23.07.2012

Ortaya Karışık!


Yazı yazmayalı iki haftayı geçmiş... Aslında yazmam gereken bir sürü mevzu var ama sıcaklar insanı öyle bir bunaltıyor ki kolumu oynatamıyorum. Cehennem sıcakları diye bir tabir var ya işte bu sözü söyleyen arkadaş İzmir de yaşamış olmalı. Abicim nasıl bir sıcaktır bu gündüz dışarı adım atamıyorum, yarasalar gibi geceleri hayata dönüyorum resmen. Ramazanda geldi oh oh ne güzel... Allah herkese kolaylık versin, özelliklede sıcağın ortasında çalışmak zorunda olanlara. Bu post biraz karışık olucak şimdiden söyleyeyim, yazamadığım bir kaç küçük konu hakkında lakırdı edip kaçıcam. Kaçıcam derken başka bir yazı yazıyorum da ona devam edicem. İki haftanın acısını çıkarmam lazım dimi ama;)

Öncelikle çingularımdan başlamak istiyorum; biliyor musunuz bilmiyorum ama WP bloglarına yorum bırakamıyorum. Yani şimdilik, internet sorunumu çözdükten sonra bu küçük problemi de halldedicem inşallah. Neyse konuya döneyim, aslında bütün yayınlanan yazıları okuyorum ama bazılarına yorum bırakamıyorum onlardan iki tanesini burdan yad etmek istiyorum:) Zira kaç gündür içim içimi yiyor.

*Hikaru'nun burdaki eğlenceli yazısıyla başlayalım. Bu kızın varlığı bile benim gülmeme neden oluyor yahu. Yazılarını yüzümde kocaman bir gülümsemeyle okuyorum. Ayrıca ceseratine de hayran olduğumu söylemek isterim, her ne kadar kişisel yazılar yazmaktan çekindiğini söylesede takır takır yazıyor valla. Bu eğlenceli yazının devamı gelir umarım çingu, dört gözle bekleyenler var biline;)

*Bunu Sevdim'in bloğu tam tamına üç seneyi devirmiş! Dolaylıda olsa tebrik ederim çingum, daha nice seneler yazılarını okumak nasip olur inşallah;) Hep söylerim çingumun bloğu benim ilk keşfettiğim blogdur, o yüzden de bendeki yeri hep ayrı kalıcak... Bu arada bu ayın 7'si itibariyle benim bloğumda iki yaşına girdi:) Blog açalı tam tamına iki sene olmuş vay be geçen günler bellisiz. Yazı yazmaya fırsatım olmadı o yüzden bu ayrıtıyıda hemen buraya sıkıştırayım;)

Burdan küçükte olsa bir tanıtım da yapayım; bu zamana kadar bir çok Kore-Japon ağırlıklı bloglar gördünüz, okudunuz bunlara ilaveten bir tanede Çin bloğumuz oldu. Sevgili Secret Pekin Ördeği isimli sevimli bir Çin bloğu açtı. Blog henüz yeni ama eminim çingum kısa zamanda çekip çevirecek bloğu, şimdiden hepimize hayırlı uğurlu olsun;)

Yeni yayınlanan (yani en azından benim için yeni sayılan) şarkılarıda ekleyeyim hazır aklımdayken.

T-ara - Day By Day



Yine T-ara'dan beklendiği gibi on nurama şarkı olmuş. Şarkıyı yine eskitene kadar dinlicem anlaşılan, pek bi sevdim be. Klip ise yine film tadında; ilk bölümde Jiyeon'u öne çıkarmışlar yada benim gözlerim sadece onu mu görüyor ne:) Bakalım klibin ikinci bölümünde neler olacak... 

***

BigBang - Still Alive



İşte beklenen şarkı Still Alive! Ve beklenen albüm mü demeliydim? Albüdeki her bi şarkı birbirinden güzel, dinleyin canlar;)

BigBang - Bingeul Bingeul



Albümdeki bir diğer şarkı bu da en az diğerleri kadar eğlenceli. Monster şarkısınıda burdaki yazıda paylaşmıştım onuda dinleyin a dostlar...

***

Super Junior - Sexy, Free & Single


Super Junior demek benim için KyuHyun ve YeSung demektir. Gözlerim ve kulaklarım direk bu ikiliyi arıyor ister istemez.


Bu arada henüz yazamadığım mim'ler hala aklımda,
inşallah en kısa zamanda yazıcam:)
Sağlıcakla kalın...

13 yorum:

  1. T-ara Day by Day harika tek kelime ile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum;) Şarkı cidden süper, bu kızlardan aksi beklenemezdi zaten:)

      Sil
  2. Teşekkür ederim kore delisi, bir iki derken bir baktık üç, sonra bir bakacağız beş olmuş sonra.. (Burada ayağa kalkıp altmııış yetmiiiş yaparken görülüyorum :) ) Şaka maka, günler çabuk geçiyor, dolu dolu geçirmeye bakalım en güzelinden.

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldiiiiinnnn.. gözlerimiz seni aradı ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldummm:) Yokluğumun farkedilmesine sevindim valla, teşekkür ettim;)

      Sil
  4. Unni neredesin ben de tembel çıktın :P :D Hoş geldin yazılarını okumayı özledim :))
    T-ara - Day By Day yeni çıkan şarkılar arasından favorim tek kelimeyle harika klibi biraz uzun olsa da :)
    Ellerine sağlık çok güzel bir post olmuş. :)))

    YanıtlaSil
  5. Tembellik fena bulaştı bana da agasshi:) Hoşbulduk canımcım merak etme bundan sonra çok fazla tembellik yapmaya niyetim yok(yani inşallah):))

    YanıtlaSil
  6. Unni hoşgeldin :) Haklısın çok sıcak havalar :) şarkılara da bayıldımmmmm

    YanıtlaSil
  7. Ahh İzmir sıcağını bilirim, çünkü Manisa'lıyım -.-" :D Ama Antalya'yı gelip görmelisin, ya da vazgeçtim görme sıcak ve nemden yerimden kalkamıyorum :D

    Day by Day benim favori şarkım oldu, bıkana kadar dinlemeyi düşünüyorum. o.O Sonra bir ara veririm tekrar dinlerim falan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman aman burası bana fazlasıyla yetiyor bi de Antalya sıcağıyla uğraşmayalım:) T-ara'nın bir çok şarkısı gibi bu da benim dilime dolandı çalar dururuz artık:)

      Sil

[Bilgilendirme: Saygı sınırlarının çiğnenmemesi adına gönderilen yorumlar yönetici onayından sonra yayınlanmaktadır.]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...