31.10.2011

Şarkı Molası -1

laa
 lala la
lala la laa!
Son zamanlarda kitaplar ve sınavlarla pek bi haşır neşir olduğum için yazı yazmaya vakit bulamıyorum. Madem yazı yazamıyorum eski bloğumda başlattığım Şarkı Molası geleneğini burda da devam ettireyim en azından dinlediğim şarkıları paylaşayım istedim;)

Issız bir adaya düşsem yanıma ilk alacağım şey mp3'ümdür heralde, şarkı dinlemeyi o kadar çok seviyorum. Hele de son zamanlarda piyasaya sürülen şarkılar o kadar güzel ki dinlememek elde değil. Sevdiğin bir şarkıyı eskitene kadar başa sarıp tekrar tekrar dinlemek gibisi yok...

******
**
*
Baek Ji Young - It Hurts Here (A Thousand Days' Promise OST)



Tek kelimeyle bu kadına hayranım! Baek Ji Young Allah vergisi bir sese sahip, özelliklede duygusal şarkıları muhteşem yorumluyor. Hele de söz konusu OST'ler olunca kadın daha da devleşiyor gözümde. Size kısada Secret Garden- That Woman deyim de anlayın beni^^ Bu şarkıyı o kadar çok dinledim ki ama hala eskitemedim, insanı saran acaip bir hüzün var... Bu kadının söylediği bütün şarkıları seviyorum yaa, ailecek takipteyiz efenim:))

******
Tablo ft.TaeYang - Tomorrow


Uzun zamandır beklenen bir şarkıydı Tomorrow... Ben ki internet aleminin bütün baskılarına rağmen BigBang grubunun şarkılarını pek dinlemem. Salakça bir durum ama bana bir şeyi çok överseniz aksine dinleyesim yada izleyesim gelmez, cidden:D Bu yüzden pek çok harika filmi izleyemiyorum ya:( Neyse işte herşeye rağmen ilk defa Lee çingumun ne demek istediğini anlamış bulunmaktayım. TaeYang ve Tablo'nun seslerine tek kelimeyle ba-yıl-dım!!! İnanılmaz güzel bir şarkı ya. Koreliler şarkılarında rap'ı çok kullanırlar ama her şarkıyada uymuyor be güzel kardeşim. İşte Tomorrow istisnalardan biri oldu çıktı;) Şu an bile bu şarkıyı dinliyorum. Herşey cuk diye oturmuş, her bir detayı çok sevdim... Olmuş olmuş Tae Yang ben bile beğendim ahaha:)))

******
FT.Island -  Heartache

Benim vazgeçilmez grubum F.T Island... Grubun yeni albümü Memory ile yine gönlümü fethetmeye devam ediyor. Albüm hakkında daha detaylı bilgi için sizi Masalevi'ne alalım ... Hong Gi'nin sesini zaten seviyordum ama şarkıya Jae Jin'inde dahil olmasına çok sevindim. Hong Gi'nin uçarı ve dokunaklı sesi ile Jae Jin'in yumuşak sesi güzel uyum sağlamışlar. Hoş dinlendirici bir şarkı...

******
Cyndi Wang- Sticky (Love Keeps Going OST)


Kore dizilerinden sıkılıp Tayvan semalarına uzandığım zamandan kalmaz bu şarkı da. Love Keeps Going isimli dizinin OST'si, söyleyen kadın ise dizinin başrol oyuncusu. Normalde Tayvan kızlarını pek sevmem hatta bildiğin gıcık olurum ama bu kadını sevdim helede şarkıyı onun seslendirdiğini öğrenince daha bi sevdim;)
Oh ai ya yi aiii...

******
Khuntoria - 널 사랑해 Feat. St. edzi


Sadece tesadüfen dinlediğim bir şarkı söyleyen kim, neler oluyor inanaın bilmiyorum. Hiç de araştırasım yok (bilen sevabına aydınlatsın bizi:)) ama anladığım kadarıyla bir eğlence programı var ortada. Bizdeki evcilik oyunu gibi bişi, bunlarda ordaki çiftten biri işte. Kısaca şarkıyı pek bi sevdim, paylaştım, rahatladım bitti...fuuu:))

******
KyuHyun -Way Of Breaking Up (Poseidon OST)


 Kyu Hyun'u sevdiğimi bilmeyen var mı hala? Bu çocuğun sesini çok seviyorum ya, ne kadar dinlersem dinleyeyim bıkmıyorum. Bu şarkı da Poseidon adlı yeni başlayan dizinin OST'si, diziye hiç bakmadım daha, bakmayıda düşünmüyorum gerçi ama şarkıya bayıldım. Dinlendirici bir melodi... Eee içinde Kyu olurda güzel olmaz mı^^

*
**
******
Şimdilik aklıma gelenler bunlar bi dahaki yazımda kaldığım yerden devam ederim;) Umarım sizde benim kadar sevmişsinizindir şarkıları. Artıgın ben kaçar başka bir şarkı cümbüşünde görüşmek üzere sağlıcakla kalın...

Bu kafaylada ne güzel ders çalışılır ama... 
Ahahah
^^

1 yorum:

  1. Baek Ji Young! Sesi gerçekten müthiş! Bayılıyorum.

    Tae yine yapmış yapacağını. Ben Tae'yide seviyorum ya. :)

    YanıtlaSil

[Bilgilendirme: Saygı sınırlarının çiğnenmemesi adına gönderilen yorumlar yönetici onayından sonra yayınlanmaktadır.]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...