21.12.2015

Love Me If You Dare - Cesaretin Var Mı...?


Blogda ilk defa bir Çin dizisinden bahsedicem; adı Love Me If You Dare yani Cesaretin Var Mı Aşka. Yazının başlığında dizinin adını tam yazmadım çünkü bu dizi tam olarak romantik-komediden ibaret değil. Sherlock Holmes tarzı akıl oyunları, polisiye, azcık gerilim yani tam benlik bir dizi:)

Konusu: Polis teşkilatı seri katili uzun uğraşlara rağmen yakalayamaz çünkü en önemli ayrıntıyı kaçırırlar, seri katil gibi düşünmek. Jinyan kıvrak zekasıyla ipuçlarını birleştirerek çözen ve suçluları bulmak için polis teşkilatına yardım eden bir üniversite profesörüdür. Her şeyde mantık arayan Jinyan, Jenny ile tanıştıktan sonra da mantıklı düşünebilecek midir?

Dizi yirmi dört bölümden oluşuyor ve hala final yapmamış ülkesinde de devam eden bir dizi. Yani ben yandım siz yanmayın çeviriler bitmeden başlamayın. Bu arada dizi için Sherlock tarzı dedim ama onun kadar odun değil yani bu dizide baya romantizm var ve ilerleyen bölümlerde de daha fazla olacak sanırım.

Dizinin finalini de izlediğimde hala sevip sevmediğime dair yazıyı güncellerim.


Tat Kaçıran!!!(Spoiler)
(Bunda sonrasını diziyi izlemeyenler ve izleyecek olanlar okumasın)

*O arabadan bende istiyorum! Ruh halime göre şarkı çalsın, arkamdan kendi kendine gelsin...
*Başrol adama bayıldım, bu rol cuk oturmuş. Duruşu, ses tonu, soğuk-sıcak bakışı... Adamın gerçek adı Wallace Huo imiş, göz hapsine aldım gitti senide Huo'cuğum.
*Şuana kadar en çok sevdiğim replik ''Hi Simon'' evet biliyorum çok psikopatça:)
*O polisi üzmeyin ya cidden yazık uşağa. Kıza da bir şey diyemiyorum ki en başından beri sevmiyor ve bunu bellide ediyor ama napsın bizim uşak seviyor. Sonun kötü gözüküyor hadi hayırlısı.
*Nedense Jinyan'ın bu kadar sakin olması garibime geliyor adamdan her an bir manyaklık baya bir manyaklık bekliyorum.
*Jinyan'ın arkadaşı çok sadık değil mi? Dizinin doğası gereği herkese kuşkuyla yaklaşıyorum ama adam cidden çok mükemmel yani şüpheli, ahanda buraya yazıyorum.


Sağlıcakla kalın...

3 yorum:

  1. Kabul edersen mimlendin ^^
    http://kahveminkokusu.blogspot.com.tr/2015/12/mim-merak-ediyorum.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zevkle kabul ederim tabi, en kısa zamanda cevaplıcam inşallah;)

      Sil
  2. diziyi hangi siteden izleyebilirim ?

    YanıtlaSil

[Bilgilendirme: Saygı sınırlarının çiğnenmemesi adına gönderilen yorumlar yönetici onayından sonra yayınlanmaktadır.]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...