23.07.2016

W - Two Worlds


Yayınlandığı an itibariyle şimdiden bu yıla damgasını vuran dizi; W(Two Worlds). Oyuncularının şahaneliğine rağmen bir çok dizi hayal kırıklığına uğratsa da W sırf konusuyla daha ilk bölümlerden diğerlerine fark attı. You Who Came From the Stars dizisinden beri bu kadar değişik bir konu işlenmemişti.

Konusu: Oh Yun Joo(Han Hyo Joo), ülkenin en ünlü çizgi roman çizerinin kızıdır aynı zamanda kalp cerrahıdır. Babası aniden kaybolunca onu aramak için çizim atölyesine gider ve babasının çizmekte olduğu baş rol karakteri Kang Chul(Lee Jung Suk) tarafından çizgi romanın içine sürüklenir...


Konusu şahane değil mi! Gerçekle çizgi romanın birbirine karıştığı iki farklı boyutta sürüklenen bir doktor ve çizerine baş kaldırmış bir çizgi roman kahramanı. Böyle farklı ve şahane bir konuda ancak Song Jae Jung'dan gelirdi. Kendisi bir dönem çok konuşulan, farklı senaryosuyla benim de çok severek izlediğim Nine: Time Travelling Nine Times ve Queen In Hyun's Man dizilerinin senaristi.

Dizi konu itibariyle çokça fantastik öge barındırdığı için mantığınızı mümkün mertebe kenara bırakıp öyle izleyin. Diğer dizilerinde mantık hataları çok azdı inşallah bunda da öyle olur. Dizi henüz güncel, şu an iki bölüm yayınlandı. Daha ilk bölümden kendine bağlayan bir dizi izlemeyeli uzun zaman olmuştu. Çok övüp de nazar değdirmek istemiyorum, gerçi bu senaristin hiçbir dizisi beni hayal kırıklığına uğratmadı ama hayırlısı.


Dizi bittiğinde yazı güncellenecektir.
Herkese huzurlu, adaletli günler dilerim.

Güncelleme:
Her şeye rağmen diziyi sevdim. Başlardaki o şahane ve farklı senaryo, artık olaylara alıştığınız için birazcık sönük kalsa da yinede izlemeye değer güzel bir diziydi.

9 yorum:

  1. Umarım güzel olur dizi. Lee Jung Suk dan uzun zamandır haber alamamıştık. Sonunda ortaya çıktı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen iyi tatil yaptı beyfendi:) İki başrol oyuncusunu da seviyorum inşallah aynı güzellikte devam eder dizi. Sende uzun zamandır yoktun Tayfun bloğunu eskisi kadar güncellemiyorsun:(

      Sil
  2. Şimdiden 4 bölümünü izledim ve kesinlikle muhteşem bir dizi

    YanıtlaSil
  3. Mən sevərək izləyirəm. Tam hmm bölüm çox romantik oldu bezdirdi demək istəyirəm ki bir heyecan gelir :D Senari də çox fərqli işlənməmiş mövzudur. Sonunu düşünüə bilmirəm :D Dediyin kimi aktyorları yaxşı olub senaridə batıran dramalar oldu bu il ;)

    YanıtlaSil
  4. Bu dizinin bu akşamla beraber 15 bölümü oldu ve 16'da final olacak. Her hafta 2 bölüm geliyordu fakat bir kaç hafta önce neden bilmiyorum ama 1 bölüm gelmişti. Benim aklıma takılan ise 14. Bölümün sonunda final bölümü yazıyordu. 15. Bölüm final mi olacak yoksa olmayacakmı merak ettim. Lütfen cevaplayın.

    YanıtlaSil
  5. be bu diziyi 2 günde bitirdim çok güzel bir dizi tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  6. the k2'yu hiç izledin mi? izlediysen paylaşa bilirmisin?izlemediysen izlemeni tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  7. nasıl izliyosunuz lütfen yardım edin

    YanıtlaSil

[Bilgilendirme: Saygı sınırlarının çiğnenmemesi adına gönderilen yorumlar yönetici onayından sonra yayınlanmaktadır.]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...