12.03.2012

Shut Up: Flower Boy Band - Çiçek oğlanların grubu


Bu sefer de sizi 2012 yılının en iyi çıkış yapan dizilerinden birini tanıtıcam. Can sıkıntısıyla başladığım ama bağımlısı olduğum dizi  Shut Up: Flower Boy Band...

Shut Up: Flower Boy Band başka bir adıyla Flower Boy Band: Eye Candy 16 bölümden oluşan tür olarak gençlik, romantik, komedi, müzik tarzında bir dizi. Kore de dizinin son bölümü yayınlanacak ama burda çeviriler çok yavaş ilerliyor, sanırım şu anda sekizinci bölüm çevriliyor. Yok ben sabredemem yada ingilizce altyazılı izleyemem diyorsanız hiç başlamayın yada biraz daha bekleyin derim benden söylemesi;) 
Önce dizinin konusuna kısacık bir değinicem hemen ardından da tek tek (normal şartlarda toptan yazar geçerdim ama yakuşukluları göründe gözünüz gönlünüz açılsın diye irdeliyorum konuyu:)) karakter tanıtımı yapıcam. Kadro kalabalık ama önemli olanları kısa kısa yazayım.

Konusu: Dizi birbirine kenetlenmiş altı arkadaştan oluşan Eye Candy adlı bir rock grubunun etrafında şekillenmektedir. Eye Candy bizim kenar mahalle diye tabir ettiğimiz küçük dünyada yaşayan, en büyük tutkuları müzik olan serseriler takımıdır. Dizi bu grubun arkadaşlıklarını, aşklarını, tutkularını ve mücadelelerini anlatmaktadır. Eye Candy bir çok sorunla karşı karşıya kalır bu onların arkadaşlık sınavıdır aslında... Üstüne üstlük bu serseri arkadaşların bir de okulları kapanır ve başka bir okula transfer olmak zorunda kalırlar. Ama bu okul zengin züppeleriyle dolu seçkin bir yerdir ayrıca okulda başka bir müzik grubu daha vardır. Bu iki grup karşı arşıya geldiğinde işte o zaman müzik şöleni başlar;)

Oyuncular:
 *****
 Joo Byeong Hee (Lee Min Ki)
 Konuk Oyuncu - Eski Lider

 
Eye Candy grubunun uçarı kaçarı lideridir. Oldukça yetenekli ve ileriye dönük biridir. Onu ilk görenler deli olduğunu zanneder ama sadece içinden geldiği gibi doğal davranmaktadır. Grup içinde en çok Kwon Ji Hyuk'la yakındır hatta ev arkadaşlarıdır. Ayrıca Su Ah'a ilk görüşte aşık olmuştur. bu saaten sonra Su Ah onun ilham perisidir.

Baştan söyleyeyim esas adamımız bu değil  Min Ki sadece iki bölümde oynayan bir konuk oyuncu yani grubun eski lideri oluyor kendisi. İlk bu yavrucağı yazayım dedim zira çoğu olan bu yakuşuklunun arkada bıraktıkları etrafında dönüyor.

 ***
Kwon Ji Hyuk (Sung Joon)
Esas Oğlan - Yeni Lider


Müzik kulağı oldukça keskin yetenekli bir gençtir, duyduğu bir melodiyi anında çalabilir. Byeong Hee'den iki yaş küçük olduğu için grubun ikinci çocuğudur. Ama Byeong Hee gittiğince liderlik vasfı Ji Hyuk'a geçer. Peki ya yetenek liderlik için yeterli olacak mıdır? 
Ji Hyuk, Byeong Hee'nin geride bıraktıklarını korumaya çalışmaktadır. Bunlardan biri de sınıf arkadaşı ve karşı komşusu olan İlham Perisi Su Ah'dır. Peki ama emanete aşık olursa? 

 Bu çocuğun saçlarına bitiyorum yaa aynı kuş yuvası gibi. Bu şekle sokmak için çok uğraşmışlar mıdır acep:) Ama sesine diyecek lafım yok cidden çok güzel.

***
 Im Su Ah (Jo Boa)
Esas Kız - İlham Perisi


Kendileri Byeong Hee'nin ilk görüşte aşık olduğu esas kızımızdır. Bir zamanlar zengin bir ailesi olan Su Ah, babasının istifa etmesiyle birlikte bir çatı katına yerleşir ve babası gelene kadar orda yaşar. Seçkin bir okula giden Su Ah dışlanma korkusuyla beş parasız kaldığını okuldakilere söyleyemez. Zaten karmaşık olan hayatı Eye Candy grubunu özellikle de Ji Hyuk'u tanımasıyla daha da içinden çıkılmaz bir hal alır.

***
Jang Do İl (Lee Hyun Jae) 


Gizemli adamımız Do İl. Kendileri pek konuşmayan sessiz sakin biridir. Çok mecbur kalmadığı sürece şiddete asla başvurmaz hatta şiddetten nefret ediyordur. Aslında grup üyeleri bilmiyor ama içlerinde en çok korkulması gereken kişi Do İl'dir. Acaba bu sessizliğinin sırrı nedir?
Kimse bilmiyordur ama aslında Ji Hyuk'u seven bir kıza (adını unuttum) abayı yakmıştır.

Erkeklere yakışlı denir ama bu adam hem yakışıklı hemde çok güzel bee:) Ayrıca kesin melez bu çocuk gözler felan belli ediyor kendini. Not: kızlardan bile daha güzel saçı var adamın yaa kıskandım:(

***
 Lee Hyun Soo (Myung Soo)


Grubun gitaristi ve asi çocuğudur. Byung Hee gelene kadar Ji Hyuk'un en iyi arkadaşıydı aslında, bu yüzden
Byung Hee'nin Ji Hyuk'un arkadaşlığını kendinden çaldığını düşünmektedir.  İkisinin dostluğunu kıskanan Hyun Soo çok fala yeteneği olmamasına rağmen gitara öğrenir. İkilinin gölgesinde kalmanın verdiği hırsla gece gündüz gitar çalar, taki bir numara olana kadar da durmayacaktır.


Bu çocuğun bakışlarına bittim pek bi haşin bakıyo kerata. Ayrıca asi rolü de cuk oturmuş, daha iyi bir seçim olamazdı doğrusu.

***
Kim Ha Jin (Yoo Min Kyu)


Tek kelimeyle bir kadın avcısıdır. Müziğe başlama nedeni bile kadınları etkilemektir. Ha Jin yıllar boyunca altı ablanın arasında büyümenin verdiği ''kadını anlama'' gücünü kullanarak istediği kadını kolayca ayarlayabilmektedir.

***
 Seo Kyung Jong (Kim Min Seok)


Grubun en sevimli veledi, resmen neşe kaynağı.

***
Yoo Seung Hoon (Jung Eui Chul)
Strawberry Fields  Grubunun Lideri
 

Seçkin okulun önde gelen öğrencisi ve Strawberry Fields grubunun lideridir. Sakin ama kararlı bir kişiliğe sahiptir. Ayrıca İlham Perisi'nin çocukluk arkadaşıdır. Ve yıllardır da çocukluk arkadaşına aşıktır. Sakin olan okul hayatı Eye Candy grubunun okula transfer olmasıyla ve Ji Hyuk'un sevdiği kıza aşık olmasıyla karman çorman olur.

*****


İşte dizimiz bu karakterler etrafında gelişmektedir. Dizi izleme kriterlerinde yakışıklı oppa takıntısı olanlar için bu dizi bulanmaz hint kumaşı haberiniz olsun:) Şaka bir yana diziyi sevdim ben hele de dizide çalan şarkılara bittim çok çok güzel be. Dizinin son bölümlerini henüz bende izlemedim sonu nasıl ilerler bilmem ama şimdilik gayet iyi gidiyor. Aslında konu gayet bilindik ama nasılsa insanda merak uyandırıyor ki bu çok önemli, bir sonra ki bölümü iple çekmeme neden olduğu için bile sevdim bu diziyi. Güzel bir gençlik dizisi izlemek istiyorsanız başlayın derim;) En azından ben piman olmadım ve şu an için sürekli takip ettiğim tek dizidir.


Son olarak dizide çalan bir iki şarkı ekleyip kaçıyorum ben, dinleyin bakalım canlar sizde benim kadar sevecek misiniz şarkıları;)

Sung Joon -Jaywalking

Sung Joon - Today 

Sanırım bu günlük bu kadar yeter. 
Bir günde iki yazı yazmak çarptı beni:)
Hepinize huzur dolu günler dilerim...


Güncelleme:

Diziyi izlememin üzerinden aylar geçti şarkılarını hala severek dinliyorum ama bölümler ilerledikçe dizi monotonlaşmaya başlıyor, haberiniz olsun. Ha tamam yakuluşluları iyi hoş ama diziye başlarken büyük beklentiniz olmasın;)

29 yorum:

  1. Diziyi henüz izlemedim. Altyazıları bitsin diye bekliyorum. Ama şu asi çocuk hyun soo gözüme çarpmadı değil yani :D Diziyi esas oğlan dediğin ji hyuk yüzünden izlemek istemiyordum. ( Lie to me de pek bir donuktu kendisi. Oyunculuk sıfırdı yani.) Ama sen böyle anlatınca izleyesim geldi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hyun Soo herkesin gözüne çarpıyor bundan emin olabilirsin:)) Ji Hyuk yine donuk halde ama en azından burda cool görünmesi gerektiği (ki bu biraz yapaya kaçıyo ama neyse) ve oyuncu kadrosu bol olduğu için fazla gözüne batmıyor insanın. Ama adamda ses var bee, dizide söylediği şarkıları çok sevdim;)

      Sil
    2. Nereden izlediniz acaba ben izleyemiyorum?

      Sil
  2. Ben de ilk 2 blmü izlemiştim, çok ilgimi çekmemişti. Hemen devamını izleyeyim öyleyse :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle aman aman diyebileceğimiz bir konusu yok hatta dediğim gibi klişe bile nedebilir. Ama belkide ben içinde müzik olan dizileri sevdiğim için bu diziyi de sevmiş olabilirim. Yada yok yaa hakkını yemeyeyim şimdi belki en sevdiğim diziler içinde ilk sıraya yerleştiremem ama son sıralara da koyamadığım bir dizi;) Bir iki bölüm daha izle bence;)

      Sil
  3. ben de ilk bölümü izleyip bırakanlardanım, ayrıca izlerken "bu sene de ne çiçek çocuk yaptı be..." diye söylenmiş olabilirim :P :P ama sen beğendiğine göre izlemeli ;) ayrıca do il'in melez olduğu konusunda seninle hemfikirim. çok da datlu maşallah :D :D

    ellerine sağlık delicim.

    bu arada ben de seni mimledim, haberin olsun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi yaa bende postları art arda yollayınca farkettim, blog çiçek bahçesine döndü resmin. Acep adamlar dizilere verecek başka isim bulamıyorlar mı, olmazsa biz el atalım sevabına:)) Melez çocuğa fena kafayı taktım ama hadi hayırlısı:)
      Mim konuna bayıldım hikarum hemen yazmaya girişiyorum, öptüm;)

      Sil
  4. sanırım Do-İl'in sevdiği kız, ji hyuk'u seven Woo kyung'tu. Bu diziyi bende izledim çok güzel bi dizi.byung hee'nin ölmesine çok üzüldüm ya. ama gerçek olmaması beni rahatlatıyor biraz olsun. Ve seo kyung-jong'un hastasıyım. :)

    YanıtlaSil
  5. ayrıca bu diziyi sadece 11. bölüme kadar izleyebildim. 12. bölüm yok. Neden, bilen varsa söyleyebilir mi? :) (yukarıdaki adsız))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çünkü dizi 2012 yapımı yani hala çekilmekte olan bir dizi. Korede yeni bölümler yayınlandıkça internete düşüyor. Sıkıcı bir durum ama beklemekten başka çare yok;)

      Sil
    2. teşekkürler. peki 12. bölüm en yakın ne zaman gelir?

      Sil
    3. Çevirmeni ben olmadığım için bölümlerin geliş tarihleri hakkında bir bilgim yok, ancak siteleri takip ederek öğrenebilirsin;)

      Sil
  6. İlk bölümü izlemek için kendimi ne kadar zorlasam da ilk bölüm hala yarım kaldı. Pek bağlanamadım nedense. Yazıyı görünce hemen okuyayım senin fikrini dedim. Madem sen bu kadar beğenmişsin. Bir şans daha veririm artık. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Upss! Yazıyı güncellemeyi unutmuşum O_o Bu dizi şarkılar ve yakuşuklular için izlenebilir ama bölümler ilerledikçe monotonlaşmaya başlıyor canımcım, haberin olsun. İzliceksen bile çok büyük beklentilere girmeden izlenmesi gerekiyor;)

      Sil
    2. Puf,tam izleyecektim yorumunu gördüm. Dizi arayışlarındayım da şu aralar. ^^

      Sil
  7. en sevdiğin dizi ne ??

    YanıtlaSil
  8. Ben de bu yorumları okuyunca iyice merak ettim, izlemeye başladım. Üç bölüm izledim bu gün, biraz sıktı gibi ama güzel dizi..:)

    YanıtlaSil
  9. Byeong Hee'in ölümünden sonra izlemedim.Bence diziyi eğlenceli kılan oydu,gidince de sıkıcı oldu.

    YanıtlaSil
  10. bence izleyin. izledikten sonra hatta izlerken müzikleri bağımlılık yapıyor.

    YanıtlaSil
  11. myung soo çok yakışıklı sesi çok güzel ayrıca bu dizide çok güzel ve çok anlamlı onları çok seviyorum

    YanıtlaSil
  12. Ne zaman bir dizi bitirsem sıradaki dizim bu diyerek kalktığım ama hep başka dizileri izlemeye başlayıp izleyemediğim dizi Shut Up Flower Boy Band... İzlediğim yaklaşık 50 diziden sonra hala izlenecekler listemin en üst sıralarında... Hahahaah to the beautiful'u yeni bitirdim ve KESİN bunu izlicem şimdi (şu an karar aldım)...
    Yazı için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  13. Hehehh an itibariyle diziyi izledin mi çok merak ettim:D

    YanıtlaSil
  14. Ben de tam başlayacaktım ki araya secret garden girdi ve izleyemedim.Arada you are beautiful da var...ama bunlar bitince ilk işim bunu izlemek olacak...

    YanıtlaSil
  15. bende byeong hee ölümünden sonra çok kötü olmuştum bi insan 2. bölümde ağlatılmazki demiştim ilk ona kendimi çok derecede yakın hissetmiştim ilk defa bi kore dizisi izledim ve çok sevdim bu dizi satyesinde byeong hee öldü diye izlememezlik yapmayın bende kötü olup izlemiycem demiştim sonra izledim tabii duramadım neyse çok konuştum galiba dizi bağımlılık yaptı şarkıları vs 3 haftadır oyuncular hakında herşeyi bulmaya çalışıyorum çok fazla konuştum 2012de çıkmasına rağmen 2014de izledim keşke daha önce izleseymişim bu dizi ilk 3'ün arasında benim için mükemmel.

    YanıtlaSil
  16. Bunun gibi önerebileceğiniz diziler var mı? erkek grubundan oluşan gibi ^_^Çok aşk meşk ollmasın ama ya .s Mesela bu dizide Ji hyuk ve Su ah ın aşkı bana hiçte ilgi çekici gelmemişti. :D ama çok ağladım bee :'( Sonunu da pek beğenmedim açıkcası *spoiler var bundan sonra* Grup olmayı bıraktılar.Yani arkadaş olarak grup kaldılar ama herkez farklı şeylere yöneldi . Ama yinede yüzümde bi gülümsemeyle bitirdim diziyi. Arkadaşlığı anlatan en iyi dizilerden biriydi .Kesinlikle izleyin. Byeong öldü diye bırakmayın ben meraktan bırakmadım ve izledim. Pişman değilim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçinde aşk meşk olmayıpta grup dizisi olan kore yapımı diziler bulmak pek zor ;) Grup dizileri pek izlemiyorum o yüzden yardımcı olamıcam malesef. Umarım izleyenler yorumunu görüp cevap verir ;)

      Sil
    2. Bu filmi türkçe altyazılı nerden izleyebilirim?

      Sil
  17. 2019 ama hala izliyorum fyf8pğ7d6f77ff7f

    YanıtlaSil
  18. Bu filmi türkçe alt yazılı nerden izleyebilirim?

    YanıtlaSil

[Bilgilendirme: Saygı sınırlarının çiğnenmemesi adına gönderilen yorumlar yönetici onayından sonra yayınlanmaktadır.]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...