27.01.2012

Gıf Dünyası


Aslında çok düzenli bir insanımdır ama çaktırmam:) En sonunda zavallı bilgisayarımın masa üstündeki dosyaları düzenlemeye karar verdim. Ama baktım bu işin sonu yok vazgeçtim tabiki:) Bu sırada da eski videoları buldum, hazır işim yok(var da yok) ee canım da sıkılıyor Gıf yapayım dedim. Ben Misaki kadar uğraşmayı sevmem bu işlerle ama can sıkıntısı insana neler yaptırmıyor ki. 

Gayet basit bişiler oldu ama bende sadeliği severim zati (detaylarıyla uğraşmak istemediğimden değil yani:)) Neyse en azından videoları izlerken baya bi eğlendim, özlemişim eskileri yahu...
 GOM Player ve bilimum ıvır zıvır eşliğinde PhotoScape adlı benim vazgeçemediğim programı da yanıma alarak bişiler yapıverdim;)

***

Vakti zamanın da Can You Hear My Heart adlı dizinin bir iki klibini indirmişim. Diziye başlamış baya da izlemiştim ama sonunu getiremediğim dizilerden olmuştu nedense. Bu diziye başlamamın en büyük nedeni de başroldeki adamın bayaz ten rengi olmuştu(sapık falan değilim be, yalnış anlamayın). Adamın teni üzerinden dönen espirilere(!) baya bi güldüm-kızdım, çünkü bende çoğu zaman aynı şeylere maruz kalıyorum :(


***

Sassy Girl sen ne çılgın bir filmdin yaa:)) 
Kızın psikopat tepkilerinin hastasıydım, bir o kadar da çocuğa üzülmekten kendimi alamamıştım:))
 

 ***

DBSK candır, canandır. Ama bütün karizmalarını bir köşeye bırakıp bu şebelek klibi çekecek kadar da  matraklardır:D Klibi her izlediğimde gülme krizine giriyorum. Seviyorum bu veletleri yaa:D

 O kadar da şebeklik yapıyo ama bir türlü güldüremiyor çocuğu ahah:)


***
Benim sevgili grubum KAT-TUN 
ve onun süpper ötesi performansları eşliğinde Perfect



 ***
Vee tabiki de gönlümüzde taht kuran, yeri değiştirilemez dizim Secret Garden;) 
Ulan her sahnesi ayrı bir komediydi be...


Olmuş olmuş dimi:D 
Olmamışsa da napam ya benden bu kadar;)
Ben yazı yazmaya devam edem en iyisi.
Sağlıcakla kalın canlar^^

8 yorum:

  1. bayıldım giflere.uğraştığın için ayrıca bir şaşırıyorum:))
    Can You Hear My Heart ı bir gün gelicek bende izlicem.hissediyorum.ilgimi çekti bak yine.ama elim gitmiyor niyeyse:)
    veee tabiki benim fovarim jaejoong mm gif i.hele o klipteki hali neydi ya.anime tiplim benim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok şaşırdım kendime inan ama dedimya can sıkıntısı işte adama neler yaptırmıyor ki;) Sen izle bana da o dizinin sonunu anlat hayrına,ben bitiremedim de:)) Jaejoong'un o manyak tepkisine kayıtsız kalamadım napam canım keh keh keh:D:D

      Sil
  2. Can you hear my heart sonu getirilemeyecek bir dizi değildi oysa :) Gifler çok güzel olmuş. Bana zahmetli geldiği için uğraşmayı sevmiyorum ama böyle görünce de insanın oturup saatlerce gif yapası geliyor:)) Ellerine sağlık^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bende sevmiştin diziyi ama sanırım başroldeki kıza uyuz olmuştum, ne bilem bitiremedim:D Al benden de o kadar, yapması zahmetli ama görüntü güzel. Hep yazı yazmak yerine birazda görsel eklemek istiyor insan, yoksa benim bunlara bulaşacağım felan yoktu:))

      Sil
  3. ellerine sağlık çok güzel olmuş gifler . bu blogla uğraşmak çok zevkli görünüyo yardım eder misin bende kendime bi tane blog açsam . açmaya çalıştım ama galiba ben senin kadar becerikli değilim bana yardım edebilir misin ? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim;) Blog işi zahmetli ama çok zevkli, son yıllarda severek yaptığım tek şey desem yeridir. Estağfurullah ne demek seve seve yardım ederim... Yalnız yorum kısmına resim eklenmiyo o yüzden kore_asya@hotmail.com adresine mail atarsan ordan anlatayım sana;)

      Sil
    2. nasıl yaa hangi siteden mail atıcam anlamadım :(

      Sil
    3. Site değil canım, direk mail adresime mail atıcaksın;) Blog herkese açık olduğu için kimisi mail adresini buraya yazmak istemiyo o yüzden ben kendi adresimi verdim sen boş mesajda olsa bana mail at ki bende ordan sana yazayım emi:)

      kore_asya@hotmail.com

      Sil

[Bilgilendirme: Saygı sınırlarının çiğnenmemesi adına gönderilen yorumlar yönetici onayından sonra yayınlanmaktadır.]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...