25.07.2012

Queen In Hyun's Man - Kraliçe In Hyun'un Erkeği



Bu diziyi taslaklara kaçıncı kez kaydedişim artık sayısını unuttum ama yok yazıp kurtulucam artık. Ramazan yüzünden midir sıcaklardan mıdır bilmiyorum ama yazı yazamıyorum. İki satır karalamamla sıkılmam bir oluyor. Neyse geçici bir durumdur inşallah...

Bugün size en son izlediğim şeker mi şeker bir diziden bahsedicem Queen In Hyun's Man yani Kraliçe In Hyun'un Erkeği. Eminim bir çoğunuz izlemiştir bu diziyi ama benim gibi tarihi dizilerden sıkılıp elinin tersiyle bir kenara atanlar için yazayım dedim. Bu dizi (biz kısaca QIHM diyelim) Rooftop Prince ile aynı dönem de yayınlandığı için biraz arka planda kaldı. Ki arka plana atanlardan biride bendim. Zaten o sıralar fantastik olaylardan bıkmışım hele de zaman yolculuğundan ayrı sıkılmışım, bu diziyide izlemicem uleyy diye ayak diredim. Aradan zaman geçmesi, izleyecek dizi kalmaması, dizi hakkında ki güzel yorumlar bide Hoi Hoi 'nin yazısını okuyunca izleyelim bakalım nasıl bişeymiş dedim. Ve tek kelimeyle bayıldım arkadaş. Rooftop Prince dizisiyle aynı diyen arkadaşlar tek bir noktada doğru, evet her ikisinde de zamanda yolculuk mevzusu var ama hepsi bu kadar. İki dizide birbirinden çok farklı. RP de çok güldüm eğlendim, QIHM de ise deli gibi meraklanarak bir sonraki bölümü iple çektim. Nedense bu iki diziyi karşılaştırma ihtiyacı duydum halbu ki ikisinden de farklı tatlar aldım. Neyse diziyi tanıtmaya devam...

Kısaca konusuna değinelim; size bi sürü isim sayıp kafanızı karıştırmak istemiyorum o yüzden yüzeysel geçicem. Kim Boong Do (Alim) saygıdeğer ailelerden birinin üyesi aynı zamanda sınavları birincilikle bitirmiş bir alimdir. Başbakan Yardımcısının ailesine attığı iftiralar nedeniyle alim hariç bütün aile öldürülür. Boong Do'nun bundan sonraki amacı Başbakan Yardımcısının pis işlerini engellemek ve Kraliçe In Hyun'u korumaktır. Suikastleri bir bir bertaraf ederken ölümle burun buruna gelir ama bir tılsım sayesinde ölümün eşiğinden döner ve kendini 300 yıl sonrasında bulur, çakma Kraliçe In Hyun'un yayında. Manken ve oyuncu olan çiçeği burnunda ünlü Choi Hee Jin, Kraliçe In Hyun'u canlandırmak için seçmelere başvurmuş ve kazanmıştır. Çekimler sırasında ilginç bir adamla tanışır başlarda onunda dizide oynayan bir oyuncu olduğunu sanmaktadır. Ta tarihin tozlu sayfaları bir bir değişmeye başlayana kadar...


Konusu aşağı yukarı böyle, ikilinin yolları bir şekilde kesişir ve macera başlar. Bu diziyi bana en çok sevdiren olay örgüsü oldu. O kadar zekice kurgulanmış ki, hiç bir soru havada kalmıyor. Bizi kıvrandırmadan ama merak unsurunu hep canlı tutularak bir güzel işlemişler konuyu. Bi de dizinin başıyla sonunda dahi bir bütünlük yakalamışlar, adamlar olayları birbirine güzel bağlamış... Yine bir dizide daha yan rollere bayıldım yahu, kızın menejeri ve eski sevgilisini canlandıran arkadaşları baya sevdim:)

***

 Kim Boong Do (Ji Hyun Woo)


Boong Do adı üstünde bir alim, 300 yıl sonrasına gelse bile olayları anında kapıyor. Karakterin bu özelliğini sevdim bu özellikle hem diziye güzel malzeme oluşmuş hemde uyum aşaması diye bizi kıvrandırmamışlar. Bu adamı daha önce başka bi yerde izledim ama nerde çıkaramıyorum neyse. Tek bildiğim adama karşı olan duygularım hala aynı, ne sevdim ne sevmedim. Ama dizide In Na ile olan uyumlarına bayıldım;) 

***

Choi Hee Jin (Yoo In Na)

Bütün aşırı haraketlerine rağmen bence diziyi alıp götüren Hee Jin karakteri olmuş. Boong Do karakteri ne kadar zekiyse Hee Jin karakteride o kadar cesur. Kız canı ne isterse hiç çekinmeden yapıyor. Çocuğu öpmek için uydurduğu bahaneler ise ayrı bir komedi:) Selamlaşmadan tutunda kravata kadar her bişeyi napıp edip öpüşmeye bağlıyor. Çocuk en sonunda dayanamayıp ''Bu dünyadaki her şeyin öpüşmek için var olduğunu hissetmeye başladım.'' demişti. Ehhe ben bile öyle düşündüm yahu:)

***
Sevimli ana karakterimiz bu iki şahsiyet ama dediğim gibi yan rollerdeki arkadaşlarıda ayrı bi sevdim. Hala izlemeyeniz varsa yada benim gibi konu benzerliği yüzünden diziyi erteleyeniniz varsa hiç durmayın izleyin canlar. Dizi o kadar güzel ki bir kez başladın mı bırakamıyorsun zaten, izleyinnn;)

Şimdilik benden bu kadar,çok bile yazdım.
Bilgisayarın başında bu kadar kalıcamı tahmin etmezdim,
dizinin kalitesini burdan anlayın;))
Sağlıcakla kalın canlar...


17 yorum:

  1. Güzel bir tanıtım olmuş cnm ^^ Bu dizi benim favori dizimdir desem az gelir. Hem senaryo, hem çekim hem de oyunculuk kalitesiyle gönlümün birincisidir, Top 10 all-K-Drama List'te ilk3ü zorlar. Umarım herkes yazını okur, diziyi izler ve sever.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni çıkan diziler içinde ne beğendiğim dizi oldu bu yapım. Dediğin gibi çekim,senaryo gibi bir çok etmenle dizi listemin üst sıralarını fena zorladı;)

      Sil
  2. Bende aynı durumdayım valla yazamıyorum, bu sıcaklar bizi fena vurdu. :( Çok güzel bir tanıtım olmuş ellerine sağlık çingu. :) Kesinlikle herkesin izlemesi gereken bir dizi zaman yolculuğunu işleyen diğerlerinden ayrı bir yeri oldu bende. :) Tekrar ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemde ne vurmak, cidden çok sıcak ya ühüüü:( Bende yorumun için ve tavsiyen için teşekkür ettim;))

      Sil
  3. Bende de aynı sıcaktan mı açlıktan mıdır yazamıyorum ve tam bu zamanlarda internetim kesildi iyice yazamadım...Ama bu ayı 2 yazıyla bitirmemek için kendimi zorladım en azından 3 yazı falan yazmam lazım....Ve bu dizi vallahide harika bu kaçıncı okuyuşum her blog yadı/neredeyse ve ben hepsini okudum..Çok güzel bir dizi..eline sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh bu internet sorunu bende de var ama hiç bir güçlük beni yıldıramıyor (derken sıcaklar aklıma geldi:D) İnterneti inşallah en kısa zamanda halledicem ben umarım senin sorunun da kısa zamanda çözülür;)

      Sil
  4. Çok güzel bir paylaşım olmuş teşekkürler :)) Bende çok beğenmiştim diziyi,seninde dediğin gibi merakla ne olucak diye izlediğim çok şeker bir yapımdı,bence de herkesin izlemesi lazım, önyargılı olup başlamaya korkmasınlar.Alim oppaa'mız çok şekerdi,sonra oynadığı yapımlara baktım, daha önce indirdiğim Mr.İdol de oynadığını farkettim izledim hemen, güzel bir filmdi,baya yapımda yer almış kendileri:)) gerçekte de çıktıkları görünce sevindim:)) demek ki dizide o güzel aşk duygusunu o yüzden okadar güzel aktarmışlar:))Mutlulukları daim olsun,tabi ayrılmadılarsa :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok henüz ayrılmadılar:)) Bence de dizideki o sevimli aşık halleri gerçekte de öyle hissetmelerinden kaynaklanıyordu. Ama aralarındaki uyum güzeldi be:)

      Sil
  5. Dört gündür gözükmüyorsun ama yazmak istersen mimledim canım seni. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar olmuş mu ya^_^ Teşekkür ettim hemen bakıyorum;)

      Sil
  6. Unnicim mimledim seni.Ama diğer bir unnim benden önce davranmış eheh eheh:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kaç dakika önce yayınladım yazıyı ama ziyanı yok hemen senide ekliyorum yavrum teşekkür ettim ;))

      Sil
  7. acaba e posta takip kutucuğu acabilier misin sitene? maksat yeni yazılardan haberimiz olsun.. yurtta olunca bir bilgisayar basında bircok kişi sıra oluyor eger ilgimi çeken yazılardan haberim olursa internete girerim ve böyylece izdihamdan pay almam.. please benm için bunu yapar mısın? sadece benm icin deil aynı durumda olan herkes icin :(

    YanıtlaSil
  8. degişiklik için tesekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yurtta olmanın zorluklarını çok iyi bilirim, ben kurtuldum darısı başına;) Ayrıca rica ederim;)

      Sil
  9. çok güzel bi diziydi emeği geçen herkese teşekkürler.....

    YanıtlaSil
  10. Kaç blümluk ve diger oyunculari kim

    YanıtlaSil

[Bilgilendirme: Saygı sınırlarının çiğnenmemesi adına gönderilen yorumlar yönetici onayından sonra yayınlanmaktadır.]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...