12.03.2012

Me Too, Flower - Çiçek gibi dizi;)



Bu diziyi aylar önce yazmaya yeltenmişim ama başlığını yazıp taslaklarda öylece boyu bükük bırakmışım. Diziyi sevmediğimden mi, kesinlikle hayır. Tamamen kişisel sorunlar yüzünden:) Aslında başka bir diziyi tanıtıcaktım ama bunu es geçmek istemedim. Yazıyı elimden geldiğince kısa tutucam (bu lafı her dediğimde çenem açılıyor ya hadi hayırlısı) çünkü bu gece iki dizi birden tanıtmak istiyorum.

Neyse efenim dizimiz 2011 yapımı olan Me Too, Flower. Romantik komedi türünde ve 16 bölümden oluşan (ama 15 bölüme düşürülecek büyük ihtimalle) şirin bir dizi. Me Too Flower sıfır bilgiyle izlemeye başladığım dizilerden biri oldu. Zaten orda burda yazan bilgilerde de kayda değer bişi yoktu. Ama dizinin afişleri ve Yoon Shi Yoon gibi etmenler birleşince izlemeye karar verdim. Baştan söyleyeyim dizi oldukça karışık. Yani şöyle açıklayayım ilk üç bölümü izleseniz bile hiç bişi anlamayacaksınız. Kim kiminle, neden, nerede, nolmuş... gibi bir sürü soru beliricek kafanızda ama yılmayın mevzu üçüncü bölümden sonra yavaş yavaş netlik kazanmaya başlıyor. Not: Dördüncü bölümüde izlediniz ama hala bişi anlamdıysanız problem sizde değil endişelenmeyin bu tamamen senaristin halt yemesi:))

Peki diziyi sevdim mi? Yani... Rolüne ve kendine gıcık olduğum çok oyuncu var ama dizinin hakkını yemiyeyim şimdi. En azından farklı güzel bir dizi.  Zati içince Yoon Shi Yoon gibi şeker bi adam var, ayrıca başroldeki kadının oyunculuğunu da pek bi sevdim. Bu kadına depresif olmak yakışıyor;) Ve son olarak itiraf edeyim, benim bu dizide ki favorim Ki Kwang Lee yani şubeye yeni gelen polis memuru. Allah'ım sen ne tatlı bir veletsin yahu bayıldımmm^^


Kısaca konusundan bahsedelim: 
Konusu genel olarak ''Üç kadın ve bir adam arasındaki karmaşık aşk'' diye geçiyor. Cidden dedikleri gibi karmaşık bir mevzu. Biz kısaca bi adamı bölüşemeyen üç hatun diyelim;)
 
Esas kızımız olan Cha Bong Sun (Lee Ji Ah) bir polis memurudur. Hayatı tek kelimeyle berbattır; annesi yıllar önce evi terkedip başka bir adamla evlenmiştir. Ayrıca üvey kızını kendi öz kızından daha çok korumaktadır (ulan anneye öyle böyle uyuz olmadım!). Babası ise eski bir polistir, kızına karşı oldukça soğuk ve serttir. Bong Sun ise sırf babasının eski polis rütbesini geçebilmek için terfi almak istemektedir ama nafile... Tabiri caizse kızımız neye elini atsa paramparça olmaktadır ve artık ''Neden yaşıyorum?'' dediği anda cevabı sokağın başında beliri verir;)

Seo Jae Hee (Yoon Shi Yoon) dünyalar tatlısı şeker mi şeker bir adamdır:) Kendisi aslında oldukça zengindir lakin halkla bütünleşmek, çalışanların sorunlarını daha iyi anlayabilmek (yalan ya toplum içine çıkamama gibi bir sorunu var:)) için kendi şirketinin otoparkında işe başlar. Evet böyle garip bir durum, adamın bir sürü parası var ama kendi şirketinde en alt kadamede çalışıyor. Neyse oldukça gizemli olan bu adamın hayatına şirketin yanındaki polis merkezinde memur olan Bong Sun dahil olunca işler rayından çıkar...




İlk iki ana karakterimiz böyle, diğerleri ise Jae Hee'nin iş ortağı olan Park hwa Young (Han Go Eun). Esas oğlanımıza sevdalıdır fakat geçmişteki olaylar ve aralarındaki yaş nedeniyle ona açılamaz. (kadın dul ve bir çocuğu var) Kadın bizim oğlana açılamıyor ama daha beterini yapmaktanda geri kalmıyor zilli. İş ortaklığı ayağına bizin saf oğlanı istediği gibi yönlendiriyor. Neyse neyse beni bu kadar sinir ettiğine göre cidden iyi bir oyun sergiliyor bu hatun;)

Ve üçüncü kadın oyuncumuz ise Kim Dal (Seo Hyo Rim). Ulan bu kadını normalde de sevmezdim burda bir kez yok yok on kez daha sevmedim. Kim Dal aslında bizim esas kızın üvey kardeşidir. Eskiden pek bir zenginlermiş ama babası istifa edince beş parasız kalmış. Hal böyle olunca mankenlik yaparak yada doğal halini kullanıp cadılık yaparak geçimini sağlıyor. Bu arada bu kız süse püse aşırı derece de düşkün bu önemli bir nokta;) Kim Dal yalnış hatırlamıyosam ilk on bölüm ortalarda gezip duruyor, hatta ''bu kızı diziye ne diye koymuşlar'' bile dedim ama ilerleyen bölümlerde var olma nededini anlıyoruz;)

Ben bu dizinin 12 bölümünü izledim genel olarak güzel bir dizi. Çoğu sahnesini çok çok sevdim ama bezdirdiği zamanlarda oldu. Hatta öyle bir mantık hataları yapıldı ki beni benden aldı. Yine de izlemeye değer hoş bir dizi. En azından insanı meraklandırıyor acaba ilerleyen bölümlerde ne olmuştur dedirtiyor. Ben bile Seo Hyo Rim engeline rağmen hala izlemeye çalışıyorum;)


Cha Bong Sun: Kimse görmediği halde öyle pahalı bir atlet neden giyiyorsun?
 
Seo Jae Hee: Görmesi gereken gördü...:))

  
Yazıyı kısa kesicem demiştim
 bu sefer sözümü tutuyorum canlar. 
En kısa zamanda başka bir dizi de
 görüşmek üzere;)

10 yorum:

  1. Altyazısını beklemekten bi hal oldum bende..İçinde hallyu yok diye çevirmiyorlar böyle güzelim dizileri bekleyip duruyoruz :)) Yoon cuğum aval aval baksa bile izlerim ama hep benim alnımı kara çıkarmıyor saolsun..Dizede Kim Dal hariç herkes baya iyi.. Kim Dalda salak paçoz rolunu iyi oynuo hakkını yemeyelim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Altyazı çilesi bitmez zati. Ama videolardaki sorunları da göz önüne alınca çevirmen arkadaşlara da bişey diyemiyorum;) Yoon'un varlığı bile yetiyor yahu daha ne olsun. Ahah demek ki kadına tek uyuz olan ben değilim:) Tamam paçoz(ilahi yaa:)) rolümü cidden iyi oynuyor ama ona her bektığımda yüzümü ekşitmeden duramıyorum O_o

      Sil
  2. Bu güzel yazıyla, arada kaynamış bu şahane diziyi gündeme getirmene çok sevindim cnm, emeğine sağlık :)) Ben Kore ile eşzamanlı olarak çok severek izledim. Diziyi JIW'nun FBRS dizisini ararken rastlantı sonucu bulmuştum (yay flower boys!!), Shi Yoon oynuyor diye izlemeye başlamıştım. İlk 2 bölüm kah JiAh'a olan gıcığım ( DuRuMi cadısını BV dizisinden beri kılım), kah başrol ikilisi arasındaki uyumsuzluk (aralarında 8 yaş fln var sanırım) sonucu izlemeyi bırakacaktım neredeyse. Ama YSY'nun hem sevimli, hem gizemli, hem içten yaralı, hem yakışıklı, hem yalnız, hem aşık, hem cesur, hem sorumluluk sahibi, hem hem hem... adam rolünü çok güzel oynaması nedeniyle izlemeye devam ettim, iyi ki de etmişim (çünkü kıvamında kaslarıyla üst bedenini gördüğümüz bir duş sahnesi var ki.. off..;). YSY bir yana, Hem ana hikayenin anlatım biçimi, hem de yan karakterlerin sağlam olması dizinin gücünü arttırıyor. HyoRim KimDal rolünde çok başarılı, hatta bir ara JiAh yerine onu seçmesini çok istedim. Ama iki yaralı ve yalnız kalp birbirini buldu işte. İkisinin ortak repliğiydi: "I dont belong to any of these place". Bu arada YSY dışında ikinci favori karakterim psikolog kuzendi :D Bayıldım konuşmalarına, triplerine. Başta 16 blm deyip sonra 15 blmde bitirmelerine, sonunu apartopar bağlamalarına sinir olmuştum. Daha 10 blm olsa izlerdim. Bu arada müzikleri de muhteşemdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yahu ona bakarsan bu diziyi biraz daha uzatmak içi (her dizide olduğu gibi) bi sürü entrika çeviriyolar. Yani aslında diziyi götüren şeker Yoon, adamın mimikleri yater yahu. Şu anda son bölümlerini takip edemiyorum ama sanırım saçmalamaya başlamışlar, yani yorumlarda öyle bişiler okumuştum. Bakalım sonunu heba etmesinlerde dizini naparlarsa yapsınlar.
      HyoRim rolünde aşırı derece de başarılı aksi halde bir kadına bu kadar sinir olamazdım:))
      Ah yaa ben o psikoloğu nasıl unuturummmm! Evet o adama da bayıldım cidden, çok eğlenceli bir karakter. Benimde Yoon ve kuzen ilk iki favorim diğeri de polis memuru yeni gelen şebelek oğlan, onu da pek bi sevdim hele de ilk bölümlerde:)

      Sil
  3. Postu okuyunca izlemeye karar verdim ve pişman olmadım. Eline sağlııık. :))

    YanıtlaSil
  4. Bende çok sevdim bu diziyi. hele gülüşü yok mu :)çok şirin oluyor..Yoon yeni diziler çekse de izlesek.İzlemeyenler varsa Flower Boy Next Door 'da seyretmelerini tavsiye ederim.Gene başrolde ve çok daha başarılı...

    YanıtlaSil
  5. The Legend'i şimdi bitirdim ve Lee ji ah'a vuruldum animasyonluk bir yuzu var baktikca bakıyorum :) final fantasy gibi...
    Bu diziyi onu aratirken gordum ama konuyla ilgili bir şey bulamamistim bu paylasim cok iyi geldi. . Yoon'u ilk kez izlicem cok seviliyo anlasilan merak ettim. tesekkurler

    YanıtlaSil
  6. ilk başta bende diziyi seviyordum ama 8.böümde resmen İslama töbe haaşa Allaha hakaret etti son dakikalara doğru dua okurlarken türkçe bir şekilde dikkat ederseniz Allah de di ve güldü ki korece tanrı vardır tanrı kelimeside çok farklı yazılır ve okunur ayrıca Allah en son dedi ve ondan önce buda demesine rağmen gülmedi ve en son Allah diyince özellike güldü gerçekten iğrençti yaptığı bunu yazanda o rolü oynayanda hakaret etti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu diziyi izleyeli yıllar geçti, dediğin sahneyi hatırlayamadım. Kaldı ki böyle bişi varsa bile dikkatimi çekmemiş demek ki hafızamdan silindiğine göre...

      Sil

[Bilgilendirme: Saygı sınırlarının çiğnenmemesi adına gönderilen yorumlar yönetici onayından sonra yayınlanmaktadır.]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...