28.01.2012

Jaejoong Türkiye'de Misaki’nin eli kolu bağlı!




İçim içime sığmıyor, bende devamlı bir sırıtma hali sormayın. Ama kolay değil şimdi, hastası olduğum Jaejoong'um TÜRKİYE YE GELİYOR! Fakat geliyor da ne oluyor? Ben gidemiyorum:(
Çok istemiştim gelmesini nasıl istemişsem artık oldu valla. Erkenden yelkenleri suya indiriyorum. Haber kesin doğru diyorlar (ki bence de doğru baya araştırdım) ama olumsuzluklarını da düşünmek lazım. Mazallah bir aksilik çıkar da vazgeçersen hero'm yakana yapışırım bak, ömrü billah bakmam yüzüne bir daha ona göre:D Gidip göreceğimden değil tabi de, işte asıl sorunda bu... Ben neden en azından bir kaç gün için Ankara da yaşamıyorum ki! Bir ooooffffffffffff çeksem karşıki dağlar yıkılır be ya... Ankara da olamamak bi yana bir de Ankara’da olupta 500 kişi içine girmen gerekiyormuş. Al burdan yak... E daha da ben bişi demiyorum artık, malum Kore Delisi'nin RTÜK'ü işliyor burda:D



Hayranlarıyla buluşmak için gelen ilk koreli sanatçı Jaejoong diye biliyorum (yanlışım varsa düzeltirseniz sevinirimJ) bu bir başlangıç olduğunu düşündüğümüzden daha bir mutlu olduk tabi. Bir koreli demek aslında bir çok koreli demek inancına da fazlasıyla sahibiz çünkü:))
Yoochun ve Junsu da gelseydi keşke:( Programlarından dolayı sıcak bakmamışlar, bir daha ki sefere inşalah diyelim. Jaejoong'um bir gelsin de hele sonra, gelsin T-ara'lar, gitsin Bi-rain'ler… (fazla mı uçtum ne:D)
Gerçi pek çok guruba teklif gitmiş fakat en sıcak bakanı JYJ olmuş. E boşuna sevmiyoz biz bunları, kanımız kaynıyor yapcak bişi yok:)
Hemen Ankara da ki fanlar için bi alıntı yapalım: (Haber kaynağı: JYJ Turkey)

Ankara Üniversitesi
Dil veTarih-Coğrafya Fakültesi
Sıhhiye/Ankara
Tarih:05.02.2012 PAZAR
Salon giriş saati:11:00
Etkinlik saati:12:00-14:00
giriş için;
Ankara Kore Kültür Merkezi e-mail adresine:
Ad soyadlarını,telefon numarası,cinsiyet, yaş, ve yaşadığı şehri belirten bir e-mail atmaları gerekmektedir.
Önemli Uyarı:Her e-mail bir kişi için geçerlidir.
koreaculturecenter@gmail.com



Gidecek arkadaşlardan bol bol fotoğraf bekliyoruz artık, elinizi korkak alıştırmayın:))

Dipnot: bir daha ki duam Türkiye için değil, İzmir’e gelmeleri için olucak (ee artık çıtayı yükseltiyoruz:P)...
Her ne kadar geçsede borun pazarı...



30 yorum:

  1. aynı hisleri ve düşünceleri paylaşıyorum. hatta abartıp bencilce düşünerek "umarım gelemez" demek istiyorum, ama olmuyor kahretsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)her ne kadar benimde içim içimi yese de olmuyor işte.şansızlık bu olsa gerek:)

      Sil
  2. Ulan yazıyı gördükçe sinirlerim tepeme çıkıyor. Geliyor da ne oluyor ben döndüm Ankara dan, adam bunca yıl bekledi bekledi de benim dönüş tarihimi mi buldu! Misaki-çenn gözün aydın mı desem '' ahh canımm yazıkk sana(bize) ''mı desem bilemedim be güzelim. Napalım kısmet işte:D

    Not: Kendini naza çekmeyi bırak kızım, bak isteyince gayet de güzel yazı yazabiliyor muşsun dimi;))) Devamm devamm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sendeki de kör talih kızım.En azından benim hiç gitme umudum olmadığından çabuk kabullendim.gerçi yine de çok üzülüyom işte.yapılır mı bu bana:)

      teşekkürler cano.bloğunu yoğun hislerim için kullanmış oldum biraz ama..
      hero sonuçta bu..yazdırtana bakmak lazım:)

      Sil
    2. Hatırlatma yaa isyanlardayım resmen:)) Bir daha mı öğrenci değişim programına katılsam acep O_o
      Sen böyle yazıcaksa hiç problem değil Misaki-çenn, biliyosun Hiro deyince akan sular duruyo ahahh:)))

      Sil
  3. aynı acıları paylaşıyoruz :( ablam benim ankarada yaşıyor ben de arada ona gidiyorum ama ablam bu gün tatil için eve döndü beni de tek yollamazlar oraya diye yattı bütün plan :( tabi yatmasını sağlayan tek sebep bu değil o 500 kişi ilk mail atanlar arasındanmış ya ben haberi 2 saat gecikmeli görünce hiç umut kalmadı. içime oturmadı değil bu olay hani. sen izmire bekliyorsun ben istanbula hadi başlasın dualar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya seninki de vahim bir durummuş.Evet ya Ankara da olsan bile gidemeyecek olanlar da var.Zaten 500 kişi olayı çok fena olmuş.İmza günü olacaksa eğer,isteyen herkes gitmeli.Niye sınırlama koydular anlamadım:(
      Bu dua olayında biz anlaşalım bence:)İstanbul için hala umut var fakat izmir çookk düşük bir ihtimal:D

      Sil
  4. Mail atasım geldi şu an ama 500 lük kontenjan kesin dolmuştur şimdiye ki dolmasa da beni hayatta tek başıma yollamazlar Ankara'ya. İnşallah İstanbul'a gelirler , [mümkünse] ben burdayken gelsinler :D :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kontenjan dolmuş ama gidenler olucakmış yinede.ben de olsaydım gidip kapıda falan beklerdim heralde:)Ankara ya geldiklerine göre bence İstanbula da gelme ihtimalleri yüksek(en azından öyle avutuyoruz kendimizi).Artık senin orda olman da şansına kaldı:D

      Sil
    2. İstanbul'a gelmeleri İzmir'e gelmelerinden daha yüksek en azından, bir de o tarafından bakmak lazım:) Neyse canım üzüntüye mahal yok bizde bir İstanbul turu yaparız nolcak:D

      Sil
  5. ya çok çok çok umutsuz bir halde mail attım.. umarım şansım yaver gider..bu arada haberi senin blogundan aldım, eğer buluşmaya katılabilirsem dile benden ne dilersen ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah katılmışındır.ben gidemiyorum bari siz(ler) gidin.bak şimdi heyecanlandım ne istesem acaba:)

      Sil
    2. Ben düşündüm kocaman imzalı bir poster istiyorum Acaip durum:)) Şaka maka inşallah 500 kişi arasındasındır;)

      Sil
  6. Galiba ben o 500 kişinin içindeyim o_O ama hala inanamıyorumm :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokk sevindim senin adına.HERO mu gördükten sonra geçer o şokun etkisi:)

      Sil
    2. Tebrik ederimmmmmmmmmmmmm:) Senin adına, çekeceğin resimleri düşününce de kendi adıma çok sevindim:D

      Sil
  7. Biraz şans eseri oldu aslında. O saatlerde işteydim ve gördüm, hemen yolladım ve onay maili geldi :)
    Eğer işte olmasaydım veya çıkış saatim olsaydı ben dışarıda olacaktım ve kaçıracaktım^^
    bol bol foto çekmeye çalışacağım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel ya şansın yaver gitmiş.Çokk sevindim senin adına.Artık fotoları senden bekliyoruz:)

      Sil
    2. Seni de tebrik ederimmmmmmmmmmmmmm çingu^^ Cidden çok sevindim ya, şans işte:) Zati resim çekmezsen blog dünyasında hiç gözükeyim deme:D Elini korkak alıştırma bol bol çek emi;))

      Sil
  8. canlina ve Lee şaka mı ediyorsunuz, Allah aşkına! Ölmek istiyorum; şimdi ve şuracıkta!
    JaeJoong Ankarayı boşver hayatım İstanbul dünya başkenti buraya gel; gel de gönlümüz şenlensin. Ölsem, ahh ölmek istyorum yaa :( Hayalim gerçek oldu ama ben o hayalde yer alamıyorum. Psikyatrlık olacam bu gidişle. Bu fırsat ömrü billah b daha gelmez; kahroluyorum ya :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mrym şu an gerçekten benim ruh halimi yansıtıyosun.Hiç sakinleştirmeyeceğim seni.Bu sıkıntı başka türlü geçmez bence.Bu fırsatı kaçırdığımız için büyük tebrik koyurum bize:(

      Sil
    2. Mrym % Misaki
      Canlar bu ne hiddet böyle yaa, sakin olun bi:) Artık Hero ayağını sürttü Türkiye topraklarına, sonu gelmez bunu bak buraya yazıyorum. Bi daha gelir yaa canımız sağolsun, o gelmezse zati sonunda ben gidecem ahah:D

      Sil
  9. ah jj ah ne kadar kötü bi zamanda geliyosun..bana onay maili gelmedi aslında ama yinede ankaraya gidip destek olacaktım amaa şu kara kışta yataktan çıkamayacak kadar hasta olduğumdan bende gidemiyeceğim galiba...pöff:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaa çok kötü bir zamanlama. O kadar günlük güneşlik havada gelme sen,en soğuk günlerimizi yaşarken gel.Hem de Ankara'ya olcak iş mi..Geçmiş olsun seidou.En azından gitme ihtimalin varmış,kötü olmuş böyle olması vee Talihsizler arasına hoşgeldin:)

      Sil
  10. http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.jyjturkey.com%2Ffan-meeting-sirasinda-tum-salonun-yapacaklari.html&h=7AQGSIzvzAQHPLe2W1TGckw2EScJIh53G4FQ10bDpYqmfiw
    sayfasında salondaki 500 kişinin yapacağı şeyler yazıyor. Eğer 500 kişiden biriyseniz Jaejoong'u gülümsetmek ve Türkiye'den mutlu ayrılmasını sağlamak için de JYJTurkey ekibi organize olup güzel bir şeyler yapmalıyız diye düşünmüş. Ben ilk 500'ün içinde olamasam da bu fikri çok beğendim. Bireysel olarak JYJ hayranlarını eminim dünyanın heryerinde az ya da çok bulabilirsiniz. İlla ki vardır ama organize olmayı başarmış bir kitle bize uzun zamandır istediğimiz konserin kapısını aralayacaktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel düşünülmüş.Evet Türkiye'den mutlu ayrılması gerekiyor ki bir daha gelebilsin:)Fikri bende beğendim.Ama ne yazık ki organize de olamıyorum.Şimdi bir kez daha üzüldüm.Umarım JYJ TURKEY ekibi olarak harika bir iş çıkartırlar.Jaejong un gözleri böyle dolu dolu olsun.

      Sil
  11. :) GALİBA BENDE İÇİNDEYİM :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harikaaa..Çok sevindim senin adına:)

      Sil
  12. sizden ricam jyj üyeelerine hediye göndermek istiyoruz bu konuda bize yardımcı olursanız çok mutlu olurum.. ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım hediyelerinizi sağ sağlim gönderirsiniz şimdiden kolay gelsin. JYJ grubuna hediye gönderme konusunda ise http://www.jyjturkey.com/ sitesinin sahibeleri sizlere benden daha çok yardımcı olucaktır eminim;)

      Sil

[Bilgilendirme: Saygı sınırlarının çiğnenmemesi adına gönderilen yorumlar yönetici onayından sonra yayınlanmaktadır.]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...