30.03.2012

A Love To Kill - Ölümüne Aşk ♫

''Hayatın bazen adil davranması gerektiğini düşünmüyor musun!''


Yine bir sınav haftası ve ben yine kore camiasına takmış durumdayım... Bir önceki yazımda da bahsetmiştim, bu zamana kadar izlediğim diziler içinde A Love To Kill senaryo ile şarkıların uyumu bakımından benim en en çok sevdiğim dizidir. Yıllar geçmesine rağmen dizinin ost'lerini hala dinlerim ve hala ilk günkü gibi kalbimi sızlatmaya devam eder. Tabi bunda şarkının sözlerini bilmem ve bunları dizinin sahneleriyle özleştirmemin büyük payı var;) Her ne kadar şarkılar beni bunalıma soksada dinlemekten kendimi alamıyorum. O gün için dizinin bir şarkısını bile duymam bütün bir A Love To Kill arşivini elden geçirmeme yetiyor.

Anlaşılacağı üzere bu yazımda dizinin en sevdiğim şarkılarından bir kaçını paylaşıcam. Daha önceden (eski blogda) dizinin tanıtımını yapmıştım o yüzden bi daha aynı şeyleri yazmak istemiyorum. Zati yazdığım bir dizi hakkında tekrar yazı yazmamak gibi salak bir alışkanlığım var:) O yüzden hala Ölümsüz Aşk'ı izlememiş birileri varsa zaman kaybetmeden play tuşuna bassınlar diyorum;) Bence bu dizi dram türünün en iyi örneklerinden biriydi...

Videolar spoiler içermektedir diziyi izlemeyenlerin dikkatine!

Dizinin açılış klibi

 ***
Lee Soo Young - Ee Jook Il Nom Eh Sarang (Ölümüne Aşk)



Hayır bana ait değilsin.
Hayır birbirimizede ait değiliz.
İlk kez değil seni görmem, ne de kalbime girmen.
Kaç ki uzaklara gözlerim seni görmesin.
Duygularım büyümesin, kalbim bilmesin.

Sen nefretten doğdun böyle, ama aşkıda sen ektin yüreğime.
Seni seviyorum lütfen sen de beni sev.

Hayır yapma...Dur! Gidemeyiz daha öteye.
Sen nefretin büyürken derinlerde
Seni seviyorum lütfen sende beni sev.
Hayır yapma...Dur!Gidemeyiz daha öteye.
Olanları görmezden gelemem
Gözyaşlarım yağmur gibi düşerken.
Görmeseydim hiç seni var, olmasaydın hiç sen.
İçim böyle derinden acırken,
Nefret ediyorum bana gösterdiği sevgiden.
Varlığımın anlamı bile senmiş gibi hissettirken
Artık kendime söz geçiremem.

Sen nefretten doğdun böyle, ama aşkıda sen ektin yüreğime.
Seni seviyorum sen de beni sev lütfen...

***
K.Will - Ggoom (Dream)


Seni isteme arzusuyla büyüyorum.
Ben de mutlu olmak istiyorum.
Ne kadar bırakmak istesen de fark etmez.
Gözlerim devamlı sende.
Rüya görmeye devam ediyorum.

Yavaş yavaş, acılarla büyüyorum.
Ve böylece sonbahar benim omuzlarımda…
Söyle bana dünya rüyada mıyım?
Senin ve benim için hiçbir umut yok.
Ve aramızdaki aşka izin verilmiyor...
***
Shin Seung Hoon - Geu Rae Do... Sarang Ee Da


Olurda aşkı görsem bile, 
Geçer giderdim görmemiş gibi.
Olurda aşkı bilsem bile, 
Senden vazgeçemem 
Takarım başka bir ad bırakamam seni.
Olurda aşkı duysam bile, 
Geçer giderdim duymamış gibi.
Kalbim artık atmadığında 
Patlatırım gür kahkahalarımı 
Örterim iç çekişlerimi.
Aşkım bu kadar mı kötü gerçekten ? 
Mutlu olur başkaları sevince,
Bense ağlarım aşka düşünce...

Neden yalnızca benim canımı yakar bu, neden?
Oysa vazgeçerdim herşeyden,
Böyle bir aşka düşsem.
Parlak ışığın gözlerimi kör etsede,
Böylesi acı bir aşkla yaralı kalbim daha da kötüleşsede,
Yaşardım o aşkı yine de,
Ecelim onun elinden gelsede...


Of ulan bütün şarkılar birbirinden güzel, şimdi gelde sevme bu diziyi. Lee Soo Young ve Shin Seung Hoon'un şarkı sözlerini daha bi çok seviyorum, hepsi güzel ama bu iki şarkının sözleri insanın içine daha işliyor sanki. Herneyse uzun zamandır dizinin şarkılarını paylaşmayı planlıyordum, kısmet bu güneymiş. Aslında bana kalsa ost'nin en azından yazısını paylaşırdım  (yaklaşık 34 tane şarkı var) ama malum sınav zamanı, yine yeniden çalışma vakti;) 

Not: Şarkı sözlerini vakti zamanında ordan burdan toplamıştım, o yüzden her ne kadar adlarını bilmesem de çevirmenlere teşekkürler;)

 

10 yorum:

  1. İ'm Sorry İ Love You kadar olmasada onun tadında bir dram, şimdiki 'dram' diye önümüze sunulan çoğu Kore dizisinden çok daha iyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zevk meselesi işte, bende bu diziyi misa dan biraz daha fazla severim halbuki. Ama dediğin gibi yeni yetme dram lardan on kat daha iyi her ikiside;)

      Sil
  2. Diziyi yeni bitirdim ve hala etkisindeyim bloğumdada paylaştım..
    Ama sen daha güzel yorumlamışsın,çok güzel çoğu diziyi bloğundan takip edip izliyorum çok hoş bi bloğun var :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben uzun bir süre etkisinden çıkamamıştım bu dizinin:) Yorumun için teşekkür ederim, bloğu beğenmene sevindim^^

      Sil
  3. ayyy delim ya, EN EN sevdiğim dizimdir.şarkılarını dinleyince hüzünlendim yine bak:((
    ne diziydi ya.Hıçkıra hıçkıra oturdum ağladım şu dizide.Dizi bittikten sonrada kendime gelemmiştim.bi kaç ay dizi izleyemediğimi biliyorum.

    of off bak yine izleyesim geldi tam da sınav haftası, yapılır mı bu bana delim ya:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sel gel birde bana sor, şu anda hukuk çalışmama lazım ama ben ha bire şarkı dinliyorum:( Ulan zati türk öğrencisinin doğasında vardır, normalde yapmadığı bütün saçmalıkları sınav zamanı yapmak:) Sen bana bakma misakiçen dersine çalış;))

      Sil
  4. Bu kadar şarkı ve sahnenin uyumlu olduğu bi dizi daha yoktur bence gerçekten çok güzeldi etkisinden uzun süre çıkamamıştım çok severim hala arada bir açıp videolarına bakar müziklerini dinlerim bu yazıdan sonra tekrar izleme isteğim arttı tabii ki bu diziyi çok sevmemde rain faktörü var en sevdiğim star ve böyle bi dizi ortadayken unutulmazlar ve çok çok sevilenlerde ilk sıradadır yazın çok güzel ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizi içinde şarkı içinde söylediklerine sonuna kadar katılıyorum, sevilmeyecek gibi değil ki cidden çok başarılı OST'lerdi bu diziye yakışan.

      Sil
  5. bu dizi favorim. En sevdiğim biriciğim. Bana bir kore dizisi seç deseler izlediğim onlarcası arasından gözümü kırpmadan seçeceğim ilk dizi =) Kaç kere izlemişimdir kim bilir. Ağlamak istersem açarım son bölümü. Son sahnede yine gözyaşları sel gibi. Bilmediğim şey sanki ama öyle değil işte ister istemez ağlıyosun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üstüne ne kadar birbirinden güzel diziler izlesemde, ilk izlediğin ve sevdiğin dizilerin yerini hiç biri tutmuyor;)

      Sil

[Bilgilendirme: Saygı sınırlarının çiğnenmemesi adına gönderilen yorumlar yönetici onayından sonra yayınlanmaktadır.]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...