12.12.2013

Sevilesi Güney Kore Dizileri 2

Selam canlar... Zaman darlığından dolayı bloğu eskisi kadar güncelleyemiyorum. Sevdiğim dizileri tek tek yazacak vaktim olmadığı için liste olayına devam edicem. Geçen sene Sevilesi Güney Kore Dizileri başlığı altından sevdiğim dizilerin listesini yapmıştım, şimdiki yazıcaklarım da o tarihten sonra severek izlediğim diğer diziler. Yeni çıkan dizilerin hepsini izlemedim o yüzden listedekilerin dışında önerilere açığım;) Yine herhangi bir sıralama yapmadım yani hepsini severek izledim. Lafı fazla uzatmadan başlıyorum:

****
I Hear Your Voice 

Bir kamu avukatı olan Hye Sung ve insanların düşüncelerini duyabilen So Haa'nın geçmişten süregelen hikayesini anlatmaktadır. 18 bölümlük 2013 yapımı romantik, komedi ve fantastik türünde bir dizi.

Dizinin ortalarına doğru hafif bir yavaşlama olsada, mahkemede başka hakim yada savcı kalmamış gibi aynı kişileri oynatsalarda yinede güzel diziydi. Aralarında yaş farkı olan çiftler çoğu zaman diziyi izlememe sebebim olur ama bu dizide çifler o kadar tatlı ki yaş farkını pek hissetmedim. Yan karakterlerden tutun katiline kadar bütün oyuncuları çok sevdim, özellikelde başroldeki kadının küçük dağları ben yarattım havasıda ayrı bir şenlikti;) İlgili yazı için tık tık.
***

Bridal Mask / Gaksital


Japon sömürgesinde olan ülkede sevdiklerini korumaya çalışan Lee Kang To, yüzünü gizlemek için taktığı Gelin Maskesi nedeniyle Gaksital ismiyle anılacaktır. 28 (24+4) bölümlük 2012 yapımı tarihi, aksiyon bir parçada romantik türünde bir dizi.

Açıkçası tarihi dizileri pek sevmem, sıkılırım. Ama bu dizi sıkmak şurda dursun romantik-komedi sevenleri bile kendine çekiyor. Bi kere o kadar çok merak öğesi var ki ha yakalandı ha yakalanacak derken ekran başında kalp krizi geçiriyosun o derece yani:) Kadın oyuncu hariç diğer oyuncular çok ama çok iyi. Lee Kang To'ya abayı yaktığımı ve Öğretmen Shunzi'ye gözyaşları eşliğinde içimin cız ettiğini söylemek istiyorum. Bu diziyi çok sevmeme rağmen yazısını bir türlü yazamamıştım içimde ukte kaldı:( İzleyin canlar cidden çok iyi ayrıca dizisinin şarkılarıda ayrı bir güzel.

***
Nine: Time Travelling Nine Times

Haber sunucusu Park Sun Woo'nun bulduğu dokuz tütsü sayesinde zamanda yolculuk yapmasını konu alıyor. 20 bölümlük 2013 yapımı romantik, komedi ve fantastik türünde bir dizi.

Bölümün uzunluğundan olsa gerek dizinin ortalarına doğru tempo biraz yavaşlasada yinede her bölümde acep şimdi nolcak diyerek izlediğim güzel bir diziydi. Hep deriz ya hani keşke zamanı geriye alıp şunu değiştirebilseydim diye. Bu dizinin güzelliği istediğimiz gibi zamanda yolculk yapılıyor lakin basit bir kararın ne büyük sonuçlar doğurabileceğini gösteriyor. Sürükleyiciydi vesselam... İlgili yazı için tık tık.
***
The Master's Sun

Geçirdiği bir kaza sonucu hayaletleri görebilen bir kadın ve hırslı, burnu havada bir şirket sahibinin trajikomik hikayesi. 17 bölümlük 2013 yapımı romantik, komedi ve korku(korkutmayan korku:)) türünde bir dizi.

2013'ün belkide en sevilen dizisi oldu, öyle çok abartılacak bir senaryosu olmamasına rağmen ortada So Ji Sub gibi bir elaman var. Bilindiği gibi So Ji Sub dram türünün aranan ismi, lakin adamcağız ağlaya ağlaya gına gelmiş olacak ki  bir güzellik yapıp ilk defa komedide oynadı. İyikide oynadı! Bu adam resmen komedi için yaratılmış yahu o mimikler falan, utanmasam kırk yaşındaki adamın yanaklarını mıncırcam o derece güzel olmuş. SJS'nin o şukela oyunculuğu dururken yoluk saçlarını bir türlü adam akıllı toplamayan diğer karakterden bahsettirmeyin bana rica edicim.
***

Answer to 1997 / Reply 1997 

Altı gencin etrafında gelişen olayları anlatan ve 90'lı yıllara atıf yapan bir gençlik dizisi. 16 bölümlük 2012 yapımı romantik, komedi türünde...

Öncelikle hemen uyarımızı yapalım dizide alışkın olduğunuz Seul lehçesi yerine Busan lehçesini kullanıyorlar.Başlarda biraz garibinize gidebilir ama zamanla alışıyor insan. Hatta ben bu lehçeyi baya baya sevdim. Benim gibi 80'lerin sonu 90'ların başında doğanlar bu diziyi ayrı bir sevicektir. Başka işin yokmuş gibi sanal bebek büyütmek efendime söyleyeyim kasedi kaleme takıp çevirmek gibi o dönemin uğraşlarını konu alan şukela bir dizi. Ayrıca Seo In Guk sen ne tatlı bir adamsın!
***

Answer to 1994 / Reply 1994


Answer to 1997 dizisinin ikinci sezonu olup yine 90'ları konu alan bir gençlik dizisi. Romantik, komedi türündeki dizi halan devam etmektedir. 

Pislik mi beyzbolcu mu işte butün mesele bu! İlk sezonda olduğu gibi yine kocanın kim olduğunu söylemeyip bizi kıvrandıran çok sevimli bir dizi. Go Ara'nın cıyaklamasına rağmen dizinin bağımlısı oldum hatta şu anda takip ettiğim tek dizidir kendileri. İlk sezondaki anne-baba rolünü oynayan oyuncular değişmemiş ki buna çok sevindim, ikisinin uyumunu ve kavgalarını pek bi seviyorum:) Ayrıca bütün oyuncular çok iyi, senaryo çok iyi kısaca dizi çok iyi. Hatta 94 ilk sezonu yani 97den bir tık önce diyebilirim. İlk defa devam eden bir diziyi listeye aldım, belki son bölümde çuvallıcaklar bilemiyorum ama şimdiye kadar ki izlediğim bölümler bile bu listeye girmek için yeterliydi. İzleyin canlar...
Not: Chil Bong Yi fighting!!!

****

Geçen seneden bu zamana kadar ki sevdiklerim de bunlardı. İnşallah seneyede serinin üçüncü yazısını yazarım. Hazır aklıma gelmişken listedekilerin haricinde The King 2 Hearts ve Gu Family Book dizileri de hiç fena değildi. Şimdilik benden bu kadar sağlıcakla kalın canlar;)

Güncelleme:
Not 1: Reply 1994 hakkında çok pis şeyler yazasım var, kendimi zor zaptediyorum! İşin en sinir tarafı dizide kız kimi seçerse seçsin ben yinede üzülecektim ki şu anda bu dizide emeği geçen herkesi saygıyla yad ediyorum. Ha yanlış anlaşılmasın dizi kötü falan değil sadece gıcık:)
Not 2: Şu sıralar Man From The Stars dizisine fena takıldım, çok sevdiğim iki oyuncu yine yanyanalar. Lütfen bari bu diziyi batırmayın ya nolur...


~~Serinin birinci yazısı: Sevilesi Güney Kore Dizileri 1~~
~~Serinin üçüncü yazısı: Sevilesi Güney Kore Dizileri 3~~

51 yorum:

  1. Gerçekten hepsi çok sevimli diziler Nine ile Reply 1994 ü izlemedim ama diğerleri harika Bridal Maskte 22deyim baya ara falan vermiştim de bir de içeriğiyle ilgili baya bir şey öğrenmeme rağmen yine de harika geldi temposu hiç yavaşlamadı ama 28 bölüm değil miydi ben mi yanlışım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bridal Mask 24 bölüm olarak planlanmıştı ama dizi o kadar çok sevildiki dört bölüm birden uzattılar, tabi ben bunu yazmayı unutmuşum hemen düzeltiyorum:) Ayrıca Reply 1994'üde izlemelisin gayet eğlenceli bir dizi;)

      Sil
    2. bişey sorabilirmiyim kore delisi ben çılgın koreli bildiğin içinde komedi olan okul dizisi biliyor musun ? söylermisin ? şimdiden sağol :)

      Sil
    3. After school bokbulbok var tam komedi gülmekterm yerde tepinmiştim :D

      Sil
    4. Ben onun 2.sezonunu izliyemiyorm ya sen izledin mi??

      Sil
  2. Gaksitaaal harika bir dizidir kesinlikle katılıyorum.
    Onun dışında nine time ve the master sun oldukça başarılı ve sevilesiydiler.
    Reply 1997 izledim güzeldi ama ne kadar sevdim bilemiyorum...!
    Reply 1994 ise daha izlemedim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bildiğin içinde komedi olan okul dizisi söyleermisin ?

      Sil
    2. 1ma boy(mini dizi)2 to the beatiful you 3 heartstrings 4 after scool bokbulbok(bölümleri kısa)5 düşlerimin prensi

      Sil
  3. hepsine katılıyorum reply 94 izlmedim gerçi daha ama oda sıradaki dizim.
    Heirs finalinden sonra tabiki *.*
    ama yinede 2013'ün romantik komedi açısından kötü geçtiğini söyleyebiliriz:DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu koreliler her yıl bir olaya sarıyolar ve bütün dizileri aynı konu üzerinden yapıyolar. Bu senede zaman yolculuğu ve hayaletlere kafayı taktılar. Baya hareketli bir yıldı çingu:))

      Sil
  4. Paylaşımın için teşekkürler:) romantik komedi olanlara bakacam

    YanıtlaSil
  5. selam.. blogunuzun takipcisiyim. oncelikle paylasimlarinizin devamini diliyorum:) reply 1994 dizisine gelince ikisinide izlemis olarak bence serinin ilkindense ikincisini 94u daha guzeldii ben cook begendim cok guldum,eglendim .oyunculuklariyla, konusuyla, kalitesiyle cok superdi izlemeyenlere tavsiyem bir an önce izlemeleri. onerdiginiz dizilerin hepsini izledim nine haric listemde vardi onuda izleyecektim ama onerdiginiz icin en kısa sürede izleyecegim ins.. kaliteli yapimlar önceliğimdir reply 1994 önce etkisinden hala kurtulamadigm secret dizisini eger izlemediyseniz bende size şiddetle onu tavsiye ediyorum.. iyi paylasimlar.. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Neslihan. Secret dizisinin tartışmasını bu yazının birincisinde yapmıştık. Dizi iyi hoş ama başroldeki kadın beni sinir krizine soktu hele ki o nişanlı bozmasını alıp bir kaşık suda boğasım var. Kısaca diziyi sonuna kadar izleyemedim yinede önerin için sağol;))

      Sil
    2. Merhaba Delimm :)
      Secret diyince dayanamayıp yazdım.Ben Figen, harem dersek belki hatırlaman daha kolay olur ve tabii Secret :D Hala bloğunu ziyaretçi olarak takipteyim ve keyifle okumaya devam..Answer serisi kesinlikle favorim ve tabiki de Man of stars..
      Nacizane önerim konu biraz bilindik olsada oyuncularının kimyalarının tuttuğunu düşündüğüm için Emergency Man and Woman..Boşanmış bir çiftin bitmeyen bir aşkın yeniden buluşmasını eğlenceli bir dille anlatmışlar.Fırsat bulursan biraz bak derim..Sevgilerimle..
      Not:Keyifli yazıların için teşekkür ederim :)

      Sil
    3. Figen ablacım hoşgeldin;) Hatırlamak ne demek daha adını görür görmez tanıdım;)
      Kore dizilerinde en son adam akıllı izlediğim Man of Stars vardı o da en çok sevdiğim diziler arasına girdi.
      Dediğin diziyi gördüm daha doğrusu afişi dikkatimi çekti başroldeki adam gu family book ta oynayan yakuşuklu değil mi, bak böyle ayrıntılar gözümden hiç kaçmaz:D Abla şu anda kore semalarından emekliye ayrılıp hint semarına doğru yol aldım. Hint dizileri çok saçma ama ben çok çok sevdim ya:) Bloğada yazdığım Iss Pyaar dizisine resmen aşık oldum öyleki gözüm ne kore görüyo nede japonya:) Eğer seninde vaktin varsa ve romantik-komedi seviyosan bak derim. Ben şimdlik hint semalarında dolanmaya devam edicem ne zaman ki sıkıldım ilk işim gelip senin dediğin diziye bakmak olcak;)

      Ablacım asıl ben teşekkür ederim, böyle güzel yorumlar aldıkça insanın yazma şevki geliyo valla:) Her zaman beklerim...

      Sil
    4. Sevsinler seni ve cana yakınlığını Delimm :)
      Önerini aklımın bi köşesine yazıyorum ve yazıdan önerinle ilgili altı çizilesi yeri Hint filmlerini izlememe sebebim olarak belirtiyorum:''Hint dizileri çok saçma..... ama ben çok çok sevdim ya:)''
      Emergency'e gelirsek evet aynen dediğin gibi gu family book da baba rolündeki yakuşuklu :D Kızımızda eğer izliyorsan Running Man programının tek kızı..
      Yazmaktan sakın vazgeçme içindeki neşen inan bana yansıyor okurken sağlıcakla kal :))

      Sil
    5. Aman abla utandırma beni:)
      Hangi hint filmlerini izledin de bu kadar soğudun ki!? Bidahakine hint filmlerinin listesini yazayım belki seni izlemeye öyle ikna ederim:) Çok sağolasın Figen ablacım sende sağlıcakla kal;)

      Sil
    6. Öncelikle sınavlarında başarılar diliyorum Allah yardımcın olsun fightiiingg!!! Yazdıklarımı sınavlardan sonra göreceksin sanırım ama dualarım seninle.. :)
      Benim annem uzak doğu ve hint meraklısıdır bu kültüre çocukluğumdan beri fazlaca aşinayım o yüzden ve taa o zmandan beri hint filmlerini sevmiyorum oyunlarından tutta hareketlerine kadar çok saçma geliyo afakanlar basıyo napıyım :)Amaaaa dediğim gibi sen diyorsan vardır bi hikmeti bu filmlerin diyerek bakıcam.. :)
      Bloğunda hala eskiden yazıpta şimdilerde yeni gördüğüm sayfalar varmış bu gece farkettim en çok da hayatının film ismini beğendim ve tuttum o sözü ''Faili meçhul tebessüm'' ..Tüm tebessümler gelip seni bulsun Delim..
      Burayı sohbete çevirdiğim için üzgünüm ama söylemek istedim ..:)

      Sil
    7. Allah razı olsun abla sağolasın;)
      Hımm valla hint kültürüyle bu kadar haşır neşir olupta hala sevmiyosan o zaman bişi diyemicem, yada vazgeçtim ya sen yinede Pyaar'a bi göz at hahha:))) Ama ilk bölümden değil mümkünse 25-30 dan sonra başka:D
      Ayy ablam ya güzel temennin için gerçekten çok sağol çok mutlu ediyon beni Allah da senin gönlüne göre versin inşallah;) Burda kural felan yok ablam saygı çerçevesini aşılmadığı sürece herkes istediğini istediği yere yazabilir rahat ol;)) Ve sağlıcakla kal...

      Sil
  6. salam Kore Delisi. bu yazin da cox gozeldi :)) en cox da guncelleme hissesini beyendim :D cunki Replay1994 un sonu ve Man from the Stars adli yeni drama haqda fikirlerimiz eynidi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Nana can, uzun zamandır görünmüyordun bloğunu da güncellemedin merak ettim seni:) Man from the Stars şu anda takip ettiğim tek dizi, şimdilik güzel gidiyor inşallah sonunda batırmazlar:)

      Sil
  7. InshALLAH :)) men Inspiring Generation u da baslamag istiyirem , ama helelik universitet imtahanlarina gore ara vermisem :/ Fevral(Subat)da qaldigim yerden davam eliyecem hem blogu hemde dramalari ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah sınavların iyi geçmiştir Nana'can;)

      Sil
    2. hə çox əla keçdi imtahanlar can =)) və yeni yazılarıma blogumda qaldığım yerdən davam edirəm :D

      Sil
  8. Özellikle "The Master's Sun" çok iyi bence. :) Bir başrol ancak bu kadar sevimli olabilir. :) Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. answer the 1997'den sonra 1994''ten müthiş bir beklenti içine girdim, umarım hayal kırıklığı olmaz :) bridal mask gerçekten süper diziydi! başlarken 28bölüm tarihi dizi mi olurmuş desemde, sonradan çok fena bağlandım kendisine, tabii başrolün bu konuda hakkını yiyemem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bridal Mask şimdiye kadar izlediğim en iyi tarihi dizilerden biriydi seninde beğenmene sevindim. Joo Won candır, kendilerine ailecek hastayız:))

      Sil
  10. BOF Gibi bir dizi önerirmisiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BOF gibiden kastın romantik-komedi, okul, gençlik dizisi anlamındaysa şunları izleyebilirsin;
      Answer to 1997
      Düşlerimin Prensi
      Sassy Girl
      You’re Beautiful (okulda geçmiyo ama gençlik dizisi)
      My Girlfriend is a Gumiho(buda okulda geçmiyo ama sevimli bir fantastik dizi)

      Sil
    2. dream high , playfull kiss, school 2013, dream high 2.sezon , düşlerimin prensi the heirs vede leemin honun oynadığı I am sam dizisi başka istersen sorabilirsin

      Sil
    3. hearstring i de çook tavsiye ederim güzel bir dizi

      Sil
  11. Mim yazısı yazdığına göre sınavların bitmiş demekki inşallah emeğinin karşılığını alırsın balım;)
    Benimde sınavım bitince ilk işim bu mim yazılarını yazmak olcak cancazım geldiğimde bloklarınızı dolaşcam inşallah;)

    YanıtlaSil
  12. Ben cok kore dizisi izledigimden dizinin ortalarinda sikiliyorum.bana romantik komedi tarzinda guzel kore dizisi onerebilirmisiniz?not ozellikle sikici senaryosu olmayab

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Shut up flower boy band, my girlfriend is gumiho, flower boy ramyun shop, the heirs, answer to 1997,

      Sil
    2. Eğer hala izlemediysen Nine: Time Travelling Nine Times ve Bridal Mask sürükleyicilik konusunda çok iyiler;)

      Sil
  13. niye kimse sharkı önermiyor merak ediyorum.izlediğim en iyi kore dizilerinden bir tanesi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin izlediğin en iyi dizi olabilir ama başkası sevmemiş olabilir zevk meselesi ;)

      Sil
  14. bn de the full sun ı beendim mesela ama izleyen çok deil dizinin konusundan çok başrol oyuncularına bakılıor eğer izleyip de beğenilmiorsa tmm admin bir de çok duyulmamış ama güzel dizilerin bir listesini yaparsan makbule geçer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vakit bulduğum bir zaman inaşallah öyle küçük bir liste yapabilirim;)

      Sil
  15. Merhaba ben izlediklerinizi alt yazı ile mi izliyorsunuz diye soracaktim yani korece biliyor olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Altyazısını bekleyemediğim dizileri bazen orjinalinden izliyorum yani konuyu anlıcak kadar biliyorum ama çoğunlukla altyazılı izliyorum.

      Sil
    2. Dizi izleyerek mi anlayacak seviyeye geldiniz yoksa öğrenmek için başka bir ugrasiniz oldu mu?

      Sil
    3. İzleyerek:) Öğrenmek gibi amacım hiç olmadı zati dizi-film izledikçe o dile aşina oluyor insan ister istemez. Dediğim gibi benimki dil bilme değil sadece aşinalık;)

      Sil
  16. izlemediğim daha çokk dizi varr

    YanıtlaSil
  17. Hepsi çok güzelde bizim uzaylı nin dizisini neden kimse söylemiyor ya bence Thé Man form stars hepsini soldan sollar neden kimse söylemiyor izlemediniz mi hiç suan çok üzüldüm sizin için çok şey kaybettiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede çok güzel bir dizi hatta bu seneye damgasını vurdu. Lakin listenin yapıldığı tarihe dikkat edersen dizi liste yapıldıktan sonra yayınlanmaya başladı yani bu güzelim dizi bir sonraki listede yer alacak;)

      Sil
  18. 49 days i izlediniz mi? bence çok başarılıydı tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  19. The masters sun daki başrol oyuncusunun So Ji Sub olduğuna inanamadım.İlk sungkyunkwan dizisinde izlemiştim ve çok sevmiştim ama o saçlar ne öyle?!Dondum kaldım resmen.Ellerine sağlık çok güzel bir tavsiye dizisi olmuş :) Eğer bende bir tavsiye de bulunacaksam Faith çok güzel bir dizi,izlemenizi tavsiye ederim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. So Ji Sub acıların çocuğu olarak bilinir ama komedi bu adama çok yakıştı inşallah devam eder;)

      Sil
  20. lee min ho dizileri neden yok??????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zevkler ve renkler meselesi. Lee Min Ho dizileri bana hep tekdüze gelir, izlerim ama listeye girecek kadar sevemedim maalesef;)

      Sil

[Bilgilendirme: Saygı sınırlarının çiğnenmemesi adına gönderilen yorumlar yönetici onayından sonra yayınlanmaktadır.]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...