28.09.2012

Sevilesi Güney Kore Dizileri 1


Bir şeyi yazmaya niyetlendin mi yazıcaksın arkadaş yoksa ömrü billah yazılmıyor. Taslakta bekleyen üç dizi, dört tane film, yetenek avcısı başlığı ve bilimum animeler yazıya dökülmek için hala beni bekliyor. Ve bu gidişle daha uzun zaman beklicekler anlaşılan.

Neyse asıl konuya geleyim, uzakdoğuyla yeni tanışanlar yada az buçuk bilgisi olanların ilk sordukları şey tabiki diziler. Eski bloğumda izlediğim dizilerin listesini yapmış yanlarınada sevme dereceme göre sınıflandırmıştım. Anlaşılan bu listeleme işi baya işe yaramış zira hala soranlar var. Tekrardan dizi listesi en azından şu an için yapamam ama en azından yeni başlayanlar için çok ama çok severek izlediğim dizileri tek bi sayfada paylaşayım dedim. Bunlar bir uzakdoğu seerin kesinlikle izlemesi gereken diziler olarak adlandırıyorum. Şimdi yapıcam ve ilerde yapıcak olduğum listeler tamemiyle kendi zevkime göre oluşturuyorum yani başkasının çok sevdiği bir diziyi ben listeye almamış olabilirim. Ha belki severek izlediğim ama şu an aklıma gelmeyen diziler olduysa da daha sonradan yazıyı güncellerim. Sizinde kesinlikle bu dizi izlenmeli, en sevdiklerim arasında ilk on sırayı zorlar dedikleriniz varsa yorum yapın lütfen bizde sayenizde hatırlamış olalım;)

Çok düşündüm ama diziler arasında kesin bir sıralama yapamadım. Bence her biri farklı özellikleri sayesinde sevildi kimi klişeleri yıktığı için, kimi oyuncluklarıyla göz doldurduğu için, kimisi dramın dibini vurduğu için... O yüzden listeyi karma yapıyorum, hepsini çok çok severek izlediğim için hiçbirini daha alta yazamadım. Ama hemen belirtmek isterim ki ne kadar güzel dizi izlersem izleyeyim Coffee Prince ve Secret Garden 'ın yeri her zaman ayrı olacaktır bende. Hayde başlayalım canlar:

*****

Coffee Prince


Başrollerini Gong Yoo ve Yoon Eun Hye 'nin paylaştığı, 17 bölümlük 2007 yapımı bir romantik komedi dizisi. Dizi aslında erkek olma gibi bir derdi olmadığı halde erkek zannedilen bir kız ve bir erkeğe aşık olduğunu zanneden dünya tatlısı bir patronun öyküsünü konu alıyor.

Bence bu diziyi başyapıt yapan en önemli faktör başrol oyuncularının kimyalarının inanılmaz uyumlu olması ve her ikisininde çok iyi rol yapmalarıdır.  Yoon Eun bu zamana kadar belkide bundan sonrası için en iyi erkek rolü yapan kadın oyuncuydu bence. Ne çok erkeksi ne de çok kadınsıydı yani tam ortasını tutturdu ve bu rolle hiç göze batmadı. Gong Yoo ise enn iyi aşık rolu yapan adam bence! Ulan o bakışlar yok mu...  Ayşş söylettirmeyin beni daha fazla izleyin işte canlar;)

I'm Sorry I Love You


Başrollerini So Ji Sub ve Im Soo Jung 'un paylaştığı, 16 bölümlük 2004 yapımı romantik dram ağırlıklı bir dizi. Küçük yaşta ailesi tarafından terk edilen bir adamın yıllar sonra annesini bulmak için çıktığı yolculukta imkansız aşkı bulmasını konu alıyor. (Vay cümleye bak be eheh)

Hep söylerim bir işin içinde So Ji Sub gibi bir etmen varsa şimdiden mendillerinizi hazırlayın. Adamın ağlak gözleri bütün olayı bitiriyo zaten. Bi de (bence) bu dizi Im Soo Jung'un oyunculuğunu en iyi sergilediği yapımdı. Zira bu kadını başka hiçbir yerde bu dizide olduğu kadar sevmedim.

Secret Garden

Başrollerini Hyun Bin ve Ha Ji Won 'un paylaştığı, 20 bölümlük 2010 yapımı romantik komedi ve fantastik türünde bir dizi. Zengin bir adamla fakir bir kadının bir şekilde ruhlarının yer değişmesi sonucu gelişen komik olayların konu aldığı üzerinde ciddi emek harcanmış bir dizidir.

Yukarıda Yoon Eun için en iyi erkek rolü yapan kadın demiştim ya işte bu dizide de Hyun Bin en iyi kadın rolü yapan adam bence:) Daha doğrusu en iyi çığlık atan ve utanan adam eheh:) Çok sevimli bir diziydi be. Bu diziyle Hyun Bin resmen zirveyi zorladı ve oyunculuğunun hakkını fazlasıyla verdi. Yiğidi öldür hakkını ver demişler Ha Ji Won'a ne kadar uyuz olsamda dizideki güzel oyunculuğunu göz ardı edemem. Mükemmel erkek karakterinin yerle bir edildiği izlenesi, güzel bir diziydi. Ha unutmadan dizide geçen repliklerde ayrı bir güzeldi. 
A Love To Kill

Başrollerinde Bi Rain ve Shin Min Ah 'ın oynadığı, 16 bölümlük 2005 yapımı romantik dram ağırlıklı bir dizi. Abisinin ölümünden eski sevgilisini sorumlu tutan bir adamın intikam almasını konu alan bir dizidir.

Öncelikle belirtmek isterim ki bu dizide başrollerden ziyade abi karakterini canlandıran adamın oyunculuğunu daha çok sevmiştim, adam çok gerçekçi hasta rolü yapıyodu be. Daha öncede söylediğim gibi sahneler ile dizi müziklerinin en uyumlu olduğu dizi bence I Love Kill 'dir. Dizide çalan her bir şarkıyı dinlemenizi öneririm tabiki türkçe sözlerinide okuyarak... İlgili yazı için tık tık.

Sungkyunkwan Scandal


Başrollerini Micky Yoochun, Song Joong-ki, Yoo Ah-in, Park Min-Yeong 'un paylaştığı, 20 bölümlük 2010 yapımı romantik komedi ve tarihi türünde bir dizi. Kadınların yüksek okul okumalarının yasak olduğu zamanlarda erkek kılığına girerek korenin en iyi okullarından birine giden bir kızı başından geçenleri anlatıyor.  
Başrollere dört kişinin adını yazdım zira onlar İç akıtan dörtlü olarak biliniyorlar yani hiç birini diğerinden ayıramam:) Şaka bir yana dizide işlenen aşktan ziyade diğer iki oyuncu yani Song Joong-ki ve Yoo Ah-in oyunculuklarını ayrı bi sevdim, çok iyilerdi be. Zati bu ikili yılın en iyi çifti ödülünü almıştı, evet ikiside erkek olmasına rağmen:)


My Girlfriend is a Gumiho


Başrollerini Lee Seung Ki ve Shin Min Ah 'ın paylaştığı, 16 bölümlük 2010 yapımı romanti komedi ve fantastik türünde bir dizi. Dokuz kuyruklu bir tilkinin insan olmak için giriştiği sevimli bir hikayeyi anlatıyor.

Shin Min Ah'ın en sempatik olduğu diziydi bence, her sahnede yanaklarını sıkmak istedim çok şeker bi karakteri canlandırmıştı. Dizideki diğer karakterlerde ayrı bi olaydı hala, enişte, büyükbaba ve balıkları... eğlenceli, sevimli bir diziydi^^

Protect the Boss

Başrollerinde Ji Sung, Choi Gang Hee ve Kim Jaejeong 'un paylaştığı, 16 bölümlük 2011 yapımı romantik komedi türünde bir dizi. Otuzlu yaşlarda olmasına rağmen bir çocuktan farksız olan sevimli bir patron ve onun sert karakterli sekreterini konu alan bir dizidir.

İtiraf etmeliyim ki diziye başlamamın nedeni Kim Jae Jeong'du ama herkes gibi bende sonradan patrona vuruldum:) Başlarda niye bu kıvırcık saçlı adam başrolde acep diye düşündüm ama daha ilk bölümden oyunculuğuyla kendine hasta etti adam. Yanakları sıkılası aşırı sevimli bir patron, en az onun kadar sevimli bir baba, büyükanne, çatlak ama yakuşuklu kuzen... Malzemesi bol güzel bir dizi;) İlgili yazı için tık tık.

Rooftop Prince


Başrollerini Micky Yoochun ve Han Ji-Min 'in paylaştığı, 20 bölümlük 2012 yapımı romantik komedi ve fantastik tarzda bir dizi. Veliaht prensesin öldürülmesindeki sırrı çözmek için 300 yıl sonrasına gelen prensin ve adamlarının günümüz şartlarına ayak uydurmasını anlatıyor.

Yine bir diziye başlama sebebeim JYJ üyesi. Micky Sungkyunkwan Scandal 'daki odun karakterinden ve acemi oyunculuğundan sonra bu dizide ne kadar geliştiğini gösterdi bize. Hem bir prense yakışır şekilde ağırbaşlı olucaksın hemde çocuk ruhlu! Zıt karekterler ama iki aynı adamda toplanmış, güzeldi vesselam. Bu arada prensin adamları da ayrı bi şekerdi yerim ben sizi aigoo^^ İlgili yazı için tık tık, tık tık.

A Gentleman's Dignity


Başrollerini Jang Dong-Gun (Kim Do-Jin), Kim Ha-Neul (Seo Yi-Soo), Kim Su-Ro (Im Tae-San), Kim Min-Jong (Choi Yoon), Lee Jong-Hyuk (Lee Jung-Rok)'un paylaştığı, 20 bölümlük 2012 yapımı romantik komedi tarzında bir dizi. Kırklı yaşlara gelmiş dört kafadar arkadaşın hikayesini anlatan gerçekçi ama komik hikayesi.

Dizi izlerken çoğu zaman hani deriz ya ''ben olsam bunu derdim, şunu yapardım'' diye işte bu dizide siz neyi düşünürseniz yapıyorlar, bu yüzden gerçekçi diye yazdım. Çoğu acuşşi dizisi diye izlemiyor ama bence çoğu gençlik dizisine on basar;) Lafı gediğine koyan, özellikle dizi başlarının harika olduğu iananılmaz eğlenceli bir dizi.

Queen In Hyun's Man


Başrollerini Ji Hyun Woo ve Yoo In Na 'nın paylaştığı, 16 bölümlük 2012 yapımı romantik komedi ve fantastik türünde bir dizi. On yedinci yüzyılda yaşayan bir alimin ailesinin katillerini ararken bir tılsım sayesinde günümüze gelmesini ve çakma Kraliçe In Hyun ile tanışmasını anlatıyor.

Bu diziyi eklesem mi eklemesem mi diye çok düşündüm ama madem artıları eksilerinden çok eklemek lazım. Herşeyden önemlisi Yoo In Na'nın oynadığı karakter bu zaman kadar gördüğüm en rahat kadın karakterdi. Ve bu rol bu kadın cuk oturmuş. Entirası bol, sevimli bir diziydi vesselam. İlgili yazı için tık tık.

Pasta


Başrollerini Gong Hyo Jin ve Lee Sun Gyun 'un paylaştığı, 20 bölülük 2010 yapımı romantik komedi türünde bir dizi. Mutfağında kadın aşçı çalıştırmak istemeyen bir adam ve yıllardır aşçı olabilmek için uğraşan bir kadını anlatmaktadır.

Bir dönem Yeee Şeppp nidalarıyla gezdiğimiz bu güzelim dizi son anda aklıma geldi. Hemen bir uyarıda bulunayım bu diziyi izleyecekseniz yanınıza bol miktarda yiyecek içiçek stoklayın malum dizi bir mutfakta geçiyor ve cidden nefis makarnalar yapıyolar.

*****
Benim ilk on (bir)'um bu şekilde peki sizinkiler hangileri? Yani bu ilk ona girebilecek kadar güzel olduğunu düşündüğünüz diziler var mı? bunların haricinde severek izlediğim daha bir çok dizi var ama sanki onlar bir alt kademede gibi. Yani yukarıdaki dizileri birinci sayarsam şimdiki yazıcaklarım ikinci sırada diyebilirim.

My Name is Kim Sam Soon
9 End 2 Outs
Hello My Teacher
Greatest Love

Bu dizileri severek izlemişimdir ama bir yerde beni rahatsız eden bir neden vardır yani oyuncuları olabilir yada senaryosu vs. Hiç bişey olmasa bile klasik kore dizisi olduğu için eklemediklerimde var. En basitinden Düşlerimin Prensi çoğu için ilk göz ağrısıdır, ilk izlediğinde vay be dersin ama daha iyilerini ziledikçe çok basit gelmeye başlar. O yüzden sevdiğim halde eklemediğim dizierde var bence bir dizinin çok güzel olması için aradan yıllar geçse bile hala kendini izlettiriyor olması gerekir. İşte bu yüzdendirki Coffee Prince hala bir numarada kalmaya devam edicek...

Not 1: Bütün ayak diretmelerime rağmen şu sıralar Bridal Mask (Gaksital)'ı izliyorum, çok fazla aksiyon dizilerini sevmeme rağmen beni bile bu denli bağladıysa bu dizide iş var demektir. Diziyi hala bitirmediğim için herhangi bir sıraya koyamıyorum, ne kadar iyi henüz onuda bilmiyorum ama finali yapar yapmaz tabi çok iyi olduğunu düşünürsem onuda listeye eklicim.

Not 2: Bu yazının birde Japon versiyonu gelicek inşallah...

Puff bitti sonunda artık diyeceğim birşey kaldıysada demiyorum çok yoruldum gari.
Şimdlik sağlıcakla kalın canlar
Bassa;)

Güncelleme:
Evet canlar Gaksital'i izledim ve cidden bu listeye girmeyi sonuna kadar hak eden bir dizi. Her bölümünü büyük merakla izlediğim sürükleyici ve üzerinde ciddi emek harcanmış bir yapım;)

Ayrıca çok severek izlediğim bir diğer yapım da Answer to 1997 dizisi oldu. Eskilere atıf yapan çok sevimli bir gençlik dizisi. İzlemeye değer.


~~Serinin ikinci yazısı: Sevilesi Güney Kore Dizileri 2~~

129 yorum:

  1. bu dizileri böyle başlık altında toplayacak olsam tanıtım kısımlarında neden sevdim kısımlarına aynılarını yazardım.insanın kendisine yakın birilerine rast gelmesi çok eğlenceli:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanal alemin en sevdiğim yanıda bu işte, seninle aynı kafadan olan insanları bulabilmek:)

      Sil
  2. yazıda adı geçen tüm dizileri izledim ve bunlar benim de en sevdiklerimden özellikle ben de coffee prince'yi çok severim sanırım 5 kere falan izledim şimdi oturup yine izleyebilirim :P o derece yani :)

    ayrıca ben you are beautiful, hon gil dong ve capital scandal dizilerini de severim en az iki kere izledim hepsini komedileri çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Coffee Prince'nin etkisi herkeste aynı sanırım, bende sıkıldıkça başa sarıp sarıp izliyorum:)

      İşte bende tam bunu söylemek istedim, bir çok kişi Hon gil dong'u çok sevdi ama ben diziyi bitiremedim bile. Zevkler ve renkler meselesi;) Capital Scandal deyincede ilk aklıma gelen başroldeki adamın çay içerkenki serçe parmağını yukarı kaldırması, başka bişi hatırlamıyorum eheh. Saçma bir ayrıntı ama ben pek bi sevmiştim:D

      Sil
    2. BİR BEN SEVEMEDİM GALİBA COFFE PRENCI ÇOK SIKICI GELDİ BANA 13 BÖLÜME ZOR GELDİM.YARIDA BIRAKTIĞIM TEK KORE DİZİSİ

      Sil
    3. yalnız değilsin. Ben de 12 de bıraktım :/ Sanırım Eun Hye yüzünden. Asla sevemiyorum.

      Sil
    4. Benim hiç başlayasım. Gelmedi bile konusunu okuyorum ama ısınamadım açıkcası

      Sil
  3. vay anasını sayın seyirciler... bi ben kalmışım koca ülkede şu MİSA'yı izlemeyen.. yani ben GHOST sonrası SJS hayranı olan bir insan olarak SJS'un henüz evrim geçirmeden önceki hallerini inatla izlemek istemiyorum.. bu yüzden MİSA izlenilecekler ama bir türlü elim varmayan diziler arasında.. bu aralar yaşımızın kemalle aynı olması hasebiyle SEVGİLİ GÜNLÜK ekibi olaraktan oppalardan terfi alıp acuşi makamına erişmiş bulunmaktayız.. fena halde hormonlarımız acuşiiii diye pörtlüyo.. o yüzden AGD'ye başladım bol acuşili olduğundan..(bol acuşili ne yaa? bol acılı der gibi :) )
    aryasal konu dışına sapmış not: bebeğim her film izlemek için pc başına geçtiğimde burayı bir tık tık yapıyorum.. bakalım bizim kuzu ne yazmış ne önermiş diye bi okuyorum.. yalnız yazıların sayesinde sabah 12de oturuyosam film izlemeye ben buloktan ayrılıp anca bi 5 gibifalan izleyebiliyorum.. yapma annem gözlerimize zarar.. yazma böyle güzel film tanıtımları dizi tanıtımları..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Desene sende benim gibisin, bir diziyi izlemicem diyorsam sonuna kadar ayak diretiyorum ama sonunda da tıpış tıpış izliyorum:) Gelsen de izle acuşşinin o küçük emrah modundaki hallerini, vallahi için acır gı. Benim gibi bi odunu bile ağlatmıştı yavrucazım daha nolsun:)
      Bu acuşşilere yönelme olayı son zamanlarda bende de var yahu! Sonumuzu pek hayırlı görmüyorum ya neyse:P

      Ahh yavrum yaa cidden mi! Bende ne sıkıcı yazılar yazıyorum diye dövünüyorum burda. Gözlerin için bişi diyemicim ama pek bi sevindirik oldum:) Öpüldün cancazım..

      Sil
    2. merhaba
      aynı inatla sjs eski hallerini görmeye dayanamayacağımdan ghost izlemekle yetindim.Misa yı izlemeyen bi tek sen değilsin sanırım : ))

      Sil
  4. Bu pasta hakketen güzel bi dizimi delim yaw..şu kadın yüzünden kaç kere izlemenin eşiğinden döndüm bu diziyi..onun dışında, diğerleri benimde en sevdiğim dizilerdir..başı coffee prince çekiyo tabi.gong yoo mm la ağladım, onla güldümm...ahhh ahhh:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizi güzel ama sen izlemezsim yavrum:D Sende bu güzel kız yakuşuklu oğlan takıntısı olduğu sürece bir çok güzel diziyi izleyemeyeceksin hihi:)

      Sil
    2. Onlar diziyi güzelleştiren kavramlar ,lütfen yani:))

      Sil
    3. Bnm de izlemek istegim bir çok kore dizi var ama dizilerin ismini bulamıyorum bna yardimci olur musun z acaba

      Sil
    4. Bildiğin kadarıyla konularından bahsedersen yardımcı olurum;)

      Sil
  5. coffe prince, secret garden, misa, pasta benimde favorilerim arasındadır.

    Sanırım ben bide bunlara ek olarak you are beautiful ve city hall'uda ekleyebilirim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. You Are Beautiful benim için ilk göz ağrısı-klasik kore dizisi kategorisinde, City Hall'i ise hala inatla izlemedim:)

      Sil
    2. İlk olarak ellerine sağlık, blogun pek güzel, bayağı emek vermişsin. Ben de doğru düzgün kore dizisi seyretmek istiyordum, yazdıkların sayesinde bayağı bilgi sahibi oldum çok teşekkür ederim... ^_^
      Açıkçası City Hall dizisini hiç sevemedim, pek sıktı beni. Belki de Lee Min Ho'ya kıl kaptığımdan falandır ama içime bir türlü sinemedi işte.

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim, elimden geldiğince blogla ilgilenmeye çalışıyorum :) Min Ho dan bahsediyosan City Hunter demek istedin galiba, ahah aynen bende adamı sevmediğimden diziye de ısınamadım bir türlü. Ön yargılar pek önemli:))

      Sil
  6. Kore dizilerine özlem duyduğumun dibine vurmuş olduğum dönemdeyim. Gumiho ve Secret Garden en büyük önyargıyla yaklaştıklarımdı. Şimdi ise yeniden izlememek için zor tutuyorum kendimi. :(
    Gentleman ve Pasta fena degil galiba. Şimdilik resimlerine bakmakla yetineyim:D

    YanıtlaSil
  7. Okul yüzünden izleyemiyorum dizi falan. Bu yazıyı okumak az da olsa özlemimi bastırdı. :D İçlerinde izlemediğim diziler de var ama ben Love Rain ile You're Beauiful'u da eklerdim sanırım.

    YanıtlaSil
  8. boys over flowers ı sevmedın mı kore delisi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevmediğimden değil, benim gözümde orjinalini yani japon versiyonunu geçemediği için listeye eklemedim. Yoksa onuda bal gibi izlemiştim vakti zamanında;)

      Sil
    2. japon versiyonunun ismi ne peki?

      Sil
    3. Japon versiyonu meteor showers ama boys ower flowers daha güzel de sonuçta korenin karışması Lee min hoo oppa oynuyor

      Sil
  9. playfull kiss, boys over flowers, presonal taste ,you are beatiful,faith,rooftop prince yi izledim şimdi bunlar gibi eğlenceli bir dizi arıyorum bana yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında yukarıda yazmıştım, yoksa izledin mi bunları? Yorumundan anladığım kadarıyla izlememşsin o yüzden romantik komedi türünde şunları izleyebilirsin;)
      My Girlfriend is a Gumiho
      Protect the Boss
      Secret Garden

      Sil
    2. first love filmini çok beğendim :)

      Sil
  10. çok güzel bir liste gerçekten 2 tane izlemediğim var sadece ama o kadar övüyorlar ki izlemek istiyorum sen de eklediğine göre izlemeliyim :)) boys over flovers benim için japon versiyonuyla muhteşemdir hatta ayıp edicem belki ama japonlar bazı uyarlamalarda çok daha iyiler(yukarıdaki bir arkadaşın yorumuna hitaben)benim listem şöyle olurdu sanırım; love rain, coffee prince,i'm sorry i love you,my girlfriend is a gumiho,a love to kill,vineyard man,rooftop prince,hong gil dong(özel bölüm yapmışlar daha doğrusu castla program yapmışlar dizinin hüzünlü havasına ters acayip komik ve eğlenceli tavsiye edilir),a gentlemen's dignity,secret garden..

    YanıtlaSil
  11. Playfull kiss ve to the beautiful gibi lise asklari istiyorum bana onerebilecegin var mi

    YanıtlaSil
  12. benımde ilk dizim düşlerimın prensıydı tesadüfen izlemeye basladım sonrasında gercekten etkılendım ve cok eglncelı buldum ardından boys over flowers'i . To the beautiful'u . Playfull kiss'i ve Personel taste'yi izledım . Şimdi ise coffee prince'i izleyecegım sanırım . Ama karar veremıyorum . Liseli aşk dizisi istıyorum ben öneri alabilir miyim ?

    YanıtlaSil
  13. Ben fundyy'nin klıplerındekı dizileri izlemek istıyorum o dizileri bilen var mıı???

    YanıtlaSil
  14. Ben dram agirlikli olmayan eglenceli diziler ariyorum sitenizi cok begendim yukaridaki dizileri izledimve bunlar haric birkac dizi onerirseniz cok memnun olurum simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
  15. benim ilk goz agrim 1bof sonra 2 playful kiss 3 personal taste.lutfen bana 1 tane onerir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düşlerimin prensi,you are beautiful,coffee prince bunlarda çok güzel diziler...

      Sil
    2. to the beautiful you ve yoe are beautiful izleyebilirsin onlarda çok güzel

      Sil
  16. kore dizilerine bayılıyorum büyük bir kore hayranıyım özelliklede my girl friend is a gumiho gercekten harika tesekkurler :D

    YanıtlaSil
  17. Selam ben suana kadar boys over flowers,playful kiss,personal taste ve dream high izlediim şimdi yeni bir diziye başlamak istiyorum ama bir türlü karar veremedim yardımcı olur musunuz acaba ? :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm kardesim sana my gril friend ıs a gumiho yu tavsiye ederim gercekten harıka bır dizi mutlaka izlemelisin ben hala etkisindeyim

      Sil
    2. 49 days mükemmel ötesi bir flmdi öneririm :))

      Sil
  18. to the beautiful you 'da süper bi dizi choi minho oynuyoo <3 :))

    YanıtlaSil
  19. EN BEĞENDİĞİM KORE DRAMASI DİZİLERİ:

    İLK ÜÇ DEĞİŞMEZ :))

    1-COFFEE PRİNCE,
    2-SECRET GARDEN,
    3-SUNGHYUNKWAN SCANDAL.

    49 DAYS,
    THE KİNG 2 HEARTS,
    9 END 2 OUTS,
    QUEEN İN HYUN'S MAN,
    A LOVE TO KİLL,
    CAN YOU HEAR MY HEART,
    SCENT OF WOMAN,
    FAİTH,
    GEARSTEST LOVE,
    CİTY HALL,
    ROOFTOP PRİNCE,
    GOONG,
    PROTECTS BOSS,
    MY GİRL.....

    İZLEMEK İSTEDİKLERİM:
    GUMİHO,
    MİSA,
    BRİSTAL MASK,
    CAPİTAL SCANDAL

    ÖNERİLENİZ:
    ?
    ?
    ?
    ?


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk olarak Bridal Mask'ı izle, cidden harika bir dizidir;)

      Sil
    2. arkadaşlar yorumlarda pek karşılaşmadım dating agency de çok güzel :) sonra quens ın hyuns man da harika :)arkadaşım gumihoyu kesin izle mükemmel :D izlediğim btn diziler bunlar siz seçin bof,personal taste,city hunter,faith,playful kiss,gummiho,my girl,coffe prince,to the beatiful you,flower boy next dorr,bofum japon versyonuda güzel daha çok izledim ama hatırladklarım bunlar :)

      Sil
    3. secret garden ve goong da çok güzel

      Sil
  20. lee seung gi ye bayılıyorum ya çok hoş süper

    YanıtlaSil
  21. Suana kadar dogru saydiysam 11 taneden fazla izledm . Siralamam soyle arkadaslar;
    1. Boys over flowers: belkide ilk izledigim olmasindandir. Ama 4 yakisikli zengin cocuk . Zenginlerin arasinda kalan saf bir kiz . Ask, dr2.am, azda olsa komedi :) UNUTULMAZ

    2.To the beautiful you : bh dizide erkek spor okuluna hayran oldugu tuksetk atlamasporcusu icin girer . Yasadigi komik ve erkek icin cektigi zorluklar cok guzel yansutilmis. Izlediklermin arasnda en komik ve tatli aski bol diziydi . Erkeklerde tasti zaten . Dizide hayallerine ulasmak icn savasmakta islenmis.supper.

    3.Dream high 1: benim ilgilendgim dans , hayal , sevdigin icin yapabileceklerin , tatli bir ask , dotluk ,rekabet ve muzik dolu . Komediye yer olmasada konusu ve ozellikle yan karakterlerin aski muthisti. Pil suk <3 jason - someday . sonu beklenmedk bitmisti

    4.Can you hear my heart?: engelleri asarak aska ulasmak . Bir kaza gecirerek sagir olan bir genc ile annesi sagir( annesi sonrdan oluyor) arasindaki ask . Engellerin aska engel
    olamayacagi islenmis . Dram . Sonu guzel biten nadir dizilerdn .

    5.you're beautiful- 3 yakisiklidan olusan bir muzik grubuna aslinda r
    ahibe olan bir kiz erkek kardesi icin girerse? Cok eglenmistim , ama insan kiskaniyordayni

    6.shut,up flower boy band - alabilldigince,yakisikli . Gozunuz doyuyor valla birde muzikleri,cook super . Dizinin,ilk bes bolumu hatta tamami dram . Akiyor resmen ana karateri bile olduruyorlar,. Vok aglamistim . Ask, dram ,muzik ,dostluk,rekabet,serserilik
    . Ama cok superdi,

    7-you're fallen for me . Olaylarin gecisi olmamis, birden bire cocuk kiza asik oldu , hosuma gitmedi bu yuzdn . Asklari gercekci gelmedi,yapaydi ama konu,guzeldi. Muzik ask,dram.sonu guzel bitti,

    8-City hunter- bool aksiyonlu bir ask . - sevdiginz , korudugunuz adami oldur,eye yemin etmisse.. Konu filan hostu leemin ho'm oynuyordu oppam bnm.etkilenmistim, kizda guzeli.sonu karisik bitsede.. Resmen dusmanlar asik,oldu supperr

    9-Pwrsonel taste-lee min hom oynuyor . Bir mkmarlik yarismasinda yarisma konusunu ogreniyor ve o tip evde gay rolu yaparak yasiyor , ama cok gulmustum . Komedide to the b gecemesede 2de bu vR. yinede guzeldi.sonu,guzeldi.

    10-school 2013, playfull kiss ,my girlfriends is gumiho- neden cunku :school , bir ask olsun diye bekledm hiic yok , dostluk uzerine basit bir okul dizisi cook haylaz bir sinifi duzeltn ogretmen hakkindA , playfull: ev filan tiyatro sahnesiydi ,sikildm, ve kizdan daha cok utNdm izlerkn,yani. My friends is : sanirim gercek olamyack olmasi yuzunden ama en

    uyumlu cift kesjnlikle bu dizide . Cook,tatlilarr.











    .
    Iste bnm kore dizileri top 10 listem =) okudugnz i cin teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Shut up folwrr boy band dizisi beni çok hayal kırıklığına uğrattı ikinci bölümde liderlerinin ölmesi bendeki tüm devrelerin yanmasına sebep oldu zaten sirf lider icin izliyodum ve araba carpinca iki gün agladim resmen ve bidaha izleemedim hic sevmem o diziyi

      Sil
    2. bırakarak kötü yapmışsın.Benim üçüncü dizimdi ve ilk 2 izlediklerime sıkılmıştım. Ama bu diziye gelince ilk önce bende bırakmak istedim ama merak edip izlemeye devam ettim.Ve arkadaşlığın ne olduğunu çok iyi anladım.Bırakmakla kesinlikle hata yapmışsın.HİÇ SEVMEM demende hoşuma gitmedi açıkcası herkezin sevki farklıdır ama sen böyle deyince insanlarda diziyi kötü sanıp izlemezler bu yuzden arkadaşlar kesinlikle ama kesinlikle izleyin!!!!!!!!!!!

      Sil
    3. Adınızı yazsaydınız size o şekilde hitap ederdim malesef olmadığı için 2.Adsız diye seslenicem. Seninde dediğin gibi herkesin zevki farklıdır. O arkadaşta sevmediğini beyan etmiş ve bence herkes gibi düşüncelerini söylemek onunda en doğal hakkı;)

      Sil
  22. içinde izlemedigim sadece Sungkyunkwan Scandal var onu da en yakın zaman da izleyecegiiim:) Bu arada blogunu cok begendim takipteyim:))eğer moda ile ilgilenirsen bloguma bekleriim:)

    fashionfrommyeye.blogspot.com

    YanıtlaSil
  23. bundan 2 3 yıl kadar önce bu kore dizisi dalgasının çoğaldığı dönemlerde arkadaşlarımla çok tartışırdım kore dizisinden ne anlıyosunuz türkler bitti şimdi korelilere mi geldi sıra yapmayın etmeyin diye taa ki 4 ay öncesine,arkadaş zoruyla playfull kissin ilk bölümünü izleyene kadar :D tuhaf bi önyargıydı benimkisi ama şimdi vazgeçilmezim haline geldi insanoğlu işte :) ardından boys geldi tabi bi kore dizisi klasiği olarak ee ordada lee min hoyla tanıştım herkes gibi bende tutuldum lee min ho sevdasıyla personal tasteyi izledim dahada tutuldum bu adama ve kore dizilerine tabi park gae ini görünce işte oyuncu dediğin böyle our dedim kadın bi harika :) sonra you're beautiful geldi herkes gibi bende go mi namla 2.oğlanın olmasını çok istedim ve bunun üstüne heartstringsle devam ettim bayan oyuncu olarakta park hye shin favorim oldu :) 2 gün öncede city hunterı izledim gerçekten hayran kaldım mutlaka izlenmesi gereken bi dizi aksiyon,aşk,dram,komedi,intikam,hayal kırıklığı,şaşkınlık.. ne ararsan bu dizide özellikle lee min honun oyunculuğu bu diziyle adeta tavan yapmış oyuncu kadrosunun profosyonelliğide cabası sonu izleyicinin hayal dünyasına bırakılmış ama zaten böyle bi diziyede klasik bi son yakışmazdı iyice hafızaya kazındı bu sayede 4 aylık kore dizi hayatıma kendime göre çok dizi sığdırdım vizelerime ve finallerime inat lakin bi süre ara vermem gerekiyo malum okul şakaya gelmez :) şimdi ise en çok beğendiğim iki oyuncunun dizisini heyecanla beklemekteyim 'The Heirs' lee min ho ve park hye shin :) çok istiyodum olacakta inşaallah :) önerilerin için çook teşekkürler kore delisi ellerine ve klavyene sağlık vakit buldukça izlicem inşaallah.. selametle :)

    YanıtlaSil
  24. Kesinliklee düşlerimin prensii diyorum onu izlemeyen klamasinn arkadaslarr :)) siddetle tercihh ederim bana guwenin pisman olmicaksinizz keske biride bana boylebirdiziyi siddetle tawsiyee etsee ama yokk :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düşlerimin prensiilk dizimdi ve muhteşem :) şiddetle dizi tavsiyesi mi istiyorsun GU FAMILY BOOK ve WARRIOR BAEK DONG SOO

      Sil
    2. Protect the boss müthiş eğer izlemediysen kesinlikle izlemelisin rooftop prince de bir o kadar güzel :))
      Önerin için teşekkürler şimdi başlayacağım izlemeye :)))

      Sil
  25. Hepsini izledim katılıyorum ama en sevilesi dizi Coffe Prince ve Gentleman Dignty dir bana göre hele CP tam yemelik ti çünkü ikili çok tatlıydılar ayrıca herşeyi son bölüme sığdırmadılar nefis bir final yaptılar
    Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  26. Secret garden bir bunu izlemedim yahu çok. Övülmüş en kısa zamanda izlencek :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle.. cok dizi izledim ve bunun cok ovgususunu duydum.. aman sonra izlerim aman once sunu izlym darken hep erteledim ama sonunda basladim ve iki gun once bitti.. ama resmen bende bittim arkadasim.. :) 2 gundur baska bi diziye baslyamaadim yanii.. o kadar muhtesemdi.. hele o ozel bolumu izlerken kendimi tutamayip kahkahalara boguldum.. keske hic bitmeseydi dedigim diziler arasinda ilk siralarda yani secret garden.. mutlaka izle tavsiyemdir.. :D

      Sil
  27. boys over flowers japon versiyonun ismi ne kore delisi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BOF'un Japon versiyonunun adı Hana Yori Dango;)

      Sil
  28. 1.I LOVE YOU I M SORRY
    2.SECRET GARDEN(HYUN BİN İ İLK DEFA İZLEDİM VE RESMEN HAYRAN KALDIM MİMKLERİN PRENSİ BENCE BİR İNSAN B KADAR MI GÜZEL UTANIR:)İZLEMEYENLER MUTLAKA İZLESİN)
    3.PROJECT THE BOSS(ASLINDA 2 DE OLAMYI HAKEDİYO AMA HYUN BİN BASKIN ÇIKTI BU DİZİDEDE HERKES KUZENE BAYILIR BENDE PATRONA BAYILDIM TEPKILERİ ÇOK KOMIKTI)
    4.49 DAYS(RUH BEKÇİSİNDEN SONRA ÖLESİM GELDİ DESEM YERİDİR)
    5.A LOVE TO KILL (RAİN HAYRANI OLMAMA SEBEP OLMUŞTUR BU DİZİ)
    6.WIND BLOWS THAT WINTER(BU DİZİDEN BAHSEDENİ GÖRMEDİM PEK AMA GÜZEL DİZİDİR OZELLİKLE OPPAYA VE GİYDİĞİ KIYAFETLERE ASKILARINA VURULMUŞTUM TABİ UNNİYİDE UNUTMAMAK LAZIM BENCE KORENİN EN GÜZEL BAYANI)
    BENDE SIRALAMA BU KADAR HERKESİN AKSİNE BEN COFFE PRENSİ HİÇ BEĞENMEDİM HATTA YARIM BIRAKTIĞIM TEK KORE DİZİSİ.

    YanıtlaSil
  29. İlk dizim Düşlerimin Prensi :)
    you're beautiful
    warrior baek dong soo
    49 days
    I miss you
    my girl
    Gu family book da eklenmeli bu listeye bence :)

    YanıtlaSil
  30. meraba kore delisi :) ben korelileri yeni tanımaya başlayanlardanım ilk dizi olarak boys over flowers a başladım ve neredeyse bitmek üzere sevdiğimi söylemem gerek. eh insan bi şeye başladı mı devamını da istiyo. bundan sonra ne izlemem gerektiği konusunda açıkçası kararsızım yazılarını okudum ama bi defa daha sormak isterim. sen ne önerirdin? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence romantik komediden devam et My Girlfriend is a Gumiho dizisini seversin diye düşünüyorum;)

      Sil
  31. Bence playfull kiss i izlemlisin ama Lee min ho ya devam etmek istersen personal tasteyi izleyebilirsin :))

    YanıtlaSil
  32. BU LİSTEDE YOK AMA CAN YOU HEAR MY HEART 49 DAYS BUNLARDA MUTLAKA İZLENMESİ GEREKENLER İÇİNDE BENCE..İZLEMEYENLERE TAVSİYE EDİLİR.

    YanıtlaSil
  33. söylenenlerden bi kaç tane izlemedim onlarıda bir an önce izliycem bende öneride bulunuym dedim greateast love, marry me mary, panda and hedgehog, my princess ve bi program öneriyorum kesinlikle izlemelisinz çekimleri hala devam ediyo 13. bölümde sanırım çeviri ise 10. bölüme kadar var gülmeyi garantiliyorum kim hyun jung da dahil olmak üzere 8 ünlü bulunuyo barefoot friends kesinlikle izlemelisiniz. sizde böyle program biliyosanız tavsiyelerinizi bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahsettiğin programa göz atmıştım ama bu tarz şov programlarını pek fazla izlemediğim için yardımcı olamıcam inşallah okuyuculardan izleyenler vardır da yardımcı olurlar sana.

      Sil
  34. Selam bende uzun süredir sizin gibi korecanım, Yaklaşık 50 60 tane diziye baslayıp aralarından sadece 1 inin sonunu getirebildim. Biliyorum çok kötü bir alışkanlık ama 12-13.bölümlere gelince sonunu kestirebiliyorum. Ve sıkıcı oluyor. Bu alışkanlıktan nasıl vaz geçilir??
    Neyse işte top 10 listem;
    1BOF(bitirebildiğim tek dizi)
    2Nail shop paris
    3My princess
    4City hunter
    5Faith
    6Personal taste
    7Playful kiss
    8Be rain
    9You are beautiful
    10To yhe beautiful you
    11 (ek olarak daha gündemde olmasada "the heirs" var heyecanla bekiyorum bayan oyuncu çook tatlı erkek oyuncu zaten LMH başka söze gerek yok ekimi bekleyelim)
    Tam bir Lee Min Ho hayranı olarak dizilerimin çoğunda oynuyor :))

    YanıtlaSil
  35. Su ana kadar izledigim dizilerin cogunu blogunu takip ederek izlemisimdir :)) A Gentleman's Dignity son zamanlarda en çok beğendiğim dizidir. Onun dısında begenip tavsiye edebilecegim dizi olarak Full House 2 akıcı bir dizi. Yazdıkların arasında Bridal Mask, herkesin çok beğenerek izlediği Düşlerimin Prensi ve Rooftop Prince'i izlemedim. Hangisine başlasam da karar veremedim. Biraz sonradan bir yorum da olsa ellerine saglık :))

    YanıtlaSil
  36. lee min ho bendede kalici etki birakti ve tabi bof

    YanıtlaSil
  37. Princess Man gerçekten çok mükemmel bir dizi izlemenizi tavsiye ederim.dizide moon chae won ve park shi hoo nun aşkina hayran kalırsınız. kolay kolay ağlamam ama izlerken kaç kere ağladım ben bile bilmiyorum.oyuncular rollerinin hakkını veriyorlar gerçekten bakmadan geçmeyin derim.

    YanıtlaSil
  38. benim izlediklerim arasında en çok sevdiklerim
    bof
    princess man
    roof top prince
    playfull kiss
    gu family book
    personel taste
    to the beautiful you
    prosecutor princess

    coffee prince ve protect the boss bunları izlemedim ama izlemeyi düşünüyorum

    YanıtlaSil
  39. 1-49-days ***
    2-dong-yi**
    3-faith***
    4-hundred-year-inheritance
    5-love-letter
    6-secret-garden***
    7-time-slip-dr-jin***
    8-rooftop-prince***
    9-queen-seon-deok-muhtesem-kralice
    10-bread-love-and-dreams
    11-coffee-prince
    12-manny
    13-saraydaki-mucevher
    14-tacir
    15-yi-san-sarayin-ruzgari
    16-big**
    17-feast-of-the-gods
    18-zevk-meselesi-personal-preference
    19-muhtesem-kralice-queen-seon-deok.
    20-Gu-Family-Book-
    21-The-Great-Seer-Muhte-em-Kahin
    22-Bachelor-s-Vegetable-Store
    23-three-dads-one-mom***
    24-queen-in-hyuns-man-
    25-the-moon-that-embraces-the-sun
    26-i-hear-your-voice
    27-good-doctor-***
    28-dream-of-400-years
    BUNLAR İZLEDİKLERİM EN BEĞENDİKLERİMİN YANINA YILDIZ KOYDUM.

    YanıtlaSil
  40. yaaa mutlaka bridal mask izleyin muhtesem bi dizi<3 ilk basta cok onyargiyla bakmistim diziye ama muhtesem bi dizi ost larida cok guzel :) mutlaka izleyin hatta hemen simdi izleyin ne kadar gec izlerseniz o kadar pisman olursunuz ciddiyim :D

    YanıtlaSil
  41. princess man izlemelisiniz

    YanıtlaSil
  42. the princess man harika bir dizi tarihi dizi sevmiyorsanız bile bunu seversiniz gerçekten kurgusu ve ost leri de çok iyi oyunculukta mükemmel

    YanıtlaSil
  43. bana böyle klasik kore dizilerinden ayrılan yani romantik komedi gibi değil her şeyiyle farklı diyebileceğiniz iddalı bir dizi var mıdır acaba şu sıralar indiremezsem bir daha zor olabilir çünkü :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklıma gelen ilk ve tek dizi Bridal Mask! Genelde tarihi dizileri sevmem ama bu diziyi izlemediysen kesinlikle öneririm, romantik-komedi türünden sıkılanlar için güzel bir alternatif;)

      Sil
    2. peki çok teşekkür ederim bakacağım :)

      Sil
    3. BUGÜNLERDE FAVORIM KESİNLİKLE THE MASTER SUN MUTLAKA İZLEYİN SJS Yİ MİSADA HAYRAN KALMIŞTIM BURDA AŞIK OLDUM RESMEN:) HALA EVDE KOJO KOJO DİYE DOLAŞIYORUM . MUTLAKA İZLEYİN DERİM

      Sil
  44. ben şimdiye kadar personal taste, caffee prince ve düşlerimin prensini izledim ama benim için düşlerimin prensinin yeri bambaşka 3 kez izledim ama hala ilk kez izliyormuşum gibi izleyebilecegim bir dizi düşlerimin prensi kesnlikle izlenmeli :))))

    YanıtlaSil
  45. MİSA MÜKEMMEL DIZI BENi COK
    AĞLATTİ İzleyecek arkadaşlara uyarim yanınızda selpak eksik olmasın.

    YanıtlaSil
  46. Merhaba Kore Delisi
    Öncelikle şunu belirtmeliyim ki senin tavsiyelerinle kore dizisi izlemeye başladım ve giderek sevdim izleyin beğendiğim dediğin ne varsa izlemiş bulunmaktayım ve bloğunu iyiki görmüşüm diyorum seçimlerin süper ve iyi ki bunu blog açarak bizimle paylaşmışsın..
    Son zmanlarda söylediğin gibi izlenecek pek kore dizisi bulamayanlardanım bende ama sana nacizane önerim (ki bence kaçırmamışsındır hareminden bi oppa :) )SECRET LOVE ve tabi ki Ji Sung..İzlediğine pişman olmayacağını düşünüyorum..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vay canına bu kadar dikkatli bir takipçiyle ilk kez karşılaşıyorum:) Haremimdeki listeyi bile hatırlıyosun helal olsun:)) Öncelikle yorumun için sağol böyle güzel yorumları görünce seviniyorum açıkçası. Ayrıca canımcım Secret Love dizisine daha yayınlandığı gün üstün körü baktım ama pek beklediğim gibi değildi. Ama sen bu kadar sevdiysen en baştan adam akıllı izlemeye çalışıcam inşallah;) Sağlıcakla kal...

      Sil
    2. Ben kore dizilerine seninle başladım ve hem yazış tarzına bayıldım hemde de seçimlerine hep güvendim çünkü hiç yanıltmadılar.. :)Asıl paylaşımların için ben tşk ederim..Protect the boss dan sonra ilk defa kötü karakterde başladığı için dikkatimi çekmişti bu dizi.Umarım seversin..Sevsende sevmesende yorumunu bekliycem hatta şöyle bi baksan bile :) Görüşmek dileği ile..

      Sil
    3. Canımcım öncelikle ismini söylersen çok sevinirim sonracıma sırf söz verdim diye gitti 10 bölüm izledim geldim. Diziyi izlerken o kadar sinirlendim ki ekrandan saydırmak yetmedi o yüzden burda da içimi dökeyim:)

      Herkesle hemfikir olduğum tek nokta Ji Sung'un pek bi şükela olduğu, adam çok iyi ya:)
      Lakin senaryo güzel olmasına rağmen bir çok yerde mantık hatası var ayrıca karakterleri biraz uçuk yazmışlar. Misal kadın başrol! Dünyada hiçbir insan bu kadar iyi olamaz:D Aslında kadının yaptıkları sevdiceği için fedakarlık falan değil resmen salaklık, benide en çok sinirlendiren bu oldu. Len kadın hapishaneye düşmüssün, çocuğun ölmüş (o bile muamma), baban ölmüş hala bir güleryüz sonracıma adama teşekkür etmeler falan. Tamam kadın depresyona girsin demiyorum ama gerçek hayatta da yok böyle şeyler. Sonracıma ayıptır söylemesi o geri zekalı nişanlısı ay ben böyle yüzsüz, çıkarcı bir karakter daha görmedim resmen kızı sömürüp işi bitincede bir kenara attı. Ki kız hala akıllanmadı. Birde dizide herkes utanmaz sen kadının çocuğunun ölmesine sebep ol birde utanmadan dükkanına gel....

      Bu yorum uzadıkça uzar canım kısaca dizi iyi hoş ama sinir bozucu bir çok ayrıntı vardı, onlara sinir olmaktan diziyi izleyemedim:D Ha söylemeden geçmeyeyim dizide sevdiğim iki şey vardı ilki deminde söylediğim gibi Ji Sung ki ben onu yerim, ikinciside hapishanede kadına musallat olan bir kadın vardı ama sonradan arkadaş oldular. İşte bu ayrıntıyı sevdi, dost dediklerin düşman düşman dediklerin dost olabiliyor. Neyse çok uzattım tekrar görüşmek üzere;)

      Sil
    4. Merhba Kore delisi
      Adım Figen..:) Yorumunu çok sevdim anlatış tarzını o yüzden yüzümde bi tebessümle okudum affet.. :) Zaten diziyi izlettiren Ji Sung değilmiydi banada..Baştan kızın çareziliğine çok üzülmüştüm ve saf kalbine.Hayat 30 dan sonra(bu arada yaş 37 bende ) kim düşman kim dost tam çizgi ayrımı olmadan yaşanıyor bu da ona güzel örnek aslında ama dediğin gibi salaklıklar var onu da masal anlatımına bağlayalım yoksa dizi nasıl çekilir :) Allah kimseyi yalnız bırakıpta etrafındaki insanlara bu kadar alışacak duruma getirmesin diye de noktayalım.. :)
      Değer verip izlediğin için tşk ederim gerçekten mutlu oldum ve bir kez daha takdir ettim seni iyi ki seninle başlamışım dizi izlemeye..Sen yine beğendiğin, izlediğin dizileri bloğunda yaz ki bende atlamayım..
      Not :Fimin sonunda da sinir olacağın bi sahne vardı iyi ki izlemedin o zman diye ekleyim :)
      Mutlu keyifli günler geçirmen dileğiyle..Bu arada yeni yeni yılın da kutlu olsun hoşçakal..

      Sil
    5. O zaman müsadenle sana Figen abla diyeyim:) Sanırım beni en çok sinir eden şey kadının bu çaresizliği oldu. Ben fiziksel olarak değil belki ama karakter olarak güçlü biri sayılırım o yüzden dizilerdeki bu yardıma muhtaç ve ayıptır söylemesi salak kadın karakterleri kaldıramıyorum (belkide toy olduğum için). Bu önyargının benim karakterimden kaynaklandığının farkındayım sonuçta hayatta farklı karakterden insanlar var. Ama zaten gerçek hayattan bıkıp usanıyoruz en azından dizi izlerken yüzümüz gülsün istemiyor muyuz;)

      Yorumun için asıl ben teşekkür ederim, farklı görüşte bile olsa kendini böyle güzel ifade edebilen okuyucularla konuşmaktan herzaman büyük keyif almışımdır. Bloğa her zaman beklerim. Ayrıca sanada şimdiden mutlu ve huzurlu bir yıl dilerim;) Görüşmek üzere...

      Sil
    6. Tatlı Kore Delisi ;
      Seninle muhabbet ve fikir alışverişi benim içinde güzeldi..umarım yine fırsat buluruz konuşmak için.Ablan yanaklarından öpüyor :)

      Sil
  47. Le min ho nun dizilerini yorumla yaarmıdınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Le Min Ho nun dizilerini neden yazmadın demek istedin heralde? Bu liste en sevdiğim dizilerden oluşuyor, LMH yu severim Allah için yakışıklı çocuk lakin oyunculuğu için aynı şeyi söyleyemicem. Ha tabiki dizilerini izliyorum ama ilk ona girecek kadar mükemmel değiller benim için;)

      Sil
  48. Briadel mask ta joo won oynuyor dimi good doctor da cak begen mistim

    YanıtlaSil
  49. bi tek en güzelini unutmuşsunuz:D boys over flowers...................................en güzeli bu kore dizisi .japonlarda canlandırmış hanna yori dangoy buda süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...(lee min ho)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilerek listeye anladım çünkü ben Japon versiyonunu daha çok sevdimdi ;)

      Sil
  50. Meraba arkadaslar.. size onermek isdedigim bir kac dizi var. Tavsiyelerime guveniyorum. Izlemezseniz uzulebilirim. :)
    1)Playful kiss (ilk kore dizim. Ve vazgeçilmezim. Okul konulu ask ve komedi dizisi.)
    2)The heirs (Favori kore dizim.. aglamaktan gozlerim cikti :) kesinlikle ask ucgeni daha iyi anlatilamazdi. Oyuncu kadrosu bi harika)
    3)Dream high 1 (bu dizide bir cok sey ogrendim. Ozellikle hayallerimin pesinden kosmayi. Kim sizi ezerse ezsin bir gun bunu yeteneklerinizle ödetebilirsiniz. En sevdigim müzikal filmi yine okul konulu)
    4)Dream high 2 (oyunculari farkli ama konu benzer. Izlemeye deger kesinlikle)
    5)you've fallen for me (konusu muzikal heyecan verici bi dizi kadro mutis)
    6)you'r beautiful (gulmekten diziyi izleyemedm :D harika otesi)
    7)to the beautiful you (you r beautiful a benzer bi konusu var ve cook guzel)
    8)shut up flower boy band (hic bi dizide bu kadr yakisikli bi arada goremezsiniz <3)
    9)monstar (guzel bi muzikal dizi konu hic sikmiyo)
    10)Flower boy next door (komik ve akici bi dizi izlemeden gecmeyin derim)


    Iste benim favori top 10 korean dramam :) yardimci olmak istedim.. hayatiniza renk katicak guvenin bana :)

    YanıtlaSil
  51. ya hayır aslında fundyyin şu ömrümün miladı şarkısının kore filmini izlemek istiyorum ama ismini araştırdım ama bulamadım sizin bildiğiniz bi site veya o filmin ismini biliyorsanız sizden ricam verebilirmisiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klibe baktım ve anladığım kadarıyla kore değil yani oyuncular koreliye benzemiyor ya Çin yada Tayvan kökenli ;) Ama üzgünüm izlediğim bir dizi-film değil o yüzden isim söyleyemem.

      Sil
  52. Neden kimse fugitive plan b den bahsetmemiş benim favori dizim o özellikle bi rain hayranı olaraktan ve aynı şekilde IRIS is one of the my favourite dramas

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkler ve zevkler meselesi ;) Yazının başında da dediğim gibi bunlar sadece benim çokkk severek izlediklerim elbette bir başkası başka bir diziyi daha çok sevmiş olabilir :)

      Sil
    2. Sen de haklısın aslında ne diyebilirim ki?

      Sil
  53. Şu yazıyı görünce maziye gittim...Nedense bir duygulandım,bilemedim...Dizi arayışlarımın birinde -kendime uygun bulamıyordum(ilk zamanlar)-bu sayfaya rast gelmiştim..."Aaa ben bunu izledim..Hmm,aa bunu hiç görmemişim başlayayım hemen..." demiştim ve sonunda burada olan tüm dizileri izlemiştim...O zamanlar nerden bileyim bende blog açacağım...Maziye gittim ben...

    YanıtlaSil
  54. Yazin izleyecek dizi ariyorumda bunlarin hepsini ben de izledim gercekten guzellerdi de ben su sayfanin ilk basina koyulan resimdekilerin dizisini merakettim cok guzel gozukuyolar hangi dizi yada film bana soyleyebilirmisiniz bileniniz varsa sayfanin logosu gibi olan ilk bastaki hani

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizinin adı Warm And Cozy, güzel ilerleyen bir dizi ama henüz final yapmadı halen devam ediyor ;)

      Sil
  55. 49 DAYS'i unutmayalım bu diziyi hiçbir şeye değişmem aslaaaaaa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğrudur lakin benim yarıda bıraktığım bir diziydi. Zevk meselesi ;)

      Sil
  56. Ben yaklaşık 5 yıldır kore dizisi izliyorum ama hala tavsiyeleriniz izleyemedim çünkü internetten değilde tv den izliyorum ki komik olanları yani sizin tavsiyelerinizi yayinlamiyorlar bu yuzden uzgunum keske tv ye verseler bu yuzden size tavsiyelerini yazacaktim ama nerdeyse hiçbiri komik değil dramatik yinede çok hoşuma gidiyor kendimi dizinin içindeymiş gibi hissediyorum inşallah tv ye verirlerde bende nasiplenirim komik dizilerden 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin merhaba. Zevkler ve renkler meselesi, sen tercihini televizyondan yana kullanmışsın. Ama kore dizilerinin bizde yayınlanması biraz zor gibi görünüyor yinede kısmet diyelim.

      Sil
    2. genelde tv de tarihi diziler yayınlanır bence internetten izle

      Sil
  57. Bn bir dizi arıyorum ama oyuncuları hatırlamıyorum dizi söyle başlıyor. 2 tane yetımhanede büyümüş ve yetımhaneden ayrıldıktan sonra yine beraber kalan ıkı yakın kız arkadas ve bu kızlar bir Buyük restorantta çalışıyor bu ıkı kızın başı hep belada filan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzgünüm, izlemişsemde hatırlayamadım. Belki buradan görüp hatırlayan biri yazar adını;)

      Sil
  58. kore dizi fanı23 Haziran, 2016 15:43

    bence kill me heal me, boys over flovers, heartstrings, school 2015, to the beatiful you, ı hear your voice, sassy go go da çok güzeldi benim favorilerimden tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  59. kore dizi fanı23 Haziran, 2016 15:51

    aaa bir de dae jang geum var onuda çok sevdim

    YanıtlaSil
  60. izlemeyi düşündüğüm diziler
    rooftop prince
    you are beatiful
    sungkyunkwang scandal
    coffe prince
    49 days

    YanıtlaSil
  61. bn 13 yaşındayım 3 yıldır kore dizisi izliyorum çok güzel ama açıkçası biraz korkuyorum dizi kalmicak diye bende bağımlılık yaptı bir diziyi 2 günde bitirip hemen öbürüne geçiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben altı senedir izliyorum ve hala izlenecek bir sürü dizi var:)

      Sil
  62. bir kore canavarı23 Haziran, 2016 16:19

    bizim ailede herkes kore dizisii izilior bn, annem, kardeşim, kuzenlerim ,halalarım ,yengelerim , teyzelerim, bi babam biraz soğuk bakıyor zaten bana da kuzenlerim alıştırdı ilk duyduğumda kore dizişimi adını dahi duymamıştım o güne kadar türk dizileriyle yetiniyordum amma kuzenim çok bahsedince bir bakiyim dedim sonra kore dizilrine sardım şu an bir tane bile türk dizisi izlemiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maşallah neredeyse bütün aile izliyor:) Herkesin başlama evresi hemen hemen aynı bende bir tane hariç Türk dizisi izleyemiyorum artık. Sanırım kore dizilerinin bize verdiği samimiyet ve masumiyet daha ilgi çekici geldi;)

      Sil
  63. bn daha çok klasikleri seviyorum bunlardan önerdiğiniz var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klasiklerden kastın tarihi diziler ise Sungkyunkwan Scandal izlemeni öneririm ;)

      Sil
  64. bn hepsini izledim başka da önerirmsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazının devamına baktın mı: http://kore-delisi.blogspot.com.tr/2013/12/sevilesi-guney-kore-dizileri-2.html

      Sil
  65. City Hunterda çok güzel

    YanıtlaSil
  66. City Hunter, Man From the Stars, Faith, Gu Family Book bu tarzda olan diziler önere bilir misiniz?

    YanıtlaSil
  67. Tayland dizileri ve kore dizileri gerçekten hepsi birbirinden muazzam. Full house zaten bence tartışmasız en iyilerden

    YanıtlaSil

[Bilgilendirme: Saygı sınırlarının çiğnenmemesi adına gönderilen yorumlar yönetici onayından sonra yayınlanmaktadır.]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...