3.09.2013

Duyuyor Musun? Ağlıyorum!


Uçsun diye kanat tak düşlerime,
Lütfunla sar beni Ya Rab! Bak bir halime.

Duyuyor musun?
Ağlıyorum!

Dizi-film tanıtımı yapmayı istemiyorum en azından şimdilik ama kendimi tutamıyorum canlar. Kore camiasında kayda değer filmler nadir çıkıyor dizi ise şu anda sadece Master's Sun dizisini takip ediyorum gerisi benim için hayal kırıklığı oldu. O yüzden hint filmleriyle devam edicem. Aslında bloğa yazmak istediğim bi sürü hint filmi var ama ben önceliği en son izlediğim Aashiqui 2 isimli filme veriyorum. Konusunu pek sevmediğim için izlemiyordum ama youtube da devamlı aynı şarkıya raslayınca dayanamayıp izledim, hatta filmden çok şarkılara vuruldum. Bu yazıyı yazmamın amacıda filmi değil şarkıları paylaşmak;) Ama adet yerini bulsun diye konuyu kısaca anlatayım...

Konusu: Şöhreti kaldıramayıp içine düştüğü boşluğu alkolle doldurmaya çalışan, elde ettiği başarıları hızla kaybeden bir şarkıcı (Aditya Roy Kapoor); yeteneğine ve güzel sesine rağmen kimse tarafından farkedilmeyen bir kızın (Shraddha Kapoor) kesişen yolları.

Ben gayet kestirme yazdım ama film fedakarlık üzerine kurulu güzel bir yapım. Konu beklediğimden çok daha güzel işlenmişti. Filmi güzel yapan konusundan ziyade oyunculardı bence ikiside rollerini çok iyi oynamış zati Aditya'yı severdim şimdi daha bi sevdim. Ve tabiki şarkılar! Hint filmlerinin en güzel yanı şarkıları, hintliler kadar güzel şarkı sözleri yazan ve söyleyen başka bir millet daha yok bence. Adamlar her sahne için özel şarkı yapıyorlar resmen, sözleri o kadar güzel oluyor ki sahneden çok etkilenmesen bile şarkı seni ağlataya yetiyor. Hele de aynı şarkıyı neşeli sahnelerde hareketli, hüzünlü sahnelerde yavaş ve müziksiz söylemelerine bayılıyorum. Bu film de benim gönlümde şarkılarıyla yer etti. Bi sürü şarkı var ama ben en çok dinlediklerimi seçip ekledim, özellikle filmi izlemeyenler için videoları klipsiz bulmaya çalıştım;) İzleyin - dinleyin canlar...

 ***

Sunn Raha Hai
(Söyleyen Ankit Tiwari)

   
***
Tum Hi Ho Meri
(Söyleyen Arijit Singh)

***
Bhula Dena
(Söyleyen Mustafa Zahid)


***
Aasan Nahin Yahan
(Söyleyen Arijit Singh)

***
Rahul: Aarohi                         
Aarohi: Efendim?                    
Rahul: Yok bir şey. Öylesine...



6 yorum:

  1. ben bu filmi daha hindistan'da yeni gösterime girmişken müzikleri sayesinde farketmiştim. şarkıları çok güzel gerçekten. bir kere dinledin mi tekrara bağlıyorsun. hele ki tum hi ho şarkısı, söyleyenin sesi yok mu? nasıl bi gırtlak nasıl bi içtenliktir o, bayılıyorum resmen.

    filme gelirsek; her ne kadar filmi merakla beklesem de, genel olarak sevsem de aditya'nın oyunculuğu harika olsa da film beklentilerimin altında kaldı. çünkü müziklerini çok ama çok seviyorum ve bu beklentiyle izlemeye başlamıştım. bir de adamın çöküşü daha mantıklı olabilirdi. ne bileyim hastaneye yatabilirdi ailesi gelebilirdi.böyle aklıma takılan bir çok şey var. neyse uzatmayayım yine de izlenilmeli, dinlenmeli tabi^^
    ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmin şarkıları benimde devamlı karşıma çıkıyordu ama konusunu beğenmedim diye izlemek istemiyordum. Keşke bu kadar bekletmeseymişim çünkü seninde dediğin gibi şarkıları harika. O yüzden şarkıları filmin önüne çoktan geçmiş. Film için orta hallinin biraz üstü hint filmi diyebilirim.
      Odak noktası iki başrol oyuncusu olduğu için yan rolleri silmişler resmen, ben en çok çocuğun ailesini merak etmiştim. Sanırım üç saate bu kadarını sığdırabilmişler Rosa:)

      Sil
  2. Bu filmin müziklerine bayılmamak elde değil ya muhteşemdi şarkıların hepsi özellikle Sunn Raha Hai Na Tu'e daha film başında adam konserde söylerken bayıldım nasıl güzel bir şarkı sonra Tum Hi Ho günlerce filmin şarkılarını dinleyerek uyudum film de güzeldi müzikleri bu kadar muhteşem olmasa aynı derece de etkilenirmiydim onu bilmiyordum ama oğlanı çok sevdim filmde. Yazı içinde ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes Tum Hi Ho şarkısını çok sevmiş ama ben Sunn Raha Hai Tu'yu daha çok sevdim sanırım adamın konserde söylerken dinlemek çok hoşuma gitti. Güzeldi vesselam...

      Sil
  3. henüz filmi izlemedim ama şarkıları dinledim...bende en çok sunn raha hai tu yu beğendim :)) genellikle sonu kötü bitiyorsa bir filme başlamam ...benim için a walk to remember istisnaydı... :))

    YanıtlaSil
  4. cok cok guzel bir filmdi sonunun boyle olmsina cok uzuldum :(

    YanıtlaSil

[Bilgilendirme: Saygı sınırlarının çiğnenmemesi adına gönderilen yorumlar yönetici onayından sonra yayınlanmaktadır.]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...