12.07.2016

Şebnem Ferah ♫♪


Ülkemizin en güçlü Türk rock müzik kadın sanatçılarından biridir Şebnem Ferah. Benim açımdan en iyisidir; sesine hasta olduğum, yazdığı şarkılara bayıldığım şahane hatun. Yıllar geçse de şarkılarını bıkmadan usanmadan dinlerim hala. Yeniden aklıma düşmüşken, benim gibi sevenleri için bir kaç tane Şebnem Ferah şarkısı atıyorum. İyi dinlemeler  

Artık Kısa Cümleler Kuruyorum

Artık kısa cümleler kuruyorum,  
Sevdiklerim, sevmediklerim yanımda.  
Kabullendim herşeyi olduğu gibi.  
Yola çıktım, yarınlara... 



Deli Kızım Uyan

Söylenenler yalan 
Deli kızım uyan 
Bir tek sensin duyan...




Sil Baştan

Sil baştan başlamak gerek bazen  
Hayatı sıfırlamak  
Sil baştan sevmek gerek bazen  
Her şeyi unutmak... 



Bugün

Zaman ağır ol henüz erken,  
Demek için güle güle...




Ünzile

Korkar durur gitmez  
Köyün en son çitine 
 İnanır o sınırda  
Dünyanın bittiğine  
Ünzile insan dölü  
Bilinmezlere gebe  
Sırların mihnetini  
Yüklenip de beline...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

[Bilgilendirme: Saygı sınırlarının çiğnenmemesi adına gönderilen yorumlar yönetici onayından sonra yayınlanmaktadır.]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...