12.03.2015

Kağıt Kesme Sanatı

Boş işler müdiresi olarak bir ara Kirigami'ye kafayı takmıştım. ''Origami o, adını doğru yazaydın eyiydi'' diye içinden geçirenler için hemen belirteyim. Origami kağıt katlama sanatı, Kirigami ise kağıt kesme sanatıdır. Kağıtlarla haşır neşir olmak bizde anaokulu bebelerinin uğraşı olarak görülse de Japonya da bir sanat dalı.

Adamlar sırf bu kağıt kesme için öyle araç gereçler yapmışlar ki pes! Valla insan gördükçe özeniyor, biz daha yıldız yapımından öteye gidemedik. Lakin kafayı taktım bir kere, sonucunu pek kestiremesem de aşağıda gördüğünüz örneklerden yapmaya çalışacağım:)


Kadın bir sürü neydi-ü belirsiz şey kullandı ama sonuç güzel oldu:)



Dikkatimi çeken bir kaç güzel çalışma ;)







4 yorum:

  1. videodaki kadının yaptığının daha basit bir versiyonunu ben yapmıştım ilkokulda yalnız dediğim gibi çok daha basitiydi benim yaptığım :D internetten baka baka yapmıştım kadının kullandığı ıvır zıvırlar ise stamp ve kalıp kağıt kesiciler benim gördüğüm kadarıyla güzel bir post olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizimki ancak ilkokul seviyesinde kalıyor, millet bu işi ticarete dökmüş:)) Birazcık araştırdım çok güzel ve pratik şeyler var bende istiyorum o zımbırtılardan :D

      Sil
  2. Vaayyyy...!! japon satanlari oldum olasi benim dikkatimi cekmistir .. Bunu ilk defa duydum iyi oldu 😊😊😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende kirigamiyi denersen resmini bana da yolla görmek isterim ;)

      Sil

[Bilgilendirme: Saygı sınırlarının çiğnenmemesi adına gönderilen yorumlar yönetici onayından sonra yayınlanmaktadır.]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...