24.12.2011

Şarkı Molası - 2


Not: Resim alıntıdır.


Saat kaç oldu hala uyuyamıyorum, bu gibi zamanların en iyi ilacı nedir? Tabiki müzik;) O halde Şarkı Molası'na kaldığımız yerden devam edelim... Herhangi bir ülke yada şarkı sıralaması yapmıyorum şu anda aklıma ilk gelenleri ekliyorum;)


***
Taeyang - Wedding Dress


Son aylarda BigBang grubuna iyice takar oldum, şarkılarını başa sarıp sarıp dinliyorum sanki görünmeyen bir el beni yönlendiriyor gibi. Ama dinlenmeyecek gibi de değil ki kardeşim, şarkıya bayıldım hele Taeyang'ın sesine bittim:))

***
Kim Hyung Sup - Sarang Hae Yo


Delightful Girl adlı diziyi izleyenler bu şarkıyı hemen tanımıştır heralde. Normalde tek düze giden şarkıları çok sevmem ama bu şarkı başka, Adamın sesinden midir yoksa şarkının güzelliğinden midir bilmem pek bi sevdim;)

***
S.H.E - Ai Lai Guo


S.H.E üç kişiden oluşan Tayvanlı bir kız grubu. Arada sırada tayvan semalarında uçmayı seviyorum, cırtlak seslerine rağmen arada dinlendirici, güzel şarkılar söylüyorlar.

***
K. Will- Day & Night (feat. Baek Ji Young)


Sesine hayran olduğum iki isim bir arada, insan başka ne ister ki... 
K.Will ve Baek Ji Young düeti, dinleyin canlar;)

***
Ji Sun -  Sarangeh Michyeoseo


Bu da Brilliant Legacy adlı dizinin OST'si. 
Hoş bi şarkı dimi^^

***
F.T Island - Sarangalhee


Benim şeker grubumun şarkılarından birini paylaşmazsam olur mu hiç! 
Evet bence de olmaz, geleneği bozmayıp araya bir F.T. Island şarkısı ekleyelim:)

***
2NE1  - Lonely


Sevdiğim koreli kız gruplarından biri daha 2NE1. 
Şarkı güzel, sesleri harika sevilmez mi hiç bu şarkı;)

***


Şarkıları beğendiniz mi^^
Şimdilik aklıma gelenler bu kadar. 
Bir sonraki Şarkı Molası'n da kaldığımız yerden devam ederiz;) 
Sağlıcakla kalın...

3 yorum:

  1. Başkalarının zevkinden müzik dinlemek de güzel oluyor, ben hemen indiriverdim mesela S.H.E'nin, K.Will ve Baek Ji Young ve FT Island'ın şarkılarını, ben de inanamıyorum ama 2NE1'e bayılıyorum galiba :) Önce It Hurts sonra da Lonely ile başladı bu sevgim :) Lonely de çok güzel bir şarkı, Velhasılkelam Müzik dağarcığıma çok güzel şarkılar kazandırdın çok teşekkürler Kore Delisi :)

    YanıtlaSil
  2. Beğenmene sevindim pınar^^ Şaka maka derken galiba bende 2NE1 grubunu baya sevmişim, halbuki dinlemiyorum ben bunları dediğim gruplardan biriydi. Hayat işte:))

    YanıtlaSil
  3. kore hayranıyım oraya gitmek için para briktiriyorum ve lee min ho hayranıyım boys over flowers dizisi çokkk güzelllll:D

    YanıtlaSil

[Bilgilendirme: Saygı sınırlarının çiğnenmemesi adına gönderilen yorumlar yönetici onayından sonra yayınlanmaktadır.]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...