20.02.2014

Havadisler

 

Selam canlar... Yazmayalı nerdeyse bir ay olmuş, aslında taslağa kaydettiğim bir sürü yazı var ama yayınlamak kısmet olmadı. Bu yazıyı bloğumun ziyaretçi sayısı bir milyonu bulduğunda yazıcaktım ama kaçırdım o yüzden bugün aklıma ne gelirse yazıcam, yani ortaya karışık bir yazı olucak şimdiden uyarayım;)


Sherlock dizisi sezon finali yapalı nerdeyse bir ay oldu ama ben hala yastayım. Sherlock Holmes serilerini herkes gibi bende çok severim kitaplarını, filmlerini takip ederim. Ama hiçbirini burdaki Sherlock kadar sevmedim. Sanırım bu dizideki oyuncuların kimyalarının mükemmel bir şekilde uyuşmasından ve bireysel olarak rollerini iyi oynamalarından kaynaklanıyor. Özelliklede Sherlock rolünü oynayan Benedict Cumberbatch isimli adama hayran kaldım. Sherlock'un dahilikle delilik arasındaki karakterini çok iyi yansıttı. Ekşi sözlükte gezerken Benedict için yazılmış şu söze rasladım ''Yıllarca bir yüz yakıştıramadan platonik bir şekilde aşık olduğum sherlock holmes'un benim için nihayet kazandığı yüzdür kendisi...(Jean Grey)'' işte tamda duygularıma tercüman olan cümle budur, altına imzamı atıyorum. Konuya balıklama daldım ama napayım Sherlock diyince kendimi kaybediyorum:) Dizi hakkında kısaca bilgi verip konuyu kapatıyorum inşallah ilerde daha kapsamlı bir yazı yazarım. 2010 dan beri devam eden Sherlock dizisinin en son 3. sezonu çekildi ve finalini yaptı. Malesef her sezon 3 bölümden oluşuyor ve daha siz kahvenizi bitirmeden dizi bitmiş oluyor. Yeni sezonuda Allah bilir ne zaman çekilir...


Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon türkçe adıyla ''Bu Aşka Ne Ad Vermeli'' gibi bişi. Hint filmlerini zati çok severdim Nefertiti sayesinde ilk hint dizimi de izlemiş oldum. Bu diziyle birlikte Arnav ve Khushi(Kuşi) gibi dünya tatlısı iki karakterle tanıştım. Ama ben bu ikiliyi öyle böyle sevmedim resmen aşık oldum onlara! Yakında bloğu bu ikilinin resimleriyle donatırsam şaşmayın. İlk işim bu dizi hakkında kapsamlı bir yazı yazmak olucak o yüzden ayrıntı vermeden atlıyorum.
Ama sizi uyarmadan geçemicem, evet ben çok sevdim diziyi ama buraya izleyin diye değil ''aman ben yandım sizde izleyip yanmayın'' diye yazdım:) Sırf böyle yazdım diye gidip izleyen arkadaşlar olucak biliyorum ama özellikle de sınavı olanlar gözünüzü seveyim gidip ders çalışın zira dizi 398 bölümlük sonra gelip bana söylenmeyin;)


Man From The Stars şu anda takip ettiğim tek kore dizisidir kendileri. Koreliler kendilerini aştı, erkek karakterleri (genel olarak) zati kusursuz olarak gösteriyorlardı bir tık ötesine gidip ''bundan fazlası da ancak uzaylı olur kardeşim'' diyerek son noktayı koydular:) Kim Soo Hyun genç yaşına rağmen bu rolü iyi kıvırdı. Herkes bu yıldızlardan gelen uzaylıya göz koydu ama ben asıl Jeon Ji Hyun hatununu sevdim. Kadının My Sassy Girl filminden beri hastasıyım bu diziyle daha bir çok sevdim. Yani bir insan bu kadar mı tatlı olur, saniyeler içinde hem ağlatıp hemde güldürübilen tek kadın oyuncudur benim için.
İkilinin aynı projede yer almasını The Thieves filminden beridir çok istiyordum dualarım kabul oldu resmen. Dizi 20 bölüm olarak başladı ama bir bölüm daha uzatma kararı almışlar galiba, şu anda 19. bölüm yayınlandı. İnşallah sonuda dizinin gidişatı kadar güzel olur...




Son olarak canlar, yukarda da bahsettiğim gibi bloğum 1Milyon ziyaretçiye ulaştı. Benim gibi takıntılı insan var mıdır bilmiyorum ama ben bu site-blog işlerine bulaşmadan önce (teee lise zamanlarından bahsediyom) sitenin görünmeyen kısmını daha çok merak ederdim. Yani sadece yöneticilerin görebildiği kısmı. Sonra moderatör- yönetici felan oldum da başım göğe erdi:) Demem o ki, o günlerin hatrına bu yazıda sadece bloğun istatistiğinden bahsedicektim ama böylesi daha iyi oldu. Yinede içinde kalmasın genel olarak bir kaç bilgi verip kaçayım.

Çoğunuzun bildiği üzere aynı isimdeki ikinci bloğum bu. WP de yaşadığım talihsizlikten dolayı blok işine sil baştan burda devam ettim. Elbetteki yazdığın yazılar nedeniyle birçok kişinin yolu buraya düştü ama ziyaretçi sayısının bu kadar hızlı artmasının nedeni ilk bloğum sayesinde bence. Çünkü orda acemiliğini atlatmış ve adımı duyurmuştum. Hey gidi günler...

 
<Bloğa en çok ziyaretçi gönderen ülkeler>
 
Yine de yalan çıkmayayım hazır söz etmişken 2011 den beri gelen ziyaretçilerin genel istatistiklerinden bir iki tane ekran alıntısı ekledim. Buraya öyle yada böyle yolu düşen herkese selam olsun!

Ayrıca aşağıda ismi yazan çingularıma, sabırla yazılarımı okuyan ve yorum yapan herkese teşekkür ederim. Gözleriniz dert görmesin;)
 
<Bloğa en çok ziyaretçi gönderenler>

Not 1: ''İzleyiciler'' kısmında blogdan kaynaklanan sorun var düzeltmeye çalışıyorum ama pek başarılı olduğum söylenemez, blogger yeni gadget'te eklemedi. Bu soruna çare bulan var mı?

Not 2: ''Dikkat çekenler'' kısmını cidden takip eden var mı? (Duruma göre değişiklik yapıcam)  

Şimdilik sağlıcakla kalın canlar...

13 yorum:

  1. Blog ayarlarına gir ve blog başlığına bir harf ekle kaydet, izleyicilerin eskisi gibi geri gelecek :) Geri geldikten sonra blog başlığını eski haline getirebilirsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla geldi:) Çok sağol canımcım büyük sevaba girdin:)

      Sil
  2. Iss Pyar yazını heyecanla bekliyorum. Canım kurbanım benim euhuehue 1 milyon izleyiciyi geçmeni tebrik ederim. nice milyonlar nice milyarlar olur inşallah :)

    Açıkçası dikkat çekenler kısmı sen dikkatimi çekene kadar dikkatimi çekmemişti !!!! cümlede neyi devirdim de böyle oldu anlamadım hihihi

    Google gadget ı blogspot uzantısına 'com.tr' geldikten sonra çalışmamaya başladı. Detaylı anlatımı bu blogda bulabilirsin. Ben yaptım sorunsuz düzeldi ;)

    http://kitap-evi.blogspot.com.tr/2014/01/blogger-destek-6-izleyiciler-widgetini.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu anda aklım fikrim Pyar da, bir yazı yazıp içimi dökmezsem çatlarım:) İnşallah ilk iş Arnav-Khushi yazısı yazmak olcak.
      Heheh sağol canım, anim anim:)
      Dikkat çekenlerin bu kadar dikkat çekmemesine dikkat etmemiştim:D Biz birbirimizi anlıyoz nasıl olsa gerisini boşver heheh
      Sorunu hallettim canımcım yinede sağol, adresini verdiğin blog güzele benziyo azcık kurcalayayım.

      Sil
  3. yolumuz düştü düşüş odüşüş :Dseninde ellerine sağlık.blog yazmak çok zahmetli bir iş seninde yüreğine sağlık.
    gadgetler benim için önemli.herkesinkine değil açıkcası.ama sana bakıyorum mesela *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni ağırlamaktan herzaman mutluluk duydum Nabrut;) Gadgetler benim içinde önemli yeni bir blogda ilk baktığım yerdir o yüzden özen vermeye çalışıyorum. Birilerinin dikkatini çekmesine sevindim:)

      Sil
  4. Kore delisi bu blog işi məni çox yordu :(( anahtar kəlimə ekleme ni necə aktivləsşdirim bilmirəm, internetdən baxıram ama o qədər qarmaqarşıqdiki başa düşmürəm və yegane tanıdığım blogger də sənsən, mənə kömək edə bilərsənmi? ( kodların içində itmiş hiss edirəm özümü. O.o

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cano niye bu kadar üzüyon kendini kafana takılan şeyleri sor elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım;)
      Sen ''Kelime doğrulaması''nı mı soruyosun? İnşallah doğru anlamışımdır, başka bişeyse tekrardan anlatırım.
      Ben sana kadame kadame yazıyorum sırayı takip ederek denemeye çalış:

      (Türkçe) Ayarlar -> Yayınlar ve yorumlar -> Kelime doğrulamasını göster -> Hayır
      (Azerice) Parametrlər -> Nəşrlər və Şərhlər -> Söz Tesdiqlemeni göstər -> Xeyr

      Eğer hala olmadıysa mail adresini yaz ordan görsel üzerinde anlatırım;) Sağlıcakla kal...

      Sil
  5. can hələ bizim dildə də yazmisan . Ama maləsəf onu demirəm onu ilk açdığım vaxtlarda sən komək etmişdin , mənə lazımdı məs. google dan axtarışda gələni deyirəm. deyəkki Two weeks serialını axtarışa verəndə google dan təkcə yazımın adı yox yazının içindəndə varsa gəlsin, türkcəsi anahtar kəlimə idi deyə bilirdim bu haqda bilgilərdə o qədər kod və aşama varki nəyi necə edəcəyim bir yana html kodların qatışdırıb blogda problem yaradacağımdan ehtiyat edirəm. bilmirəm düzgün yaza bildim istədiyimi ya yox (
    bu arada bloguma arada baxıb öz fikrini bildirsən sevinərəm ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımm sen Seo ve Tag kodlarını diyosun. Cano ben kodlarla oynamayı pek sevmiyorum, en son kodları değiştirdiğimde nerdeyse blokdaki herşeyi siliyodum son an da kurtardım o günden beri tövbeliyim:))
      Zaten bu ''Anahtar kelime'' uygulamasını hiç denemedim, yazı yazarken ki eklediğimiz ''Etiketler'' kısmı yetiyor bana. Seo ayarlarını yapmaktansa bloğu düzenlemek daha kolayıma geliyor.

      Ama sen yinede kodları değiştirmek istersen http://wpkurs.com/blogger-seo-anahtar-kelime-keyword/ bu adreste görsel olarak anlatmış. Karışık görünüyor ama aslında bütün işi 5. madde de yazan kodla hallediyolar.

      Cano bana kore_asya@hotmail.com adresine mail yollasana ordan rahatça konuşalım;)

      Sil
  6. Bax elə buna görə mən də ehtiyat edirəm :D ən yaxşısı sənin kimi hələlik bu kodlarla çox oynamıyım, gələcəkdə bacarsam edərəm. dediyin sayta baxacam) mail inə yazaram bundan sonra yazılarla bağlı olmuyan rəyləri , sənin yazının rəy hissəsini də suallarəmla doldurdum :/ :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok cano yorumun yazıyla alakalı olup olmaması önemli değil takmam ben öyle şeylere;) Senin bloğun hakkında bişiler söylücektim, direk bloğuna yazmak istemedim herkes gördüğü için maile yazayım dedim ama mail adresini bilmediğim için öyle dedim;)

      Sil
  7. onda mən sənə mail dən yazım ;)

    YanıtlaSil

[Bilgilendirme: Saygı sınırlarının çiğnenmemesi adına gönderilen yorumlar yönetici onayından sonra yayınlanmaktadır.]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...