8.03.2012

Üçü Bir Arada (Mim)


Herkese selam... Uzun zamandır (yani benim için uzun bir zaman:)) güncelleme yapamıyordum sınavlar yüzünden, en sonunda çektim isyan bayraklarını geldim. Aha böyle dediğime bakmayın akşamına kalmaz yine topuklarım buralardan. Başımda zorlu bir sınav var (yine yeniden herzamanki gibi) sınırlı vaktm de her geçen gün daralınca benim etekler bir hayli tutuştu. Her ne kadar arada kaçamak yapıp dizi falan izlesem de bunları bloğa yazamıyorum. Nasıl vicdan azabı çekiyorum bilemezsiniz. Ama sınavlarımı atlatana kadar şimdilik ortalarda böyle avare gibi dolaşmaya devam edicem;) 

Neyse gelelim işin özüne. Sevgili Sağbeyin bana bu ilginç mimi paslamış. İlginç diyorum çünkü mim üç kısımdan oluşuyor, sanırım arkadaşın biri kendine gelen mimi biriktirip üç mimi bir kerede cevaplamış bilemiyorum artık günahını almayayım:))  Şimdi de saçmalama potansiyelimi ortaya çıkaracak bu mimi cevaplamaya geçelim:


MİM 1: EN SEVİLENLER


1.En Sevdiğin Şey Nelerdir,Nelerden Hoşlanırsın?
Nasıl çetrefilli bir sorudur bu yahu. Hoşlaştığım o kadar çok şey var ki hangi birini sayayım. Mesela şu sıralar Aamir Khan'dan fena halde hoşlanıyorum, hatta aşık bile olmuş olabilirim:) Kitaplarla ilgili olan herşeyi severim; kitap okumayı, sevdiğim cümlelerin altını çizmeyi, kütüphanede amaçsızca dolaşmayı... Sonracıma mp3'ümü çok çok severim, evden çıkarken aynıma aldığım ilk şeydir. Cüzdanımdan ve anahtarımdan bile önce. Yani kapıda kalmam yada dolmuşta parasızlıktan rezil olmam önemli değil yeter ki yanımda müzik olsun:))
 ...

2. Bilgisayarda Nasıl Vakit Geçirirsin?
Bilgisayarla duygusal bağ kurmuş bir insancığa sorulacak en son soru bence:) Ama şöyle cevaplayayım; ilk önce Blog ve Facebook sayfamı açarım, bilgisayar kapanana kadar onlar açık bir vaziyette beni beklerler. Ben o sıra gün içinde kafama takılar sorulara cevap aramakla meşgul olurum,  bunun için Google amcanın başını sık sık ağrıtırım. Siyaseti ve güncel haberleri bir kenara bırakıp uzakdoğu camiasına geçerim. O zaman gelsin Yeppudaa'lar gitsin AsyaDizi'ler...:))

3. En Sevdiğin filmler
Böyle damdan düşer gibi soru sorulursa hiç bişey aklıma gelmez ki ama. Alıştıra alıştıra sorucaksınız :) İlk aklıma gelenleri yazıyorum ama eminim ''aaa bunu ben nasıl yazmam'' dediklerim çok olacak o yüzden sevdiklerim içinde ilk aklıma gelenleri yazıyorum.
A Prince's First Love, Heavenly Forest, Taare Zameen Par, 3 İdiots, Daisy, Yüreğine Sor, 120, Taxi, Koizora...

4. Şu aralar almak istediğim şey
Abiye:( Duydum ki güzel bir elbisen olmadan mezun olunmuyormuş buralarda o yüzden acil yoldan sade ama şık bir elbise bulmalıyım:)) Almak istemiyorum sadece almalıyım. Off ya bu bile sorun arkadaş nedir benim bu okuldan çektiğim...

5.Şu aralar ne dinliyorsun?
Hımm... Bir ara hint şarkılarına taktım sonra Eurovision şarkılarını hatmettim günlerce. Şimdilerde ise; Sung Joon-Jaywalking, T-ara-Cry Cry, Thelma Aoyama - Fall in Love (Feat. Taeyang), NewS - Weeeek, Ayse Özyilmazel - Ikimiz...
MİM 2: SORDUM CEVAPLA

1.Hayatınız Filme Çekilirse adı ne olurdu ve hangi müzikler yer alırdı?
Cidden zor bir soruymuş. ''Faili meçhul tebessüm'' evet evet buna benzer bişi olurdu heralde. Çünkü faili meçhul deyince insanın aklına hep kötü şeyler gelir, tebbessüm deyince de güzel ve saf duygular işte ben o iki sınır arasında çakılıp kaldım. Şarkılarımda en az hayatım kadar karman çorman olurdu, en hareketli ezgilierden an ağlak parçalara kadar; Sung Joon-Jaywalking & A Love to Kill...
Ne kadar tezat bir insanım ben ya...

2. Bir Şeyleri Değiştirme Gücünüz Olsa Neyi Değiştirirdiniz?
Sadece kendimi...

3.Siz En Çok Etkileyen Sinema Sahneleri Nelerdir?
Her izlediğim dizi-filmde kesin bi iki tane beni kalbimden ve beynimden vuran sahneler oluyor. O kadar çok ki şu anda kafamın içinde film şeridi gibi bi sürü sahne geçiyor ama ben hiç birini yakalayamıyorum, o yüzden bu soruyu yüksek müsadeniz geçiştiriyorum:D

4.Yaşadığın şehir bir günlüğüne yalnızca sana tahsis edilmiş, senden başka hiç kimse yok. Ne yaparsın?
İyide koca şehirde benden başka kimse olmasa çok sıkıcı olurdu be. Napardım; yanıma kocaman bir ses sistemi alır sesini sonuna kadar açar boğazın karşısına geçip boylu boyunca uzanır denizi izlerdim. Sonrada avazım çıktığı kadar bağırır güzümde yaş kalmayana kadar ağlar rahatlardım.

5.Şu sıralar ilgiyle takip ettiğiniz diziler?
Shut Up Flower Boy Band; şu sıralar yeni bölümü gelsin diye deli olduğum dizi.
Baker King,Kim Tak Goo; köşe bucak kaçtığım bu diziye Be-Pu sayesinde yeni başladım.
Me Too, Flower; Dizideki bir çok oyuncuya kıl olsamda hala sabırla izlemekteyim.

Bunlarda çerezlik niyetine izlediklerim. Dizinin konusunu, gidişatını, sonunu falan bildiğim için sırf merakımdan arada bir bakıyorum.
Operation Proposal
Extravagant Challenge / Skip Beat



MİM 3: 5N1K

Ne: Araba sürmek istiyorum.

Nerede: Mekan kısıtlaması yok.

Ne Zaman: Mümkünse iki sene içinde

Neden: Aldığım ehliyet bir halta yarasın ve bende araba fobisi başlamasın diye

Nasıl: Önce sakin yollarda süreyim ardından otobanda istediğim kadar hız yapayım en son mahalle aralarına dalıp ''köşe başlarında çocuklar var aman dikkat'' korkusunu yeneyim.

Kim: Tabiki de bennn:)





Vuhaaa sonunda bitti. Kolay gibi görünen bir mim ama baya zamanımı aldı kör olmayasıca. Kendimi tebrik ediyorum bir günü daha ders çalışmadan atlatmayı başardım:D Velhasıl gelelim bu mimi paslamaya Hikaruivy, Lee, Hayalmiyim... İlk gözüme siz takıldınız çingular hadi kolay gelsin size;)

Ben deniz ufaktan kaçar, 
zira vakit değerli azizim;))

6 yorum:

  1. Vayy çinguu blogunu aktif görmek ne kadan güzel birşey böyle :D Özlemişim valla seni :D Bunu yazmak için konunu kirlettim :D Ellerine sağlık , mim de güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklım hep blogda olsada malesef çok sık yazı yazamıyorum, önümüzdeki bir kaç ay böyle devam edicez artık napalım. Sağolasın çingu;)

      Sil
  2. sorma ben de bu aralar abiye telaşına girdim.. inşallah gönlümüze göre birşeyler buluruz :)
    fail-i meçhul tebessüm ismine bayıldım ,bu ismi ben niye düşünemedim:) bu arada şarkı seçimlerin de çok hoş ve yerinde bence :) hayatın kendisi de oldukça tezat değil mi zaten?
    baker king kuzenimin favorisi. "izle izle" diye başımın etini yiyor ama daha listede çok dizi-anime var diye diye bu diziyi bir kaç yıl sonra anca izlerim gibi :)
    neyse senin gene ehliyetin varmış benim o da yok :)
    çok güzel bir yazı olmuş çingu^^ ellerine sağlık :D bu arada sınavlarında başarılar^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden ya bu abiye merasimi ne illet bi şeymiş. İlk defa bir elbise alırken ızdırap çekiyorum:) İnşallah mezun olmadan öce buluruz;)
      İsmi beğenmene sevindim, tamamiyle sallamasyon bişeydi hatta yazdıktan sonra ''Ulan saçma olmuş be''dedim ama iş işten geçti:)
      Bende son zamanlarda animeye taktım, hatta o kadar ki izleyecek bişi bulamıyorum artık. Sağol çingu dua etde sınavlarımın hepici güzel geçsin emi^^

      Sil
  3. Delicim bana bu mimi mydestiny de paslamıştı ama izninizle ben bu sefer pas geçmek istiyorum :) ona da söylediğim gibi ilk iki mimin sorularını nerdeyse her yazımda bir şekilde cevaplıyorum zaten; 3. mimse biraz saçma göründü :P ama neyse ki bu yazın sayesinde shut up flower boy band'i izlediğini öğrendik, bir ara bu diziyle ilgili bir yazı da isterim senden ;) ellerine sağlık ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehh başka bişi olsaydı yakanı bırakmazdım biliyosun ama bu sefer es geçiyorum seni sevildiğini bil ona göre:D:D Şu anda dizi ile ilgili bişiler karalıyorum hikarum ama bakalım en kısa zamanda yayınlamaya çalışıcam;)

      Sil

[Bilgilendirme: Saygı sınırlarının çiğnenmemesi adına gönderilen yorumlar yönetici onayından sonra yayınlanmaktadır.]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...