19.12.2011

Yetenek Avcısı - Part 4

Bu yetenek avcılığı çok hoşuma gitti ya o kadar farklı, güzel, güldüren ve aynı zamanda gereksiz şeylerle karşılaşıyorum ki beni benden alıyor:) Mesela biraz sonra yazacağım yetenek (!) biraz da bizi ilgilendirdiği için sıcağı sıcağına paylaşmak istedim, aslında daha farklı şeyler yazacaktım ama birdahakine inşallah;)


Yeteneğimizin daha doğrusu rekorumuzun konusu Dünya'ın En Gereksiz Rekorları arasında gösterilen 84 Saat Uyumadan Dizi İzleme Rekoru... Bir yerlerden tanıdık geldi mi sizede ahahh:)

Şimdi gelelim olayın kahramanına (!) 31 yaşındaki Steve Misiura, 72 saat olan Televizyon İzleme Rekoru'nu Amerikan komedi dizisi olan Friends'in toplam 238 bölüm olan bütün sezonlarını aralıksız 84 saat boyunca izleyerek yeni bir rekor kırdı. Oh oh ne güzel vatana millete hayırlı uğurlu olsun:)

Bu adamcağızın bir iki tane resmini ekleyecektim ama adam bütün resimler de hayalet gibi çıkmış (doğal olarak) o yüzden bir tane ekliyorum, yazıyı daha fazla katletmenin manası yok dimi bu kadarı yeterde artar bile. Baksanıza adama çökmüş resmen:)


Eğri oturup doğru konuşmak gerekirse 84 saat boyunca televizyon izlemek pekte kolay değildir, ben bile (bana noluyosa) belli bir saatten sonra dayanamayıp bir kenara fırlatıyorum bilgisayarı. Misiura ise bu süre zarfında mide bulantısı yaşamış, vücuduna kramplar girmiş ve halüsinasyon görmeye başlamış. Bu seksen dört saat boyunca hiç uyumamış bunun içinde belli aralıklarla evine arkadaşlarını çağırmış ve beş dakika da bir alarm kurmuş. Sonunda da amacına ulaşmış Dünya tarihine geçecek (:D) rekora imza atmış.

Aslında böyle bir rekoru normal şartlarda paylaşmazdım ama dediğim gibi sanki bize biraz uyuyor gibi ne dersiniz? Biz uzakdoğu severler olarak günlük olmasa bile haftada belli bir saatimizi dizi yada film izlemeye kesin ayırıyoruz. Ben elimde olmadan yukarıdaki arkadaşa gülüyorum ama aslında bizim durumumuzun da ondan kalır yanı yok. Yanı Misiura 84 saat diziyi aralıksız izlediği için adına rekor diyorlar bizim hayatımız boyunca izlediğimiz uzakdoğu dizi-filmlerini yıllık hesaba vurunca uçuk bir rakam çıkıyor ortaya, eee o zaman bu çılgınlığın adı ne:))) Yok abi bu böyle olmayacak biri bana noter çağırsın izlediğim dizilerin çetelesini tutup onaylasın ahahhah:))

Peki siz bilgisayar yada televizyon başında kaç saatinizi feda ediyorsunuz bakalım? 
Var mı bu rekoru kırmaya gönüllü? ^_^ 

Başka bir yazıda görüşmek üzere
 sağlıcakla kalın;)

9 yorum:

  1. ben işte bile dizi seyrediyorum ben her halde dünya değil kainat rekoru kırarımn

    YanıtlaSil
  2. Bu konuda iddalı asla olama. Çünkü uykuyu hiç bir şeye değişmem :)

    YanıtlaSil
  3. Evet bu konu tam bizlik, ben de daha gençken (!) sabah 3-4'e kadar abartmıyorum kore dizileri izlemekten kendimi alamazdım, ama şimdi yaşlandım 12:00'yi geçirsem ertesi gün yorgun oluyorum, o zamanlar olsaydı ben de kırardım bu rekoru :) yalnız şu Friends ne güzel diziydi yaa, var mıdır Türkçe alt yazıları acep, bi araştırmak lazım..

    YanıtlaSil
  4. @Zümrüt: Bu haberi ilk okuduğumda bende aynı tepkiyi vermiştim:))

    @EunHye: Sanırım ben iki olayıda aynı anda yürütmeyi başarıyorum. Ne uykudan ne de dizilerden vazgeçebiliyorum;)

    @Pınar: Ben yatıp kalkıp okul olduğu için dua ediyorum. Derslerim genelde sabah olduğu için en fazla 2-3e kadar uyanık kalabiliyorum:D Dediğin gibi artık yaşlanıyoruz eskisi gibi bünyem kaldırmıyor yorgunluğu:) Amerikan dizileriyle hiç işim olmadığı için bilemicem Friends'i;)

    YanıtlaSil
  5. Bana da çok tanıdık geldi:)) tamam belki aralıksız 84 saatlik rekorum olmayabilir ama 20-25 gün boyunca sürekli günlük 12-16 saat dizi izleme rekordan sayılır mı bilmem:)))

    YanıtlaSil
  6. 84 saat falan diyince bir afalladım cidden. En yüksek rekorum 6 saatti benim :D O da yani BOF 'un mükemmelliği. Bırakamamıştım bir türlü. Bir bakmışım saat 1 ken 6 olmuş. Benim gözler kan çanağına dönmüş. Felaketti.:D Şimdilerde ise utanarak söylemeliyim ki hiç kore dizisi izlemiyorum. Açsam izlerim belki bir kore dizisi. Ama sınav aklıma gelince huzursuzlanıyorum ve elim çarpı butonuna gidiyor :(( Ve çogu zaman müzik dinlemek , film/dizi izlemekten daha cazip geliyor :)

    YanıtlaSil
  7. Çok manyak bir rekormuş kendisine ne diyeyim tebrikler :)
    Ve ben de istiyorum noter benimde izlediğim dizilerin çetelesini tutsun! yazın on bölüm izlediğim günler oldu :) Hele ki geçen yıl okul varken bile perşembe akşam diziye başlayıp pazar diziyi bitiriyordum.Her hafta bi dizi!Şimdi biraz daha normale döndüm galiba :)

    YanıtlaSil
  8. Sağolsun Digi 7/24 Friends yayınladığı çin ben de bu rekora koşuyorum hehehehe :S

    Bu aralar ödevlerle o kadar meşgulüm ki dizi izlemeye hiç vaktim olmuyor. Bütün dizilerim yarım kaldı çok sevdiğim eğlence programını bile arada izleyemez oldum :( Şimdi bana boş zaman verseler kesin dizilere yetişmek için harcardım :)) Dizi tutkumu birşeye değişmem :D

    YanıtlaSil
  9. @Sadecedeniz:Bana kalsa sayılır;))12-16 demek seninde benden kalır yanın yokmuş hani:)

    @Güney Kore: Keşke bende senin gibi birazcık huzursuzlansam yahu:( Niye utanıyon canım asıl benim utanmam lazım da neyse:D

    @Canlina: Ahah buna normal denirse sanırım bende artık normale döndüm:) Evet ya özellikle de yazın pek güzel dizi izleniyor okul derdi yok, sınav derdi yok ohh;)

    @Selocan: Bende bendee:D Ama şu sıralan nedense bir durgunluk geldi bana hiç bişi izlemek istemiyorum O_o Pek hayra alaet değil bu:D:D

    YanıtlaSil

[Bilgilendirme: Saygı sınırlarının çiğnenmemesi adına gönderilen yorumlar yönetici onayından sonra yayınlanmaktadır.]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...