15.03.2012

Kore Dizileri Ödül Töreni (Mim)

Kore dizileri (kdrama) sever birinin ayıla bayıla cevaplayacağı bir mim yazısıyla daha karşınızdayım. Sevgili çingum Hikaruivy düşünmüş taşınmış izlediğimiz dizilerle alakalı bir oscar töreni yapmaya karar vermiş. Genelde mim yazılarını bana paslandığı gün yazmam ama konusu ilgi alanıma girdiği için mimi havada kaptığım gibi oturdum bilgisayarın başına. Çingum kendi en'lerini bi güzel sıralamış ve aslında benim de sevdiğim bir çok diziyi kendi yazısında yazmış. Eee malum aklın yolu bir:) Yine de ben kendi listemi şu an için aklıma gelenlerle oluşturmaya çalışıcamç

Not: Bu yazı tamanem keyfim ve kahyasının ortaklaşa çalışmasıyla yazılmıştır. Kategorilere o an için aklıma gelen ilk cevapları yazdım, belki biraz düşünsem isimler değişebilir ama çok çok az bir kısmı. Genel olarak benim listem bu;)

Kore dizilerine ödül verme törenimiz başlıyor efenim. İşte Kore Delisi'nin EN'leri:



En Şaşırtıcı:
Öyle ağzım bir karış izlediğim kore dizisi olmadı ama bu bölümü de boş bırakmaya gönlüm razı olmadı. O yüzden dizi/film karışımı olan Teach You Love’a en şaşırtıcı ödülümü verebilirim. Bu dizi/film de çok fena ters köşe olmuştum.

En Sıkıcı:Bir diziden sıkıldıysam zaten izlemem. Ama belki düzelir diye diye izlediğim diziler vardı, mesela onlardan biri Fireworks. Şuanda aklıma gelen en sıkıcı dizidir kendileri.




En Şeker:
Biri en şeker mi dedi? İlk akla gelen tabiki de Coffee Prince'dir. Bir dizi de bulunması gereken herşey fazlasıyla vardı, Gong Yoo ve onun gülümsemesi de cabasıydı;)

Aklıma gelen diğer şeker diziler ise My Girlfriend is a Gumiho ve My Girl'dür.


En Sürükleyici:
Bu kategoride Sungkyunkwan Scandal adlı diziyi tek geçiyorum arkadaş. Tarihi dizileri öyle aman aman izleyemem, sıkılırım lakin bu dizi cidden çok başarılıydı. Ha tabi oyuncuların (yakuşukluluğunun) bunda büyük payı var ama konu ve işlenişiyle takılmadan, gereksiz uzatma yapmadan sona gelen en güzel diziydi bence;)


En klişe yıkıcı:
İlk ödülümüz esas oğlanların bütün kusuzsuzluğunu yerle bir eden Secret Garden'a gidiyor. Belki bu diziden önce de böyle karakterler okuşturulmaya çalışılmıştı ama
SC en çok ses getiren ve ezbere bildiğimiz çoğu klişeyi yıkan dizi olmuştur.
Bu klişe mevzusunda iki dizinin daha adını anmak istiyorum biri Protect the Boss, bu dizi o zaman kadar izlediğim bütün baba (esas oğlanın babası) karekterleri alt üst ederek beni kendine hayran bırakmıştır. Baba rolündeki adam ne şeker biriydi yahu pek bi sevmiştim acuşşiyi. Diğer dizimiz ise Playful Kiss (Mischievous Kiss anna) burda da oğlanın anasını çok sevdim. Yani bir sürü cadı kaynana rolünde oyuncu izledim ama ilk kez bu kadar sevimli dünya tatlısı bir kaynanaya rast geldim. 
Bu iki dizide anne ve baba karakterleri yönünden klişeleri bozdular bence;)



En Komik:
Bu konuda başı Protect the Boss çeker. Bu dizide güldürü unsuru bir sürü kişi vardı. Başta iki kafadan noksan kuzenler, sonracıma oğlanlarının babası ve anne olacak cadaloz, büyükanne...:) Ohoo bu dizi başlı başına komedi zaten.
Hemen ardından My Girl ve My Girlfriend is a Gumiho dizilerini sıralayabilirim, izlerken baya güldüğümü hatırlıyorum;)



En Acıklı:
Herkes ilk sıraya Misa'yı başa getirecektir büyük ihtimalle ama ben ilk A Love To Kill diyorum. Bu dizide ağladığım kadar başka hiçbir kore dizisinde ağlamamışımdır. Hele de dizide abi karakterini canlandıran adamın oyunculuğuna hayran kaldım, bir rol ancak bu kadar gerçekçi oynanabilirdi doğrusu. İkinci olarak ise Misa'yı (I'm Sorry I Love You) getirebilirim. Zati bir dizinin içinde So Ji Sub gibi etmen varsa ağlamamak imkansız, adamın küçük emrah modundaki bakışı yeter be:)

En Yakışıklısı bol:
Hala izlemekte olduğum Shut Up: Flower Boy Band adlı diziyi tek geçiyorum. Her yer gözünün alabildiğine yakuşuklu kaynıyor. Sayelerinde gözüm bayram ediyor valla:)

En Güzeli Bol:
Tam olarak kadınların odak alınarak çekildiği bir dizi izlemedim ama bu kategoriye Boys Over Flowers'ı yazayım. Jan Di hariç dizideki diğer hatunlar baya güzeldi yani.

En Klasik:
İlk aklıma gelen Full House oldu. Önce oğlanla kızın birbirinden nefret etmesi, sonra mecburi olarak aynı evde kalmaları hemen ardından da aradaki buzların erimesi ve mutlu son. Artık bu konu çok ama çok klasik oldu be. 

En Değişik:
Genel de kore dizilerinde konu saray yada resmi yerlerde geçiyorsa baş karakterler ya prenses ya prens yada üst rütbeli biridir. Ama Love Truly adlı dizi de konu Kore Başkanlık Evi'nde geçmesine rağmen baş kahramanlar aşçı ve korumadır. İşte bu yüzden bu dizi benim için değişiktir;)
Diğer aklıma gelen dizi ise Manny yani erkek bakıcı demek. Bu zaman kadar bebk bakıcıları hep kadınlardı dimi ama bu dizi de bakıcımız taş gibi bir erkek;)

En Felsefik: Diziyi izlerken durdurup repliklerini satır satır yazdığım tek dizidir kendileri, Secret Garden.

En Umut Verici/Gaza Getirici:
Sadece güzel ve zayıf kadınların yakışıklı, zengin adamlarla birlikte olabileceği mantığını yıkan dizi My Name is Kim Sam Soon'a gidiyor bu ödül. Bu dizi de Sam Soon adlı kızımız eğer çaba sarfedilirse Hyun Bin gibi bir adamı bile kapabileceğimizi bize gayet güzel anlatmıştır efenim:) 

En Tatlı Çift:
Go Eun Chan - Choi Han Kyul (Coffee Prince) 
Gomiho - Dae Woong (My Girlfriend is a Gumiho)

En Tatlı 1. Erkek:
Coffee Prince deki o sevimli bakışları nedeniyle bu ödülü Gong Yoo'ya veriyorum. Adam ödülü tartışmasız hakediyor canım;)    

En Tatlı 1. Kız:
Tatlı kız deyince ilk aklıma gelen
Lee Min Jung (Smile, You) oldu bu kızı cidden çok seviyorum, maşallah pek bi tatlı. Kendisini BOF'dan da hatırlarsınız, hani kıvırcık Lee Min Ho'nun şeker nişanlısıydı;) 

En Tatlı 2. Erkek:
Bu kategoride aynı diziden iki kişiye ödül vermek istiyorum. Sungkyunkwan Scandal 
dizisindeki Moon Jae-sin rolüyle Yoo Ah-in'e ve Goo Yong-ha rolüyle Song Joong-ki'ye. Cidden ikiside pek bi tatlıydı:))

En Tatlı 2. Kız:
Choi Yeo Jin (Hello My Teacher)
 
En Güzel Kostümler: 
Beautiful Spy dizisindeki kadının kıyafetlerini pek bi sevmiştim. Sade ama sık...
Moda konulu bir dizi olduğu için Baby Faced Beauty dizisindeki kıyafetler güzeldi. Soracıma Prosecutor Princess dizisindeki kadının ayakkabılarını çok beğeniyodum, cidden çok güzellerdi.

En Güzel Müzikler:
Diziyi yıllar yıllar önce izlememe rağmen A Love To Kill şarkıları hala çalma listemin en başında yer alır. Severim, dinlerim, dinlettiririm...
Hello My Teacher dizisinin şarkıları da benim için vazgeçilmezlerdendir, adamlar güzel şarkı yapıyor azizim;)



En Gerçekçi:
Smile, You bana en gerçekçi gelen dizidir. Dizideki herbir olay ve karakter günlük hayatımızda önümüze çıkabilecek gerçekçilikte idi.

Bir kadın ve adamın yıllarca nasıl arkadaş olarak kaldıklarını yada kalamadıklarını anlatan güzel bir dizi 9 End 2 Outs.

En Masalsı:
Dizideki karaterlerle, senaryosuyla, ev, iş herbir ayrıntısıyla başlı başına bir masal tadında olan dizi Secret Garden.




En Başarılı Diziler (top 5):  

Secret Garden
Coffee Prince
Sungkyunkwan Scandal
I'm Sorry I Love You
A Love To Kill


En Keyifli Diziler (top 5):
My Girlfriend is a Gumiho
Protect the Boss
Greatest Love
My Girl 
Sungkyunkwan Scandal



En Sinir Bozucu: Attic Cat,  Fireworks,  Playful Kiss / Mischievous Kiss... Bunlar da bana saç baş yolduran dizilerdir. İzlerken beni şekilden şekle sokup, sıkıcak diş bırakmadıkları için kendilerini saygıyla yad ediyorum:))

En Sevilesi Aile Dizisi: Smile, You severek ve sonuna kadar izlediğim tek aile dizisidir.




Başlarken kolaymış falan dedim ama yok anacım baya zamanımı aldı yahu. Neyse nihayet bitti, benim naçizane En'lerim bunlar. Bu arada son iki kategoriyi ben ekledim, aklıma ancak iki tane En geldi;) Şimdi de gelelim bu mimi paslamaya; Bunusevdim, MakinosevMydestiny, Masalevi sizleri seçtim çingular. Bakalım sizin En'leriniz nelermiş, yazınızı merakla beklicem umarım en kısa zamanda yazarsınız;))

Bir yazı ancak bu kadar başıma dert açabilirdi...
Bütün yazıların boyutu birbirine girdi
ama artık uğraşamıcam, 
gözlerim şaşı oldu resmen:)

63 yorum:

  1. Ben bu Mimi çok sevdim bütün asya bloggerlardan genel drama tavsiyeleri tadında faydalı eğlenceli :) eline sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim gibi kdrama delileri için kesinlikle yapılması gereken listelerden biriydi, beğenmene sevindim;)

      Sil
  2. Ovvvv, süpersin delicim!

    şu anda başımı taşlara vurmakla meşgulüm, we teach love benim nasıl aklıma gelmedi diye :D :D ama film mi dizi mi belli diil, o yüzden normaldir diyelim di mi? ama onu izlerken tam ters köşe olmuştum ben de :)

    en yakışıklısı bol oyunu tam tahmin ettiğim gibi flower boy band'den yana kullanmışsın :D en güzeli bol konusunda da aynen %100 katılıyorum sana! love truly'yi ve sadece 2 bölümde bıraktığım smile you'yu merak ettim. attic cat ve fireworks'u kaçılacaklar listesine yazdım. en gaza getirici olarak kim sam soon'u seçmene ise bayıldım! azmedersek bir hyun bin de biz buluruz, süper bir ders çıkarmışsın, eheheh :D

    süper liste olmuş canım, zaten zevklerimiz de benzeşiyor... ellerine sağlık, öperim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boşa üzülme hikarum bende diğer listelere bakınca ''ulan ben bunu nasıl unuttum'' diyorum ama yapacak bişi yok, bunlarda bizim ilk aklımıza gelenler;) Ha tabi We teach love'nin dizimi film mi olduğu bellisiz, unutmanda onunda büyük payı var elbette^^ Amacidden şu ana kadar beni ennn çok şaşırtan dizimsi film oldu, o yüzden bende yeri başkadır;)

      Doğru tahmin; elbetteki de yakuşuklu deyince flower boy band geliyor ilk aklıma. Ahha Kim Sam Soon idolüm ya, eğer hyun'cum gibi birini bulacaksam kilo almaya da savaşmaya da hazırım yani:D
      Bende mim için teşekkür ettim canım, severek ayıla bayıla hazırladığım mimlerden biriydi;)

      Sil
  3. Omo omo.. Ne güzel mim olmuş böyle , ellerine sağlık çingu :)
    Yazdıklarının çoğunu izledim ama gel gör ki izlemediklerimde var ve ben şu an cidden merak krizlerime girmiş durumdayım :)) Fizik-kimya mı çalışayım? Yoksa korenin güzelliklerini mi izleyeyim şaştım kaldım ya!! Öğrenci olmak ne zor birşey. Herşeyden mahrumum:D Şu aralar bir tek adam gibi dream high 2 yi takip ediyorum. O da başroldeki erkekler aklımı başımdan aldı :D:D Yoksa onu da sonraya attıydım :D
    Sen dizileri yazdıkça benim unuttuğum ( izlemediğim ancak izlemek istediğim ) diziler birbir aklıma geliyor :D Oysa ki listeyi yapıyor kaydediyorum ama kaybediyorum yine :(
    Protect the Boss
    Teach You Love
    A Love To Kill
    I'm Sorry I Love You
    Shut Up: Flower Boy Band
    Full House
    My Name is Kim Sam Soon
    9 End 2 Outs.
    Hem mimi okuyorum hem de not alıyorum. A love to kill 'e başlamıştım ama devamını getirebilmek kısmet olmadı. Şu sınavlarım bir bitsin , oturucam bilgisayarın başına. Korenin kaçırdığım herbir dizisini , filmini izleyeceğim. :D
    Der ve ben kaçarım. Okula yetişmem gerek :/ Sevgiler ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh ahh bana mı diyorsun öğrenciliği, bu konuda o kadar dertliyim ki sorma. Yahu bir an kendimi parçalara ayırıp her bir parçamıda ayrı derslere adamayı düşünüyorum. Aksi halde benim sınavları kazanacağım falan yok:)
      Benim de en büyük hatam izlediğim ve okuduğum şeyleri kaydetmemek.Sonradan çok pişman oluyorum ama alışkanlık artık yapcak bişi yok;)

      Eheh benimde en büyük hayalşm şu an için sınavları bitirip korenin hatta bütün uzakdoğunun altını üstüne getirmek. Sana sınavlarında başarılar inşallah yüksek yüksek puanlar alırsın;))

      Sil
  4. Çok süper liste cnm, klavyene sağlık. Elbette "MyGirl" dışındaki hepsine katılıyor, içlerinde izlemediğim "teach you love, love truly ve smile, you"yu listeye yazıyorum.
    XOXO "noformygirl" ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. My Girl nedense hep muallakta olunan dizidir seveni olduğu kadar sevmeyeni de çok;) Ben teşekkür ettim yorumun için ışıl;)

      Sil
  5. Yaşasın, mimlenmişim! :) Bu mimi çok sevdim biri de beni hatırlar mı acaba diyordum ki yazının sonunda adımı gördüm:) Teşekkür ederim zevkle yazacağım! :)

    Neler hatırlamışsın öyle, Misa, Coffee Prince ah ahh en sevdiklerim! İzlemediğim birkaç dizi var, hemen listeye aldım onları. A love to kill'in müzikleri cidden güzeldi, hemen açtım dinlemeye koyuldum. Nostalji rüzgarı oldu resmen:)

    Ellerine sağlık çingu, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem sana uzun zamandır mim paslamadığımı farkettim hemde listeni merak ettim doğrusu. A love to kill'in müzikleri bir tanedir yahu, ne bilem bir çok dizi izleledim ama sahneyle müziğin artı sözlerinin bu kadar uyumlu olduğu bir dizi daha görmedim.
      Sende kendi listeni yapmışsın bile, tabi ben uzun zamandır internee giremediğim için ancak göz atabiliyorum. Senin de ellerine sağlık deyip mim yazını okumaya gidiyorum yavaştan;)

      Sil
  6. Şimdi düşününce konu bakımından en klişe diziler My Girl ve Full House olabilir ve hatta senelerdir Kore dizisi izleyenlere belki yavan gelebilir. Ama benim bilgisayardan izlediğim ilk Kore dizileri bu ikisiydi. Onlar olmasa Kore dizilerini televizyondaki tarihi dizilerden ibaret sanırdım. O yüzden çok seviyorum ikisini de. En komikleri de onlar yahu.
    En klasik için Autumn Tale diyebilirim, aynı eski Türk filmleri gibidir, ama Yeşilçam izlemeyi de severim ki ben :)
    En şeker çift Gumiho çifti kesinlikle.
    En akıcı olan Sungkyunkwan Scandal'dı benim için de, ay şimdi ne olcak modunda, zaten yakışıklısı en bol dizi de oydu, iç akıtan dörtlü neticede.
    En gaza getirici Saraydaki Mücevher'di :) Feci gaza gelmiştim, ben de yapabilirim nihayyt şeklinde :)
    En gerçekçi What's Up Fox diyorum, acuşisi mesela puhahaha.
    En acıklı tercihim hiç düşünmeden Misa olurdu ama Japon dizisi A Liter of Tears Misa'yı zorlar.
    En klişe yıkıcı Que Sera Sera, of nasıl bu hale geldiler diyordum her bölümde.
    Kim Sam-soon, Coffee Prince, Goong, Greatest Love, Protect The Boss, Capital Scandal vs her Türk gencinin sevebileceği Kore dizileridir, tavsiye ederiz.
    Benim mim yorumum da bu olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen dediğin gibi My Girl ve Full House klasik olabilir ki kalasik ama ilk izlediğim diziler oldukları ve bana kdramayı sevdirdikleri için bende hep özel olarak kalacaklardır;)
      En yakışıklısı bol deyince Sungkyunkwan Scandal ve akabinde iç akıtan dörtlü aklıma geldi ama onlar haricinde kayda değer başka yakuşuklular olmadığı için(kötü adam rolündeki çocukta fena değildi hani:)) es geçtim.
      What's Up Fox! Evett yaa ben bu diziyi nasıl atlarım:( Konu ve özelliklede replikler itibariyle en gerçekçi dizilerden biriydi, izlerken gülsemmi ağlasammı bilemiyodum ahhah:)))
      Her seferinde söylüyorum En orjinal dizi ve En ağlak dizi'ler deyince aklıma ilk gelen japon dizileridir, bu konuda onları tek geçiyorum. A Liter of Tears dizisinde misa'dan bile çok ağlamışımdır. Ki benim gibi odun birini ağlatmak öyle kolayda değildir:)
      Gayet iştah açıcı bir mim yorumu olmuş, seninde ellerine sağlık çingu;)

      Sil
  7. ellerine sağlık canım, bakıp bakıp not alınacak bi liste çıkarmışsın ortaya, çook güzel olmuş :)

    teach you love konusunda ben biraz şanssızlardanım, her yerde sonunun ters köşe olduğuna dair bir şeyler okuduğum için maalesef sonunu tahmin ettim :( ama yine de çok güzeldi, hakkını yiyemem :) baş roldeki çocuğu da sonuna kadar kim nam gil zannettim, sonra o olmadığını öğrenip şoka gidrdim :)

    full house çok klişeydi haklısın, secret garden yüz tam puan.. izlemediğim dizilerde var hemen not aldım, flower boy band demek yakışıklı dolu haa, o zaman izlenmez de ne yapılır, bi de BOF gibiyse zaten uf uf :)a love to kill de çok güzel diziydi ben iki kez izledim, repliklerini bile unutmam, rain'e hasta oldum orada, full house'dakinden nasıl da farklıydı.. ama misa benim listemde birdir, komalık ağlatmıştı beni, hala da izlesem ağlatır.. ajusshi var işin içinde nasıl ağlamayalım :)

    mim için çok teşekkürler canım, en kısa zamanda yazmaya çalışacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden talihsizlik olmuş, sonunu bildiğin bir şeyi izlemek hiç eğlenceli olmuyor hele de böyle senaryolarda ama naparsın;)Kim nam gil mi:)) Tamam bende senin hakkını yemeyeyim, çocuk saçlarını toplayınca baya bi benziyodu, doğru diyosun;)

      Normalde Bi-rain e bildiğin gıcık oluyorum ama dizilerini de bir o kadar çok seviyorum. Adam oynadığı her role yakışıyor şeker, cool, sempatik, taş, yakuşuklu... Bu arada senin Hong Gi den başkasını gözün görüyor muydu:D
      En kısa zamanda kendi listeni yapmanı umuyorum, sağlıcakla kal;)

      Sil
  8. yoochunumla jaejoonguma ödül vermemişsin :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer bu ödüller şarkı ve seslere göre verilseydi tartışmasız ikisi de ilk ödül alacak insanlardı. En azından benim için. Ama konu oyunculuğa gelince henüz acemiler özellikle de Jaejoong;)

      Sil
  9. bayıldım yeni başladım kore dizisi sevme ve deli gibi izleme hastalığına.. ne izlesem acaba derken bu tür bloglar çok işimize yarıyor. teşekkürler.. 7 tane dizi izledim şimdiye kadar favorim coffee prens.. zevkine güvenerek diğerlerinide izlemeyi düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O halde uzakdoğu alemine hoşgedin;) Umarım diğerlerini de seversin, keyifli izlemeler.

      Sil
  10. Canım mimi bana da pasladığını çok geç gördüm :( Mianhada...
    Böyle eğlenceli mimi bana da pasladığın için geç de olsa teşekkür ederim ^____^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur böyle şeyler çingum, çoğu zaman benimde gözümden kaçıyor mimler;) Rica ederim.

      Sil
  11. :D bende beğendim bu yazını ...özellikle hakeden dizilere hakkını vermen sevindirdi beni :d bir çok konuda hemfikiriz :d özellikle Coffee Prince ve Gong Yoo hakkında :D
    zelis

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim^^ Gong Yoo da herkes hem fikir galiba:))

      Sil
  12. kore delisi, öncelikle bu bütün yazıları yazdığın için tebrik ediyorum çünkü ben asla yazamazdım. bana dizi konusunda çok yardımcı oldun, hangi diziyi izlesem bilemiyordum, az daha kafayı yiyecektim. beğendiğin dizilerin çoğunu ben de beğeniyorum ve playful kiss konusunda aynı şeyi düşünüyorum, bir kız bu kadar saf(salak) olabilir mi bilemiyorum. bir de Once Upon a Time in Saengchori yi izledin mi? izledinse nasıldı? şimdiden teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, ayrıca zevklerimizin benzer olmasınada çok sevindim;) Bu arada malesef bahsettiğin diziyi izlemedim. Ama izlemeye karar veripte beğenirsen tekrar yorum yap lütfen;)

      Sil
  13. Süpersin..
    Ben de son zamanlarda kendime yeni kore dizileri arıyordum, senin blogun kore dizisi cennetiymiş meğer :)
    Tavsiyelerin ve açıklamaların için çook teşekkür ederim son zamanlarda bende sardım bu çekiklere :)
    Secret garden ilk izlediğim oldu ama sonrasında yedi sekiz tane daha izledim :)
    ama doyamıyorum bunların tatlılıklarına :)

    Birde bu dizilerin dvd ve ucuz olarak satıldığı bir yer bulsam ne harika olur.
    Ne yazık ki netten izleyemiyorum :'(
    ancak indirmiş birileri bana dvd ve ya dosya halini verirse izleyebiliyorum.
    Bir satıcı bulmuştum ama dizi başı 15-20 tl isteyince olmadı tabi zira ben bi diziyi iki günde bitiriyorum.
    Buna cüzdan mı dayanır :'(

    Ay konuyu nerden nereye saptırdım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şehir değişikliği yapınca bende internet sorunu çekmiştim, senin gibi dvd alayım dedim ama sorduğuma soracağıma pişman oldum çok pahalı bee... İnşallah en kısa zamanda internet sorununu çözersin;) Ayrıca yorumun için teşekkür ederim^^

      Sil
    2. Bir internet kafede yeppudaa dan indirip evde izleyebilirsin cüzdanın da biraz rahatlamış olur :)))

      Sil
  14. İzlediğim tüm dizileri sitenden esinlenerek izledim ve iyiki izlemişim açıklamaların çok eğlenceli ,içten ve samimisin romantik komedi tarzında eğlenceli bir dizi izlemek istiyorum smile,you izlemeyi düşünüyorum sen nasıl buldum umarım cevaplarsın şimdiden teşekkürler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için teşekkür ederim, bloğun sanada hitap etmesine sevindim;) Hımm Smile You aile dizisi olarak çok şeker bir dizi ama biraz yavaş ilerliyor yani ne kadar seversin bilemedim. Hangi dizileri izledin bilmiyorum ama aşağıdakilerin içinde izlemediğin varsa önceliği bunlara ver;)
      Coffee Prince
      Secret Garden
      My Girlfriend is a Gumiho
      Protect the Boss
      Rooftop Prince
      A Gentleman's Dignity
      Queen In Hyun's Man
      Yeni dizi olarakta Answer to 1997 dizisini öneririm...

      Sil
  15. Kore delisi bad housewife i izledin i izlediysen nasildi ayrica big ve flowers boy ramyun shop ile ilgilide yorumunu soylersen sevinirim hersey icin tesekkurler umarim en kisa zamanda cevaplarsiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam, üzgünüm ama Bad House Wife dizisini izlemedim o yüzden hiçbir fikrim yok. Big dizisi senarist ve oyuncular yönünden kusursuzdu ama beklenileni karşılayamadı malesef, ilk bölümlerde güzel ilerliyor ama sonradan sıkmaya başlıyor dizi. Flowers Boy Ramyun Shop da aynı mantık var güzel ilerleyen ama sıkan bir dizi. Kısaca her iki dizide çok iyi değil ama vasatta değil yani zamanın varsa izle;)

      Sil
  16. yazın cidden çok güzel benim için de bilgi verici oldu teşekkürler.secret garden ın benim için yeri başka ya dizinin müzikleri playlistimde zaten:) ben sana şey sorcaktm anasayfadaki sarışın güleç çoçuğun adı ne?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O çocukcağazın adı G-Dragon BigBang grubunun lideri olur kendileri;)

      Sil
    2. süpersin cevap için teşekkürler pek bi tatlı kendileri:))

      Sil
  17. Gerçekten çok güzel bir yazı olmuş bilgilendirme için teşekkürler.Ben de daha yeni başladım kore dizilerine
    Playfull Kiss
    To the beautiful you
    You are beautiful
    Secret Garden
    Personal Taste
    Boys Over Flowers
    Shut up:Flower boy band i izledim

    senin önerinle coffee prince,my girlfriend is guminho ya başlayacaktm ama yüksek kalitede bulamadım.Düşük kalitede de izlemek canımı sıkıyor:S
    My girl ve Protect the boss var listemde sence hangisinden başlayım?bi de izlemeden olmaz dediğin bi dizi var mı? Cevaplarsan sevinirim şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Protect The Boss öncelikle izlemelisin güzel eğlenceli bir dizidir. Canımcı izlenmezse olmaz dediklerim Sevilesi Güney Kore Dizileri yazısında listeledim o yazıya bir göz at istersen.

      Sil
  18. bende kore fanyım...veee yenı cıkan eskıden cekılmıs olan güzel çirkin tümmm kore dizilerini 2 yıldır ındırıp izliyorum.izlemediğim tek gün bile yok.harıka bir mim olmus.tebrık ederım.zevkler aynı ;)

    YanıtlaSil
  19. Ben bayıldım listene ama arada izlemedigim cok dizi var küçük oğlumla izliyoruz bizde yeni başladık dvmini getirecez bağımlılık yaptıda bizde -_-

    YanıtlaSil
  20. COFFE PRINCE BENDE İZLEDİM AMA ÇOK SIKILDIM VE TAMAMLAYAMADIM 13 BÖLÜMÜ ZOR ETTİM.BENDE KORE DİZİLERİNİ YENİ İZLEMEYE BAŞLADIM..İLK MISA İLE BAŞLADIM SONRA A LOVE TO KILL VE SECRET GARDEN İZLEDİM 3 DE MUHTEŞEMDİ.ŞİMDİ DİĞERLERİ İÇİN TAVSİYELERİNİZİ DİNLİCEM.TEŞEKKÜRLER..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevilesi Güney Kore Dizileri yazısındaki listeye bir göz at istersen, izlemediklerin varsa onlarla devam edebilirsin.

      Sil
  21. çok teşekkür ederim bilgiler için, kore dizilerine hasta oldum. ilk unnim izliyordu, daha sonra ondan bana sıçradı :)

    YanıtlaSil
  22. Kore delisi yazini cok begendim ben romantik komedi izlemeyi cok seviyorum yazdiklarinin arasindan secret garden , pasta , my girl , sungkyunkwan scandal izlemedim bunlarin arasindan hangisini once izlemeliyim zevkine gercekten guveniyorum umarim en kisa zamanda cevap yazarsin :)) bir de big e baslamistim ama 2. Bolumden sonra sıkılmaya başladım sence devam etmelimiyim ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımcım önceliği Secret Garden'a ver bence hem eğlenceli hemde romantik seviceksindir diye düşünüyorum;)
      Big dizisine büyük umutlarla başlamıştım ama fos çıktı, Big ile zaman kaybedicene Sungkyunkwan Scandal'ı izle daha iyi;)

      Sil
  23. bence city hunter'ı unutmuşsun ! ama yıne de çok guzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  24. personal tasteyi beğenen yok mu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben.:) bayılıryorum ona bi de sana bof u izlemeni tavsiye ederim.

      Sil
  25. ben de bof'a playful kiss may gırlfriend gumiho ya bayılıyorum. bence izlenmesi gerekiyo konuları sırdadan olabilir ama bence sonradan çok heyecan veriyor insana. tavsiye ederim. bir de bana bu tür diziler önerebilir misiniz. ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Protect the Boss
      Rooftop Prince
      Queen In Hyun's Man

      Bu üç dizide istediğin tarzda yapımlar, izlemediysen tavsiye ederim.

      Sil
  26. BEN BU MIM'I DE YAPANI DA YERIIIIMM .. BİRÇOK KORE DİZİSİ İZLİYORDUMMM VE ARTIK BUNLARDAN DA İBRET ALIP TEKRAAAAR TEKRAAAR BURAYA DÖNÜP BAKIYORUM BİR DİZİYE DAHA BASLAMADAN ÖNCEEE ^^ NE TATLI Bİ MİMDİR BU YAHUU ^^ OYY YERİM VALLAHA YOBUU :DD VALLA BASARILARININ DEVAMINI DİLERİM ÇINGUU ^^ SARANG-HAE !! -DARWEY

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah neşeni bozmasın sevgili okuyucu;) Ayrıca yorumun içinde teşekkür ettim;))

      Sil
  27. en sevdiğim dizi tartışmasız coffee prince'dir. mim için teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  28. bi kere jandi gıcık değil bırakın artık şu yüz güzeliğini manyakmısın nesiin yaaaa bi kere çk güzel sadce saçımı kısa olması o kadar nyargılı da olmayın sanki siz çok güzelsiniz koreliler buna hiç önem vermiyorlar dikkat ediysen de dizilerde hem bof erkekleri bol dizi f de ayrı bir karizma varrrrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanları yaşları dolayısıyla bir kalıba sokmayı sevmem ama bu yorumuda büyük birinin yaptığını zannetmiyorum zira üslup farkı çok fazla herneyse demem o ki: Sırf sen JanDi'yi seviyosun diye bende sevmek zorunda değilim yada sırf ben gıcık oluyorum diye başkalarıda gıcık olmak zorunda değil. Herkesin kendi düşüncesi saygı duymak gerekir;)

      Sil
    2. böyle saygı dumak mı gerekiyor peki jandi nin zaten kendine göre güzeliği var hem gıcık falanda değidi dizide tam tersi eğlenceli biriydi senin sevip sevmeni sormadım zaten sadece biraz yüz güzeliğine bakmanızı yadırgıyorum sanki türk dizlerinde oynayan bayan türk oyuncuları çok mu güzel abartılarak makyaj yaparak dünya onları mı etrafında dönyürı lütfen ama sen saygı duy

      Sil
    3. Düşüncelerinize saygı duymasaydım yorumunuzu yayınlamazdım... JanDi'ye ben gıcık dediğim için söylediklerinizi üzerime alınmam gayet normal ayrıca şu sıralar tartışmak istediğim son konu JanDi'nin güzelliği, yazıda yeri geldiği için o an yazdım bitti. Bu da, ceviz kabuğunu bile doldurmayacak bir konu hakkında yazdığım son yorumumdur;)

      Sil
    4. yaa keşke de öyle yapsaydınız ben sadce sizin şu sözcüğünüze sinirlendim jandi nin gıcık olabilecek tarafı varmıydı bence yoktu hatta şanslıydı....yinede yazmanız da hiç hoş değildi ..sevmeyebilirsiniz doğrudur zaten çok güzel kız ilklerde bende yadırgamıştım ama tüm düşüncelerim silindi izlemeden de karar vermedim hatta çok sevdim ....yinede benim düşüncelerim bunlar admin

      Yan

      Sil
  29. Çok güzel listeler oluşturmuşsunuz :) daha önce tavsiye eden oldu mu bilmiyorum ama mutlaka zamanınız olursa Master's Sun ve Lie to me dizilerini izleyin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim;) Bahsettiğiniz iki diziyide izledim ve Master's Sun cidden güzel yapım. Yinede tavsiyeniz için sağolun;)

      Sil
  30. Çok eğlenceli bir mim imiş, okuması çok keyifliydi, fotolar da bir o kadar iyi, bende yakınlarda hayallerimin ülkesi Kore diye bir mim yapmıştım, sizde buna has sekme olunca, belki dikkatinizi çeker, yaparsanız da çok sevinirim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Tabiki yazarım bu aralar biraz yoğunum o yüzden hemen yazamayabilirim ama ilk fırsatta yazmaya çalışıcam. Haber verdiğin için sağol;)

      Sil
  31. ben en son six flying dragons u bititrdim resmen bayıldımmmmmmm.Düşünün şuan izleyecek dizi bulamıyorum o derece hala etkisindeyim kesinlikle ama kesinlikle listede olmalı çünkü yoo ah-in var abiii :*

    YanıtlaSil
  32. Ya bir tane kadın başrölün batan bir fabrikanın ceosu oluyordu ve fabrikayı kurtarıp başınada o geçiyordu o dizinin ismini hatırlayan varmı

    YanıtlaSil

[Bilgilendirme: Saygı sınırlarının çiğnenmemesi adına gönderilen yorumlar yönetici onayından sonra yayınlanmaktadır.]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...