3.07.2013

Sevduğum Yanımda Uyusun

Yine bir şarkıya kafayı taktım, bıkana kadar dinlemez-dinletmezsem içim rahat etmiyor. Şarkı gerçekten güzel mi yoksa beni mi bu kadar etkiliyor bilemiyorum ama cidden çok sevdim. Pinhani grubunun Canlı Yayın isimli son albümünde yer alan güzel bir karadeniz şarkısı; Sevduğum Yanımda Uyusun... Tabi şarkıyı bu kadar sevmemdeki en büyük etmen olan Ayşenur Kolivar'ın hakkını yememek gerek. Kadın da tam bir karadeniz gırtlağı var, bazı şarkıları bana biraz ağır geliyor ama bu şarkı cuk oturmuş. Dinleyin canlar;)


2 yorum:

  1. Çooook beğendim ya şarkıyı, bayıldım resmeen! ^.^

    YanıtlaSil
  2. Çok merak ettim uyanınca hemen dinlicem :)

    YanıtlaSil

[Bilgilendirme: Saygı sınırlarının çiğnenmemesi adına gönderilen yorumlar yönetici onayından sonra yayınlanmaktadır.]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...