3.07.2012

Anadolunun Kayıp Şarkıları


Dünden beri insancığın biri müziğin sesini sonuna kadar açmış bangır bangır şarkı dinliyor. Dinlemesi beni ilgilendirmez ama bütün mahelleye dinletmesinin de bir alemi yok! Hadi onuda geçtim, bu yaşıma kadar dinlemediğim ve dinlemekte istemediğim ne kadar arabeks şarkı varsa hepsini peşpeşe sıralıyor mübarek. Annem yoluma çıkmasa çoktan gidip susturmuştumya neyse (bir saat içinde susmazsa dayanıyorum kapısına)... Hayır anlamıyorum madem yüksek sesle şarkı dinlemeyi çok seviyosun, tak kulaklığı kulağına istediğin kadar dinle. Milleti niye rahatsız ediyosunuz ki! Belki benim gibi arabeks türünü sevmeyen olabilir yada daha önemlisi hastası olan, bebeği uyuyan, işten yeni gelmiş olan, uyuması gereken, yada sınavı olanlar olabilir. Böyle düşüncesiz insanlara illet oluyorum yahu...  

Biraz daha dışardan gelen sesleri dinlersem kafayı sıyırıcam o yüzden hemen özüme dönmem lazım. Karadeniz ezgilerini sever misiniz?  Benim karadeniz serüvenim Gülbeyaz dizisiyle başlamıştı, ne çok severdim be. Her bölümünü pür dikkat izlerdim, hala da çok severim. Tee o zamanlardan Şevval Sam'a hayranımdır, onun söylediği karadeniz ezgilerineyse ayrı bir hayranım. Keşke söylemeye devam etse...
Başta karadeniz şarkıları ağırlıklı olmakla beraber, şu anda dinlediğim ve papağan gibi tekrarladığım bir kaç şarkıyı ekliyorum, dinleyin canlar. Ama mümkünse sesini fazla açmayı emi;))

Ülkemin her bir karış toprağı ayrı güzelliklerle dolu.
Doğusu batısı, güneyi kuzeyi her birinde ayrı nakış ayrı  desen.
 Kıymetini bilene...

*****
Murat Kekilli - Dut Ağacı Değilem


***

Olgun Şimşek -Üflediler Söndüm 


***

Ekrem Düzgünoğlu & Zara - Olmuyor


***
Karmate - Nayino


***

Şevval Sam & Kazim Koyuncu - Gelevera Deresi


***
Kazim Koyuncu & Şevval Sam - Ben Seni Sevdiğimi Dünyalara Bildirdim


***
Volkan Konak - Mimoza Çiçeğim


***
Karmate - Yağarsa Yağmur Yağar


***
Yüreğine Sor Film Ekibi- Ela Ela


***

Av Mevsimi Film Ekibi & Cem Yılmaz - Hayde


Not: Sonunda sustu! Sessizliğin kıymeti paha biçilemez...

4 yorum:

  1. ŞAHİKA
    Resim çok hoşuma gitti önce onu söyliyim :) Ben de sevmem bangır bangır müzik dinleyenleri gel görelim ki annem de aynıdır açar müziği alçak duyamadığını söyler.Karadeniz ezgileri sevilmez mi hiç? Neşelisi tam neşeli hüzünlüsü göz dolduran güzel ezgiler... Paylaştığın için teşekkürler sayende kulağımda aklımda yeni ezgiler oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlgimi çeken, beğendiğim resimleri de araya sıkıştırıyorum seninde beğenmene sevindim;)Bak bunu güzel dedin ''Neşelisi tam neşeli hüzünlüsü göz dolduran güzel ezgiler'' hakketende öyle... Rica ederim;)

      Sil
  2. En sevdiklerimi paylaşmışsın özellikle dut ağacı değilem, mimoza çiçeğim, nayino bu üçünü çok dinlerdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman tekrardan dinlemenin zamanı gelmiş ^^

      Sil

[Bilgilendirme: Saygı sınırlarının çiğnenmemesi adına gönderilen yorumlar yönetici onayından sonra yayınlanmaktadır.]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...