29.07.2012

Bana Bunlarla Gelin; K-Pop... (Mim)


Yine bir mim yazısıyla karşınızdayım daha doğrusu yazılarıyla . İçerik itibariyle aynı olduğu için iki mim birden yazıcam, yani yetiştiremediğim için falan değil yanlış anlaşılmasın:)

1 - En Sevdiğiniz Ost

Öncelikle Kore Yıldızımın (Kore Aşığı) beni günler günler öncesinde mimlediği En Sevdiğiniz Ost konusu ile başlayayım. Bende çingum gibi My Girl dizisinin şarkılarını ayrı bi severim. Çoğu kişi diziyi sevmiyor belki ama ilk göz ağrım olduğu için midir bilmem diziyi de şarkılarını da pek bi seviyorum. Hadi itiraf edin be cidden güzel ost'leri vardı dizinin! Mesela şu Never Say Goodbye şarkısı bence çok yaratıcıydı... Ama bu şarkıları her ne kadar sevsemde hiç biri A Love To Kill 'in yerini tutmuyor. Şarkıları her dinlediğimde içimi bir hüzün kaplıyor...
Shin Seung Hoon - Geu Rae Do... Sarang Ee Da


Lee Soo Young - Ee Jook Il Nom Eh Sarang


2 - K-Pop'un Enleri

Şimdide sevgili Hoi Hoi'nin K-pop ile ilgili mimine geçelim. Daha bugün mimlemiş beni ama kendimden beklenmicek bir çeviklikle hemen cevaplıyorum. Kaç gündür bloğa uğramayan biri olaraktan bu önemli bir nokta dikkatinizi çekerim:) Bu seferki konumuz üç kategoride K-Pop'un Enleri'ni kendimizce belirlemekmiş. An itibariyle Pofuduk Dünyam da beni aynı mim ile mimlemiş, yanacıklarından öpüp hemen başlıyorum cevaplamaya...
    K-pop'un en yetenekli grubu hangisi?
K-pop'un en kaliteli grubu hangisi?
     K-pop'un en içi dışı bir grubu hangisi?

Bişey aklıma takıldı! Kategoriler yukarıdaki gibi üç kısım ama sizce de kalite yeteneğin bir sonucu değil midir? En azından benim için öyle, bir grup gerçekten yetenekliyse bu ister istemez kalitesinide arttırıyor. O yüzden ilk iki kategoriyi izninizle tek sayarak yazıyorum;)

K-pop'un en yetenekli ve en kaliteli grubu hangisi?
BigBang


Fazla düşünmeye gerek yok sorunun cevabı belli; BigBang... Hiç durmaksınız kendilerini aşmayı başarabilen ve her defasında yenilik yapabilen en mükemmel grup. Geç bulup kolay kolay kaybetmeyeceğim ender gruplardan biri oldu BigBang, her bi şarkısı ayrı güzel be... Still Alive!

T-ara


BigBang ile aklıma gelen ikinci isim T-ara! Kız gruplarının yüz akı, k-pop'un sadece bacak şovundan ibaret olmadığını gösteren yetenekli altın kızlar;) Day By Day!

(Not1: Elbette ki yeteneğini konuşturan başka gruplarda var; JYJ, FT Island, 2Ne1... Ama hiçbiri bu iki grup kadar gözümde başarılı değil malesef.
Not2: Yeni çıkan ve cidden yetenekli olduğunu düşündüğüm gruplarda var ama abi&ablaları dururken onlara laf düşmez diye adlarını dahi anmadım. Bu kadar da düşünceliyimdir :))

K-pop'un en içi dışı bir grubu hangisi?

Super Junior


Kim ne derse desin kardeşim aklıma ilk gelen grup Super Junior oldu. İzlediğim videolardan yada grup hakkında okuduğum yazılardan mıdır bilmem ama en içi dışı bir grublardan biri bence. Fanlar deşifre etmese bile grup üyeleri kendileri çekip videolarını falan bir güzel yayınlıyorlar. Önceden de dediğim gibi grupta sadece KyuHyun ve YeSung'un şarkılarını dinliyorum, eğlenmek için ise grup başlı başına komedi;)  Mesela şu hesabı kim ödeyecek muhabbeti var gerçi burda Evill'in başını yaktılardı ama neyse:)


Bir mimin daha sonuna geldik çok şükür. Ahh nerdeyse unutuyordum mimleri paslayan canlarıma teşekkür ederim;) Ben mimleri tek tek paslamak istemiyorum, eğerki bu yazıyı okuyupta bu iki mimden birini yada ikisini birden yapmayan varsa onları mimledim gitti;)  Kolay gele...

Dizilerle ilgili olan bir mim vardı eskiden
evet evet hala aklımda
inşallah yapıcam bir gün,
inanıyorum kendime;)

15 yorum:

  1. Bu mimi banada paslamışlar. Birini yazdım. Dİğerinide bir ara yazayım :) Yazdıklarına büyük olasılıkla katılıyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yazını okudum, eklediğin şarkılar en sevdiklerim olmasa bile sevdiklerim arasında. Zevkini sevdim;)

      Sil
  2. Gerçekten benimde sevdiğim ve unutulmaz dediğim "ost" I love to Kill'dir.Hala telefonumda mevcuttur ve
    mutlaka hergün dinlerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kim ne derse desim benim hala eksitemediğim ender şarkılardandır I Love To Kill şarkıları... Bende her gün ilaç niyetne bir doz alırım;)

      Sil
  3. Çok hızlısın canım maşallah. :) Bende mimleri çok bekletirim ama bu mimin konusu çok ilgimi çektiği için hemen cevapladım senin gibi. :) Aaa My Girl benimde ilk göz ağrımdır ne tesadüf. :) Bende çok severim bu diziyi. Ve A Love to Kill 2 sene önceki ramazanda sahurdan önce başlayıp iftardan sonraya duraksamadan bitirdiğimiz bir dizidir kardeşimle onun yeride OST'side ayrıdır bende. :) 2 mimi birleştirmekle mantıklı bir karar vermişsin. ^^
    Super Junior çok ilgimi çeken bir grup değil sadece bikaç şarkılarını dinlerim ama hesap ödeme videosu gerçekten çok eğlenceliymiş. Onları da takibe mi başlasam ne? :D
    Ellerine sağlık çingu çok eğlenceli bir yazı olmuş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her ne kadar tembel görünsemde arada böyle hızlı ataklar yapıyorum:) K-pop'u seviyorum yahu diziler kadar çok fazla düşünmeme gerek kalmıyor, bir çırpıda yazdırıyor kendini. Super Junior şarkı anlamında benimde takip ettiğim bir grup değil ama eğlence anlamında sıkı takipçileriyim:D Sende canın sıkıldığında videolarına bir göz at çok eğlencelili veletler:))Teşekkür ettim yorum için;)

      Sil
  4. My Girl'i sevmeyen mi varmış tü tü tü ben bayılırım en beğendiğim dizilerden biridir ve halen ost'lerini dinlerim mp4'dümde kesin olacak şarkılar My Girl'in OST'si,You're Beautiful'un OST'si,CN.Blue'nun şarkıları,Shınee'in Hello şarkısı.....ve devam eder....Super Junior bence de iyi bir seçim olmuş ben SHINee dedim ama Super Junior'ı unuttuğumdan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya öyle insanlarda var mesela en yakın arkadaşım:) Tabi zevk meselesi bu işler... Ahh bak CN.Blue grubunu unutmuşum halbuki onlarıda takip ederdim pii:) Bu mim yazıları böyle, yazıyosun en güzelinden ama başkalarının yazılarını okuduğunda esin unuttukların çıkıyor;)

      Sil
  5. Güneşim zevklerimiz aynı kuşkusuz:).. Ama A Love To Kill denen o dizi ... ostları haricinde beni sarmadı...Hala son bölümünü izleedim..Utanç verici biliyorum:)

    YanıtlaSil
  6. http://korelim.blogspot.com/2012/07/mim-boyle-acayip-sorular-gorulmedi.html eğer yazmadıysan burada tam sana göre bir mim var:) Bak güneşim inan vereceğin cevapları merakla bekliyorum yazdıysanda bana faceden mesaj at:)onu yorumumla süslemek isterim:) MİMLENDİNİZ:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A Love To Kill dizisine olan uyuzluğunu biliyorum canımcım, benim çevremde de var sevmeyen ama dediğim gibi zevk meselesi;) Ama neyse en azından OST'lerden kurtarıyoruz ehe:)

      Ama yaa! Bu acaip mim benimde gözüme ilişmişti ama inşallah bana paslanmaz diye dua ediyordum. Cidden ne manyak sorular var öyle, mimi hazırlayan arkadaşın gözlerinden öperim:D:D Yok yıldızım yazmadım böyle acaip bir mim, inşallah en kısa zamanda cevaplamaya çalışıcam^^

      Sil
  7. Kabul edersen mimledim seni çingu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı mimin kinci gelişi, tamam anlaşıldı kaçış yok:) İnşallah en kısa zamanda cevaplıcam canım;)

      Sil
  8. Vov! Çok güzel seçimler! ^-^ İkimizin ortak noktası SuJu olmuş unni, ben de uzuuuuun uzuuuuun düşündükten sonra onda karar kıldım. :D Ama cidden iç diye bir kavramları yok, nefes alsalar tüm dünya duyuyor. :D Bigbang ve T-Ara da çok güzel. ^^ Ellerine sağlık. ^-^

    Bu arada unni, psikolog edasıyla "çocukluğuna döneceğiz ommm" demek istiyorum. :D Bir adet nurtopu gibi mimin oldu desem daha iyi olurdu dimi? :D Buyrunuz: http://harmony-halmeoni.blogspot.com/2012/08/anlarla-cocuklugum-mim.html Görüşmek üzere. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. He he vallah öyle adamlar şarkılarından çok yaptıkları şebeklikle gündeme geliyorlar, en azından benim için öyle. Suju'nun sırf bu neşeli hallerini seviyorum... Mimin hala aklımda canımcım cevaplayacağım inşallahhh:)

      Sil

[Bilgilendirme: Saygı sınırlarının çiğnenmemesi adına gönderilen yorumlar yönetici onayından sonra yayınlanmaktadır.]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...